Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä estää sinua seurustelemasta ?

Vierailija
08.12.2024 |

Mitä kaikki syitä siihen voi olla ?

Kommentit (196)

Vierailija
141/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään muu kuin se, etten ole löytänyt sopivaa kumppania. Koskaan ei ole ollut ongelmaa ettei kiinnostuneita olisi mutta sopivia heissä ei ole ollut. Seurusteleminen ei kiinnosta niin paljon että lähtisin siihen epäsopivan kanssa.

Vierailija
142/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on just tollasia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä mikään estä, mutta en minäkään kaikkea siedä ja suvaitse. Sitä paitsi olen tähän ikään mennessä sinkkuiltuani koko ikäni varmasti oppinut tekemään asioita tavoilla jotka tuskin miellyttävät kauniimpaa sukupuolta. Olen siis todennäköiseati "hankala" persoona.

M47

Vierailija
144/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät pettänyt, olen sietänyt henkistä ja fyysistä väkivaltaa suhteissa, koska ajatus oli että tämän päivän naiset nyt vaan ovat tällaisia. Kaikki sen takia, että halusin perheen.

Ikä alkaa jo nelosella, eli juna meni. Nyt ei tarvitse sietää huonoa kohtelua enää.

Vierailija
145/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitä hevosen mulukkua mitä naiset haluaa niin antaa olla.

Vierailija
146/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yrityksistäni huolimatta onnistunut kohtaamaan lapsetonta kumppaniehdokasta, joka haluaisi myös pysyä lapsettomana koko elämänsä. Perheellisten kanssa on kyllä yritetty, mutta niissä suhteissa on aina liikaa muuttujia, joten antaapa sellaiset olla jatkossa omassa rauhassaan.

Vierailija
147/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin paremmin yksin. Mielenterveyteni alkaa pian heittää häränpyllyä ja itsetuntoni häviää kuin tuhka tuulettimeen, kun alan seurustella, joten pyrin välttämään rakkaussuhteita. Alan jotenkin aivan täysin määritellä itseni toisen kautta, kun seurustelen. N36

Vierailija
148/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin paremmin yksin. Mielenterveyteni alkaa pian heittää häränpyllyä ja itsetuntoni häviää kuin tuhka tuulettimeen, kun alan seurustella, joten pyrin välttämään rakkaussuhteita. Alan jotenkin aivan täysin määritellä itseni toisen kautta, kun seurustelen. N36

Mulla sama. Sekoan täysin jo siinä vaiheessa kun ihastun.

Vierailija
149/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma. Se on ainakin tähän mennessä estänyt tehokkaasti kumppanin saamisen.

Vierailija
150/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelko estää löytämästä suhdetta.

Vierailija
151/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta, en enää, niin huonoja kokemuksia on. Seksisuhde riittää minulle.

Vierailija
152/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yrityksistäni huolimatta onnistunut kohtaamaan lapsetonta kumppaniehdokasta, joka haluaisi myös pysyä lapsettomana koko elämänsä. Perheellisten kanssa on kyllä yritetty, mutta niissä suhteissa on aina liikaa muuttujia, joten antaapa sellaiset olla jatkossa omassa rauhassaan.

Oletko nainen vai mies, ja minkä ikäinen?

Vierailija
153/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä (36) miehillä on joko jo lapsia 🤢 tai sitten ne ovat ikänsä yksin olleita katkeroituneita incel3itä 🤮 Jos tuolla joku näistä poikkeva helmi löytyy niin on vaikeasti löydettävissä. 

Lapseton olen, tykkään ihmisistä yleisellä tasolla, vaikea ehkä tutustua syväluotaavasti ellei ole samoja kiinnostuksen kohteita.

Musikaalinen ja kielipäinen mies.

Kiinnostaisi, toki iästäsi riippuen. Itse olen N35.

Vierailija
154/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies, ja minkä ikäinen?

Mitä merkitystä näillä asioilla on? Kirjoitin tarkoituksella ikä- ja sukupuolineutraalisti.

Vierailija
155/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se tuo oma avioliitto, hmm.

Vierailija
156/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se tuo oma avioliitto, hmm.

Menit naimisiin suoraan ilman seurustelua?

Vierailija
157/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä (36) miehillä on joko jo lapsia 🤢 tai sitten ne ovat ikänsä yksin olleita katkeroituneita incel3itä 🤮 Jos tuolla joku näistä poikkeva helmi löytyy niin on vaikeasti löydettävissä. 

Lapseton olen, tykkään ihmisistä yleisellä tasolla, vaikea ehkä tutustua syväluotaavasti ellei ole samoja kiinnostuksen kohteita.

Itse olen jo sinua yli 10v vanhempi. Mutta pidä toivoa yllä, kyllä minua nuorempiakin heiluu vielä vapaana. 

Vierailija
158/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri Rakkaus Ex Miestä kohtaan, vaikka erosta jo 9 vuotta. En voi rakastaa muita. Olen yrittänyt. 

Vierailija
159/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kiinnostava ei kiinnostu minusta.

Vierailija
160/196 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo sinua yli 10v vanhempi. Mutta pidä toivoa yllä, kyllä minua nuorempiakin heiluu vielä vapaana. 

Osaatko kädentaitoja? Pitää talot kunnossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi