Toi Behm on niin törkeä. Linnan jatkojen hastattelussa
Linnan jatkojen yhteishaastattelussa Ege Zulun kanssa heitti, että "ollaan hyviä ihmisiä... tai en mä Egestä tiedä". Huomasin selvästi, että Zulu loukkaantui tuosta, jäi hämilleen ja loukkaantuneena siihen että mitä just tapahtui kun sit jo Haastattelu loppuikin. Ja neiti Behm vaan jäi kikattelemaan siihen. Kävi kyllä sääliksi tota Zulua, nöyryyttävä tilanne hänelle. Vaikka tottakai noloa oikeesti vaan Behmille, hän kyllä kerta toisensa jälkeen osoittaa täydellistä käytöstapojen puutetta.
Kommentit (501)
Egelle vaan kolahti väärin tuo Behmin kehu hänestä parempi laulamaan kuin itse tietääkään koska jos tuon sanoisi jollekin isolle staralle tai vaikka edes Behmille, olisi se heistä vähättelevää, koska kyllähän heidän taidot ovat kaikille selviä.
Mulle tää on tosi hyvä ketju, koska olen sosiaalisesti kömpelö. Avaa vähän, millaisista asioista ihmiset loukkaantuu. Tosin törmään niihin ihan arkielämässänikin. Mutta eihän niitä tällä tavalla käydä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en nähnyt tuossa kyllä edes mitään loukkaantumista Egen puolelta. Tosi hyväntuulinen haastattelu puolin ja toisin.
Samaa katsoin, kiitos linkistä. Näiden kommenttien jälkeen minut valtasi myötähäpeä tätä kansaa kohtaan. Voitte vain tehdä havaintoja elämästä ja siitäkin kuinka pelkillä puheilla luodaan välillä valtaviakin illuusioita. Ehkä olisi aika olla taas hieman rehellisempiä ja hyvempiä suomalaisia. Hyvä haastattelu oli ja sai hymynkin huulilleni. Kaikkea hyvää heille kuten muillekin jatkoonkin.
parempia
No niinkin, hyvempiä kuitenkin koska aika paljon on epärehellisisyyttä kuten ilkeyttäkin. Nämä asiat eivät kerro hyvyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Egelle vaan kolahti väärin tuo Behmin kehu hänestä parempi laulamaan kuin itse tietääkään koska jos tuon sanoisi jollekin isolle staralle tai vaikka edes Behmille, olisi se heistä vähättelevää, koska kyllähän heidän taidot ovat kaikille selviä.
Ei kaikkien laulusta saada hyvää autotunellakaan. Ihan olen tykännyt kuunnella näiden kahden laulua. Egen omassa instassa on pätkä, miltä hänen laulunsa kuulostaa studiossa ilman autotunea. Hämmästyin, kuinka erilaista se on. Mutta antaa siis toivoa aloitteleville muusikoille, mitä kaikkea studiossa pystytään tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en nähnyt tuossa kyllä edes mitään loukkaantumista Egen puolelta. Tosi hyväntuulinen haastattelu puolin ja toisin.
Samaa katsoin, kiitos linkistä. Näiden kommenttien jälkeen minut valtasi myötähäpeä tätä kansaa kohtaan. Voitte vain tehdä havaintoja elämästä ja siitäkin kuinka pelkillä puheilla luodaan välillä valtaviakin illuusioita. Ehkä olisi aika olla taas hieman rehellisempiä ja hyvempiä suomalaisia. Hyvä haastattelu oli ja sai hymynkin huulilleni. Kaikkea hyvää heille kuten muillekin jatkoonkin.
parempia
No niinkin, hyvempiä kuitenkin koska aika paljon on epärehellisisyyttä kuten ilkeyttäkin. Nämä asiat eivät kerro hyvyydestä.
?
On varmaan vaan kasvanut tosi toksisessa perheessä ja oppinut sieltä sen toksisen kielen ja nyt aikuisena sitten ihan ihmeissään kun muut eivät puhu tätä samaa kieltä.
Behmillä oli muuten kaunis iltapuku. Yksi illan kauneimmista.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sosiaalisesti kömpelönä voisin tehdä samanlaisen heiton. Ja katua jälkeenpäin.
Mä en jaksa uskoa sosiaaliseen kömpelyyteen, kyllä kai sinä osaat hallita, mitä suustasi tulee? Vai onko sinulla tourette? Tuollaisessa tilanteessa kannattaa miettiä sekunnin verran, mitä aikoo sanoa, ennen kuin sen sanoo. Viiltävät analyysit voi jättää kotiin, keskity puhumaan keveitä ja positiivisia juttuja, ei ole vaikeeta.
ADHD ei ehdi miettiä sitä sekuntia, kun on niin nopea. Tätä ei vaan muut ihmiset tajua.
Joo, tuo Behmin keskustelutyyli on niin ADHD:tä kuin vain voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää on tosi hyvä ketju, koska olen sosiaalisesti kömpelö. Avaa vähän, millaisista asioista ihmiset loukkaantuu. Tosin törmään niihin ihan arkielämässänikin. Mutta eihän niitä tällä tavalla käydä läpi.
Ei kukaan ainakaan halua kuulla sun analyysia heidän heikkouksistaan tai muista piirteistä. Jutustelu kannattaa aina pitää kevyenä ja positiivisena jos on 7 krt nähty
Vierailija kirjoitti:
Olen joko
a) normaali
b) itse sosiaalisesti supertönkkö
mutta en vaan saa väännettyä mieltäni mitenkään niin kieroon että tuosta Behmin tokaisusta voisin loukkaantua. Sehän oli tosi normaali haastattelutilanne.
Hankkikaa oikeasti elämä jos tuo on jotenkin paha lipsautus mitä pitää ruotia ja tehdä diagnooseja.
Siis tässähän on vain kyse siitä, että Kaunis Nainen tekee jotain hieman erilaista ja poikkeavaa.Kauniit Naiset kärsivät niin sanotusta hyperhuomiosta, kaikki heidän tekemisensä joutuu suurennuslasin alle. Jos mies tai vanhempi, näkymätön nainen käyttäytyisi vastaavasti ei ketään kiinnostaisi 18 sivua analysoida tuota käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parempia
?
Mikä tässä kommentissa jäi mietityttämään sinua? Voin vastata sinulle mietteisiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sosiaalisesti kömpelönä voisin tehdä samanlaisen heiton. Ja katua jälkeenpäin.
Mä en jaksa uskoa sosiaaliseen kömpelyyteen, kyllä kai sinä osaat hallita, mitä suustasi tulee? Vai onko sinulla tourette? Tuollaisessa tilanteessa kannattaa miettiä sekunnin verran, mitä aikoo sanoa, ennen kuin sen sanoo. Viiltävät analyysit voi jättää kotiin, keskity puhumaan keveitä ja positiivisia juttuja, ei ole vaikeeta.
ADHD ei ehdi miettiä sitä sekuntia, kun on niin nopea. Tätä ei vaan muut ihmiset tajua.
Joo, tuo Behmin keskustelutyyli on niin ADHD:tä kuin vain voi olla.
Minulla on ADHD ja pystyn kyllä kontrolloimaan, mitä puhun. Loukkaavaa, että joku kuvittelee mun kärsivän jostain tourettesta, jossa sanomisia ei voi hallita.
Vierailija kirjoitti:
Sen mitä olen oppinut elämän aikana, niin ihmiset voivat loukkaantua melkein mistä tahansa. Joillain on vain ihan käsittämätön tarve analysoida jokainen pienikin vivahde ja toisilla suorastaan ominaisuus, että jos joku asia on mahdollista tulkita negatiiviseksi, niin sitä se on. Ihan sama, vaikka kaikki muu puhuisi sen puolesta, että asia olisi vähintäänkin neutraali ja todennäköisesti positiiviseksi tarkoitettu.
En mä väitä, että en koskaan loukkaantuisi mistään, mutta todella harvoin löydän siihen aihetta ja väittäisin, että en juuri koskaan sellaisesta, jota ei ole loukkaukseksi tarkoitettu. Pyrin ymmärtämään ihmisiä aina parhain päin ja siedän epätäydellisyyttä sanomisissa. Joillekin on taas erittäin tärkeää se, miten asian esittää, melko pieniäkin yksityiskohtia myöten.
Tuosta tulee sellainen vaikutelma, että Behm yrittää kyllä olla kohtelias toiselle, mutta ei vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko autismi tutkittu?
Keneltä nyt pitäisi tutkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko autismi tutkittu?
Keneltä nyt pitäisi tutkia?
Teiltä, joilta meni täysin ohi nuo kaksikon keskustelun sosiaaliset jännitteet ja vihjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ainakaan halua kuulla sun analyysia heidän heikkouksistaan tai muista piirteistä. Jutustelu kannattaa aina pitää kevyenä ja positiivisena jos on 7 krt nähty
En analysoi, vaan luen teidän analyysejä mielenkiinnolla, koska olen tuollainen adhd-töksäyttelijä itse, enkä aina ymmärrä jälkeenpäinkään, miksi ihmiset loukkaantuu. Ja toi 7 kertaa on ADHD:lle tosi paljon, koska tosi moni luovuttaa meihin tutustumisen jo kerran tai parin jälkeen. Mulla on esim. kavereita, joiden miehet ei halua käydä meillä kylässä parin kerran jälkeen, ja epäilen tätä omaa tökeryyttäni syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joko
a) normaali
b) itse sosiaalisesti supertönkkö
mutta en vaan saa väännettyä mieltäni mitenkään niin kieroon että tuosta Behmin tokaisusta voisin loukkaantua. Sehän oli tosi normaali haastattelutilanne.
Hankkikaa oikeasti elämä jos tuo on jotenkin paha lipsautus mitä pitää ruotia ja tehdä diagnooseja.
Siis tässähän on vain kyse siitä, että Kaunis Nainen tekee jotain hieman erilaista ja poikkeavaa.Kauniit Naiset kärsivät niin sanotusta hyperhuomiosta, kaikki heidän tekemisensä joutuu suurennuslasin alle. Jos mies tai vanhempi, näkymätön nainen käyttäytyisi vastaavasti ei ketään kiinnostaisi 18 sivua analysoida tuota käytöstä.
Ei meitä kiinnostaisi Kaunis Nainenkaan, jos se ei olisi julkkis, jolla on jo valmiiksi hämärä tausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parempia
No niinkin, hyvempiä kuitenkin koska aika paljon on epärehellisisyyttä kuten ilkeyttäkin. Nämä asiat
En ymmärtänyt sun vuodatusta yhtään, kun oli vain kirjoitusvirheen oikaisemisesta kyse. Ei sen isommasta.
parempia