Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi Behm on niin törkeä. Linnan jatkojen hastattelussa

Vierailija
08.12.2024 |

Linnan jatkojen yhteishaastattelussa Ege Zulun kanssa heitti, että "ollaan hyviä ihmisiä... tai en mä Egestä tiedä". Huomasin selvästi,  että Zulu loukkaantui tuosta, jäi hämilleen ja loukkaantuneena siihen että mitä just tapahtui kun sit jo Haastattelu loppuikin. Ja neiti Behm vaan jäi kikattelemaan siihen. Kävi kyllä sääliksi tota Zulua, nöyryyttävä tilanne hänelle. Vaikka tottakai noloa oikeesti vaan Behmille, hän kyllä kerta toisensa jälkeen osoittaa täydellistä käytöstapojen puutetta. 

Kommentit (501)

Vierailija
381/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mahtaa olla Ege Zulu?

Itähelsinkiläinen räppäri, jonka keikat on nykyään huippusuosittuja. On sellaista menoa, mihin ei Suomessa olla totuttu. On Showmies. Tekee keikkoja myös alaikäisille erikseen.

Vierailija
382/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vaikuttaa olevan keskivertoa älykkäämpi ja hänellä on kuivahko huumori, mikä tuli selväksi jo aiemmin kun puoli seitsemän tms ohjelmassa esiintymisestä keskivertosuomalaiset olivat niin kovin kummissaan. Ei vain ymmärrä, onpa outo! Hän vaikuttaa olevan myös välitön eikä koko ajan mieti mitähän ne nyt tästäkin sanovat. 

Nämä ominaisuudet käyvät ilmi myös behmin sanoituksista. Ilmiselvästi suurin osa suomalaisista ei ymmärrä lainkaan tämäntyyppistä älykästä huumoria, jota hän käyttää myös sanoituksissaan. 

Ihminen voi olla älykäs ja lahjakas, mutta sosiaalisesti kömpelö. Kukaan ei ole hyvä kaikessa - eli täydellinen. Tunnistan tämän puutteen, koska itsellä sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Behm yrittää ulkoisesti olla hyvin tyylikäs. Tyylitön läppä ei sovi siihen. Sen takia varmaan Egekin oli ihan, että Anteeksi mitä.

Kyllä sä varmasti huomaat sitten kun kasvat aikuiseksi, että läppä ja ulkoinen tyyli ei kovinkaan monesti kulje käsi kädessä. 

Vierailija
384/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menihän Egekin hämilleen kun Behm alkoi niin tuttavallisesti hänestä puhumaan. Tavallaan myös ikävää sekin että nolataan toisen kehu sanomalla että ollaan tavattu vain 7 kertaa.

Jep. Näinköhän yhteistyöt tulee jatkumaan. Zululla oli huono vaatevalinta Linnanjuhliin, arkinen villapaita. Miksi? Eikö tiennyt etikettiä?

Se oli jatkoilla esiintymässä, ei itse linnanjuhlissa. Mutta samaa mieltä villatakista, tulee vähän pappamainen olemus lyhyellä miehellä. Ege näyttää paremmalta futiskamoissa.

Vierailija
385/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sosiaalisesti kömpelönä voisin tehdä samanlaisen heiton. Ja katua jälkeenpäin.

Vierailija
386/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö meikki sen vai katsoiko se tosiaan kokoajan halveksuvasti nenänvartta pitkin? Olikohan juonut jotain, ei ollut samanlainen Behm joita aiemmissa haastatteluissa olen nähnyt

Vierailija
387/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt muka oli ongelma? Hyvä haastattelu oli. 

Tuosta klipistä jäi puuttumaan vielä osa lopusta.

Niin jäi, just se missä näkyy miten paljon Ege selvästi harmistui tästä ja oli ihan että wtf. Mutta katsokaa sieltä yle areenasta, sieltä se näkyy.

Vierailija
388/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö meikki sen vai katsoiko se tosiaan kokoajan halveksuvasti nenänvartta pitkin? Olikohan juonut jotain, ei ollut samanlainen Behm joita aiemmissa haastatteluissa olen nähnyt

Mietin ihan samaa. Just sellanen vähän halveksuva ja ylimielinen viba tuli Behmistä. Ja että koko ajan vähän jotenkin naureskeli v i tt umaisesti.

Vierailija
389/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en nähnyt tuossa kyllä edes mitään loukkaantumista Egen puolelta. Tosi hyväntuulinen haastattelu puolin ja toisin. 

Ei ole hyväntuulista nähnytkään. Behm kehuu häntä kultaiseksi, sympaattiseksi ihmiseksi, jolle haluaa vain hyvää. Ja Ege Zulu tämän torppaa sanomalla että ovat nähneet ehkä 7 kertaa ja Behm on aito. 

Aika hyvää sarkasmia egeltä, kun ensin behm kehuu häntä ja sen jälkeen ege kertoo, että ovat melkein tuntemattomia keskenään ja sanoo behmin olevan aito :D

Jep, olisi voinut pitää mölyt mahassa ja antaa vastakehun.

Ei siitä tarvitse antaa vastakehua, jos toisen "kehu" tuntuu lähinnä nöyryyttävälle. En mä haluaisi, että mulle sanottaisiin televisiossa, että oot hyvä mutta et itse ihan tajua sitä. Kuulostaa jotenkin piiloveetuitulta, eikä tuollaiset "et näe omia taitojasi" kuulu edes muualle kuin todella intiimiin, kahden ystävän väliseen keskusteluun. Behm ei tällainen varmaan ole 7 tapaamiskerran jälkeen. Siksi Ege halusi varmaan korostaa, etteivät he tunne toisiaan hyvin. 

Vierailija
390/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ege sanoi rivien välistä, että tää neito ei tunne mua oikeasti, älkää ottako sen juttuja ihan tosissaan.

Vierailija
391/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on "hyvä ihminen"? Behm ei selvästikään ole filosofi.

Minusta ihmisen määrittelevin piirre on se, millaisen olon hän saa muille aikaan. Zulu muistaa kauan tuon kiusallisen olon, jonka hän sai aikaan. 

Behm vieläpä esiintyy paljon heikommin kuin Zulu. 

Oliko Zululla muurahaisia housuissa? Laulaa ei osannut.Autotune päällä niin ettei saanut edes sanoista selvää.

Zulu on räppäri.

MogoMogo-maasta ja odottaa galvanointia. bongo bongo, mongo mogo mogo!

Käytkö ihan täysillä? 

Vierailija
392/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on mennyt ihan ohi, miten toi Behm tuli musamaailmaan. Yhtäkkiä se vaan soi kaikkialla ja etenkin radiossa. Tykkään siitä biisintekijänä, mutta en aina laulajana. Vähän kuten Anna Puusta.

Vierailija
393/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Behm yrittää ulkoisesti olla hyvin tyylikäs. Tyylitön läppä ei sovi siihen. Sen takia varmaan Egekin oli ihan, että Anteeksi mitä.

Kyllä sä varmasti huomaat sitten kun kasvat aikuiseksi, että läppä ja ulkoinen tyyli ei kovinkaan monesti kulje käsi kädessä. 

Kyllä mä sen tiedän, mutta yllättäähän se aina.

Vierailija
394/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkee suomalaisten heikon taidon harjoittaa small talkia. Ei tuollaisessa tilanteessa mennä ihon alle, ja keskustelu osataan pitää kevyenä. Jännitys ei ole syy laukoa mitä sattuu, jos on taju, mitä voi sanoa ääneen ja mitä ei. Behmillä tuo taito ei ilmeisesti ole vielä kehittynyt, mutta tuollaisella 20 jotain ikäiselle se taito voi vielä kehittyä. 

Vierailija
395/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näkee suomalaisten heikon taidon harjoittaa small talkia. Ei tuollaisessa tilanteessa mennä ihon alle, ja keskustelu osataan pitää kevyenä. Jännitys ei ole syy laukoa mitä sattuu, jos on taju, mitä voi sanoa ääneen ja mitä ei. Behmillä tuo taito ei ilmeisesti ole vielä kehittynyt, mutta tuollaisella 20 jotain ikäiselle se taito voi vielä kehittyä. 

Se on nelikymppinen. Eli sitä suuremmalla syyllä hyvin ihmeellistä, että ei ole edes perus keskustelutaitoja ja käytöstapoja. 

Vierailija
396/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä, että ottivat heidät kuitenkin tuonne esiintymään, oli nimittäin Suomen toiseksi soitetuin biisi tänä vuonna 2024. Itse ainakin olen luukuttanut ihan hirveesti Tunnista tuntiin -laulua.

Vierailija
397/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sosiaalisesti kömpelönä voisin tehdä samanlaisen heiton. Ja katua jälkeenpäin.

Mä en jaksa uskoa sosiaaliseen kömpelyyteen, kyllä kai sinä osaat hallita, mitä suustasi tulee? Vai onko sinulla tourette? Tuollaisessa tilanteessa kannattaa miettiä sekunnin verran, mitä aikoo sanoa, ennen kuin sen sanoo. Viiltävät analyysit voi jättää kotiin, keskity puhumaan keveitä ja positiivisia juttuja, ei ole vaikeeta. 

Vierailija
398/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt muka oli ongelma? Hyvä haastattelu oli. 

Tuosta klipistä jäi puuttumaan vielä osa lopusta.

Niin jäi, just se missä näkyy miten paljon Ege selvästi harmistui tästä ja oli ihan että wtf. Mutta katsokaa sieltä yle areenasta, sieltä se näkyy.

Ege ei varmaan päässyt juttelemaan sellaisista asioista, mistä olisi itse halunnut. Vähän tuossa ehti kuitenkin kertoilla, että haluaa nykyään "saarnata" nuorille, ettei ne joutuisi huonoille teille, kuten hän on nuorena uhannut joutua. Egen isä on pastori, ja musta Egessä on vähän samaa saarnaajan vikaa. Haluaa auttaa muita. Eli on kyllä ihan hyvä ihminen.

Vierailija
399/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa uskoa sosiaaliseen kömpelyyteen, kyllä kai sinä osaat hallita, mitä suustasi tulee? Vai onko sinulla tourette? Tuollaisessa tilanteessa kannattaa miettiä sekunnin verran, mitä aikoo sanoa, ennen kuin sen sanoo. Viiltävät analyysit voi jättää kotiin, keskity puhumaan keveitä ja positiivisia juttuja, ei ole vaikeeta. 

ADHD ei ehdi miettiä sitä sekuntia, kun on niin nopea. Tätä ei vaan muut ihmiset tajua.

Vierailija
400/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behmille joku tapakoulutuskurssi asap, levy-yhtiö!

Ettei tuu enempää ruumiita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi