Toi Behm on niin törkeä. Linnan jatkojen hastattelussa
Linnan jatkojen yhteishaastattelussa Ege Zulun kanssa heitti, että "ollaan hyviä ihmisiä... tai en mä Egestä tiedä". Huomasin selvästi, että Zulu loukkaantui tuosta, jäi hämilleen ja loukkaantuneena siihen että mitä just tapahtui kun sit jo Haastattelu loppuikin. Ja neiti Behm vaan jäi kikattelemaan siihen. Kävi kyllä sääliksi tota Zulua, nöyryyttävä tilanne hänelle. Vaikka tottakai noloa oikeesti vaan Behmille, hän kyllä kerta toisensa jälkeen osoittaa täydellistä käytöstapojen puutetta.
Kommentit (501)
Behm vois olla kova jossain Roustaus-ohjelmassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en nähnyt tuossa kyllä edes mitään loukkaantumista Egen puolelta. Tosi hyväntuulinen haastattelu puolin ja toisin.
Samaa katsoin, kiitos linkistä. Näiden kommenttien jälkeen minut valtasi myötähäpeä tätä kansaa kohtaan. Voitte vain tehdä havaintoja elämästä ja siitäkin kuinka pelkillä puheilla luodaan välillä valtaviakin illuusioita. Ehkä olisi aika olla taas hieman rehellisempiä ja hyvempiä suomalaisia. Hyvä haastattelu oli ja sai hymynkin huulilleni. Kaikkea hyvää heille kuten muillekin jatkoonkin.
Onko autismi tutkittu?
Keneltä nyt pitäisi tutkia?
Teiltä, joilta meni täysin ohi nuo kaksikon keskustelun sosiaaliset jännitteet ja
Tässähän on vielä se jännä jännite, että nuo 2 tulevat 2 erilaisesta kulttuurista.
Behm teki Egelle palveluksen. Nosti törkeyksillään Egen puheenaiheeksi. Saa julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Behm teki Egelle palveluksen. Nosti törkeyksillään Egen puheenaiheeksi. Saa julkisuutta.
Että ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin.
Itse ajattelen tämän niin, että kuuluisa ihminen ei saa lytätä toista, joka on suht tuntematon. Tapakasvatusta vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en nähnyt tuossa kyllä edes mitään loukkaantumista Egen puolelta. Tosi hyväntuulinen haastattelu puolin ja toisin.
Samaa katsoin, kiitos linkistä. Näiden kommenttien jälkeen minut valtasi myötähäpeä tätä kansaa kohtaan. Voitte vain tehdä havaintoja elämästä ja siitäkin kuinka pelkillä puheilla luodaan välillä valtaviakin illuusioita. Ehkä olisi aika olla taas hieman rehellisempiä ja hyvempiä suomalaisia. Hyvä haastattelu oli ja sai hymynkin huulilleni. Kaikkea hyvää heille kuten muillekin jatkoonkin.
Onko autismi tutkittu?
Teiltä, joilta meni täysin ohi nuo kaksikon keskustelun sosiaaliset jännitteet ja
No tuolla tulkinnalla kyseenalaistan kyllä sinun terveytesi ennemmin. En ole kieltänyt kaikkia muiden analysointeja vääriksi enkä ole ottanut edes kantaa niihin ja kommenttini oli yleisellä tasolla. Miksi se nyt näin kävi tunteisiin? En myöskään ymmärrä miten esimerkiksi se autismikaan liittyy aiheeseen.
No onhan se järkytys, että eteerisen kaunis Behm on suustaan kuin joku Martina Aitolehto, jolla sentään jo ulkonäkö varottaa kuulijoita törkeydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parempia
No niinkin, hyvempiä kuitenkin koska aika paljon on ep
Ok, no kiitos.
Tietääkö kukaan onko Ege ja/tai Behm tietoinen tästä keskustelusta?
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen tämän niin, että kuuluisa ihminen ei saa lytätä toista, joka on suht tuntematon. Tapakasvatusta vaatii.
Ei ketään ole lytätty, Behm kehui Zulua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi
No eikö se nyt olisi hyödyllisempää että Behminkin tietoon tulisi miten hölmösti kn käyttäytynyt, eikä me vaan sitä täällä taivasteltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää on tosi hyvä ketju, koska olen sosiaalisesti kömpelö. Avaa vähän, millaisista asioista ihmiset loukkaantuu. Tosin törmään niihin ihan arkielämässänikin. Mutta eihän niitä tällä tavalla käydä läpi.
Ei kukaan ainakaan halua kuulla sun analyysia heidän heikkouksistaan tai muista piirteistä. Jutustelu kannattaa aina pitää kevyenä ja positiivisena jos on 7 krt nähty
En analysoi, vaan luen teidän analyysejä mielenkiinnolla, koska olen tuollainen adhd-töksäyttelijä itse, enkä aina ymmärrä jälkeenpäinkään, miksi ihmiset loukkaantuu. Ja toi 7 kertaa on ADHD:lle tosi paljon, koska tosi moni luovuttaa meihin tutustumisen jo kerran tai parin jälkeen. Mulla on esim. kavereita, joiden miehet ei halua käydä meillä kylässä parin kerran jälkeen, ja epäilen tätä omaa tökeryyttäni syyksi.
Mulla on myös ADHD, mutta mielestäni toisten loukkaaminen vahingossa ei ole tyypillinen ADHD-piirre. Mulla se ilmenee impulssikontrollin puutteena, mutta ei se vaikuta empatiakykyyn ja sosiaaliseen älykkyyteen. Suomalaisessa kahvipöydässä loukkaannutaan KAIKESTA, ja sen takia vältän ihan kaikkea arvostelua ja ennakkoluulojeni esiintuomista. Uskon, että sun vaikeudet johtuu muusta kuin ADHD:sta. Olisiko autismia mukana, jos sosiaalinen sokeus haittaa? Ei ole minusta ihan normaalia ettei tajua sanojensa loukkaavan ja loukkaa muita toistuvasti niin, etteivät he halua tavata. Onko mahdollista, että sinulle on tullut laiska tapa sanoa mitä haluat, ja olet uskotellut itsellesi ettet pysty kontrolloimaan kieltäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko autismi tutkittu?
Teiltä, joilta meni täysin ohi
Niinpä, Hollolan ja Helsingin välillä on aika suuri kulttuurinen kuilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko autismi tutkittu?
Teiltä, joilta meni täysin ohi
En ole suuttunut, mutta sä olet? Sekin kuuluu muuten autismiin, että suututaan helposti. Tuossa keskustelussa nyt vain ei ollut sellainen tunnelma, josta normaalit hoksottimet omistava ihminen tulisi hyvälle tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään ole lytätty, Behm kehui Zulua.
Se oli sellainen backhanded compliment.
Ege on Helsingissä syntynyt ja Behm Hollolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko autismi tutkittu?
Onpa käytöstavat hukassa teillä