Toi Behm on niin törkeä. Linnan jatkojen hastattelussa
Linnan jatkojen yhteishaastattelussa Ege Zulun kanssa heitti, että "ollaan hyviä ihmisiä... tai en mä Egestä tiedä". Huomasin selvästi, että Zulu loukkaantui tuosta, jäi hämilleen ja loukkaantuneena siihen että mitä just tapahtui kun sit jo Haastattelu loppuikin. Ja neiti Behm vaan jäi kikattelemaan siihen. Kävi kyllä sääliksi tota Zulua, nöyryyttävä tilanne hänelle. Vaikka tottakai noloa oikeesti vaan Behmille, hän kyllä kerta toisensa jälkeen osoittaa täydellistä käytöstapojen puutetta.
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Minä en nähnyt tuossa kyllä edes mitään loukkaantumista Egen puolelta. Tosi hyväntuulinen haastattelu puolin ja toisin.
Ei ole hyväntuulista nähnytkään. Behm kehuu häntä kultaiseksi, sympaattiseksi ihmiseksi, jolle haluaa vain hyvää. Ja Ege Zulu tämän torppaa sanomalla että ovat nähneet ehkä 7 kertaa ja Behm on aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en nähnyt tuossa kyllä edes mitään loukkaantumista Egen puolelta. Tosi hyväntuulinen haastattelu puolin ja toisin.
Ei ole hyväntuulista nähnytkään. Behm kehuu häntä kultaiseksi, sympaattiseksi ihmiseksi, jolle haluaa vain hyvää. Ja Ege Zulu tämän torppaa sanomalla että ovat nähneet ehkä 7 kertaa ja Behm on aito.
Aika hyvää sarkasmia egeltä, kun ensin behm kehuu häntä ja sen jälkeen ege kertoo, että ovat melkein tuntemattomia keskenään ja sanoo behmin olevan aito :D
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon klipin Yle Areenasta ja oli tosiaan mauton kommentti ja selvästi huomasi että Zulu hämmentyi siitä :( haastattelu vielä päättyi siihen..
Kyllä, koska Ege on kiltti ja mukava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon klipin Yle Areenasta ja oli tosiaan mauton kommentti ja selvästi huomasi että Zulu hämmentyi siitä :( haastattelu vielä päättyi siihen..
Kuka ei hämmentyisi, jos joku kyseenalaistaa hyvyytesi koko kansan edessä. Ihmiselle ns kasvojen menetys on kaikista pahin rangaistus, joten viaton vitsi varmasti loukkasi kohtuuttomasti, ja enemmän kuin Behm tajusi ja tarkoitti. En kutsuisi ohjelmaani vieraaksi.
Ja vielä tuollaisessa tilaisuudessa, josaa kuuluu hymistä kaikkea hyvää ja ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vain oikeasti laulutaidoton "taiteellinen vanhassa huopahatussa kulkeva hoikka nätti kuori". Joka kuvittelee olevansa mustavalkoteevee ajan filmitähti. Eleet... Jos noin törkyturpa, mitähän laukonut edesm. mikille????👀
Mukahuumori on hyvin alentavaa, musertaa puolison, ystävän.
Pakko sanoa tähän, että Ege laulaa livenä yksin paremmin Tunnista tuntiin -biisin kuin Behm livenä yksin. Tosin tykkään kyllä eniten yhdessä tekemästään studioversiosta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kunnia työskennellä ja opiskella tällaisten laukojien kanssa, ja tiedotus teille, piikittelynne ei ole hauskaa. Se on kiusallista ja kummallista, muiden on todella vaikea ymmärtää, oletteko mielestänne hauskoja vai vihaatte piikittelyn kohdetta. Mielessä käy myös asperger. Sosiaaliseen tilanteeseen mennään saamaan hyvä olo itselle ja tuottamaan sitä muille vaihtamalla ajatuksia.
Mä oon adhd, ja lauon joskus aina näitä sammakoita, joita kadun jäljestäpäin todella paljon. Meillä kun tuo ajatus ja suu laukkaa nopeammin kuin ymmärrys. Yritän siksi aina vitsailla lähinnä itseni kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Zulu ( oliko hänen nimensä) oli kyllä mahtava laulaja, esiintyjä ja tyyppi. Behmin laulaminen oli niin ja näin.
Ege Zulu on lavalla livenä aivan mahtava. Se tanssi ja ilo on niin mahtavaa katsottavaa, että kannattaa mennä livekeikalle. Musavideoista ja tv-esiintymisistä ei välity se iloinen tanssiesitys ollenkaan samalla tavalla, vain laulu. On Suomen James Brown. Osaa oikeasti tanssia laulaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuota ei ymmärrä huumorilla heitetyksi läpäksi, niin pitäisi vähän löysätä pipaa päästä.
En tiedä mistä maasta tai mikä Ege Zulun äidinkieli on, ymmärsikö hän tuon hyvin yleiseksi läpäksi?
Ege on Suomesta, Herttoniemestä. Ymmärtää ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvää sarkasmia egeltä, kun ensin behm kehuu häntä ja sen jälkeen ege kertoo, että ovat melkein tuntemattomia keskenään ja sanoo behmin olevan aito :D
Jep, olisi voinut pitää mölyt mahassa ja antaa vastakehun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on "hyvä ihminen"? Behm ei selvästikään ole filosofi.
Minusta ihmisen määrittelevin piirre on se, millaisen olon hän saa muille aikaan. Zulu muistaa kauan tuon kiusallisen olon, jonka hän sai aikaan.
Behm vieläpä esiintyy paljon heikommin kuin Zulu.
Oliko Zululla muurahaisia housuissa? Laulaa ei osannut.Autotune päällä niin ettei saanut edes sanoista selvää.
Zulu on räppäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä nyt muka oli ongelma? Hyvä haastattelu oli.
Tuosta klipistä jäi puuttumaan vielä osa lopusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kunnia työskennellä ja opiskella tällaisten laukojien kanssa, ja tiedotus teille, piikittelynne ei ole hauskaa. Se on kiusallista ja kummallista, muiden on todella vaikea ymmärtää, oletteko mielestänne hauskoja vai vihaatte piikittelyn kohdetta. Mielessä käy myös asperger. Sosiaaliseen tilanteeseen mennään saamaan hyvä olo itselle ja tuottamaan sitä muille vaihtamalla ajatuksia.
Mä oon adhd, ja lauon joskus aina näitä sammakoita, joita kadun jäljestäpäin todella paljon. Meillä kun tuo ajatus ja suu laukkaa nopeammin kuin ymmärrys. Yritän siksi aina vitsailla lähinnä itseni kustannuksella.
Sama täällä.. Vaikka tarkoittaisin asian kehuna, saattaa vastapuoli tulkita sen toisin :(
Vierailija kirjoitti:
Sanoivat haastattelussa että ovat kaiken kaikkiaan tavanneet nyt ehkä seitsemän kertaa, niin on se nyt haastattelijaltakin typerää pyytää jotain syväluotaavaa arviota toisesta ihmisestä. He eivät juurikaan tunne toisiaan, vaikka laulavatkin samalla kappaleella.
Olisi ollut mielenkiintoista kuulla, miten he ovat löytäneet toisensa ja päätyneet yhteiseen duettoon. Haastattelijat ei koskaan kysy mielenkiintoisia kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Typerä juhla muutenkin. Olis voinut jättää nuo esitykset pois. Ja keskittyä tanssimusiikin.
Eikä. Tykkään katsoa just nää Linnan jatkot aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoivat haastattelussa että ovat kaiken kaikkiaan tavanneet nyt ehkä seitsemän kertaa, niin on se nyt haastattelijaltakin typerää pyytää jotain syväluotaavaa arviota toisesta ihmisestä. He eivät juurikaan tunne toisiaan, vaikka laulavatkin samalla kappaleella.
Olisi ollut mielenkiintoista kuulla, miten he ovat löytäneet toisensa ja päätyneet yhteiseen duettoon. Haastattelijat ei koskaan kysy mielenkiintoisia kysymyksiä.
Onhan se vähän tuollainkin, pistäkää näille henkilöille näitä kysymyksiä vaikka somessa, saattavat haluta vaikka vastata. Kokeilla nyt voi ainakin kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on "hyvä ihminen"? Behm ei selvästikään ole filosofi.
Minusta ihmisen määrittelevin piirre on se, millaisen olon hän saa muille aikaan. Zulu muistaa kauan tuon kiusallisen olon, jonka hän sai aikaan.
Behm vieläpä esiintyy paljon heikommin kuin Zulu.
Oliko Zululla muurahaisia housuissa? Laulaa ei osannut.Autotune päällä niin ettei saanut edes sanoista selvää.
Zulu on räppäri.
MogoMogo-maasta ja odottaa galvanointia. bongo bongo, mongo mogo mogo!
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää huulenheittoa jota normaalit ihmiset harrastaa, vaikka behm nyt ei varmaan itseään pidä normaalina, hänhän on niin uniikki tähti olevinaan. Mitä biisejä sillä on? En edes tiedä.
Ihmettelen mistä sitä viitsitäänkin nykyään loukkaantua, jostain tavallisesta leikinlaskustakin ihmisten välillä. En ohjelmaa katsonut, voihan olla että leuhkalla behmillä oli leuhka ääni ja ilmeet, mutta ei sanoissa mitään ihmeellistä ollut.
Mitenhän kaikesta loukkaantujat pärjäisi Porin seudulla, täällä vittuilu on läheisyyttä.
Olen elänyt Porissa vain ekan vuoteni. Toki mun tuffa opetti mulle porilaista huumoria sen jälkeenkin. Mutta huomannut muualla Suomessa, että mun huumorintaju on hyvin mustaa (not pun inteded) muihin verrattuna. Sanonkin aina, että porilainen huumori vastaa englantilaista huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Toisen pään sisään on mahdotonta mennä, jolloin jokin mikä näyttää ylimieliseltä voikin olla vain kömpelyyttä, me voimme vain arvailla. Itse ajattelen että kun Behm on niin kaunis ja itsevarman näköinen ulkoisesti, niin sosiaalinen kömpelyys näyttää helpommin ylimielisyydeltä kuin ehkä jonkun toisen kohdalla. Kuitenkin kun tietää että hän on puhunut aiheesta aiemminkin ja kokee tuollaiset tilanteet haastavina, niin on helpompi ymmärtää että se oli tahaton möläytys, se tilanne meni erilailla kuin hän kuvitteli sen menevän.
Se vaatii sellaisen ekstrovertin moottoriturvan joka pystyy aina kääntämään kaikki tilanteet parhain päin, vaikka sanoisikin jotain outoa. Introvertti taas ajattelee että fu*k, mokasin taas, jolloin tilanne on jo kiusallinen ja mahdoton korjata. Ehkä Behmin klassinen ja arvokas habitus ei ole ihan synkassa hänen sisäisen maailman kanssa, joka ei olekaan niin totinen ja vakava kuin voisi olettaa, vaan hän yrittä
Behm yrittää ulkoisesti olla hyvin tyylikäs. Tyylitön läppä ei sovi siihen. Sen takia varmaan Egekin oli ihan, että Anteeksi mitä.
Juu, tuossahan se ei ilmeiden ja eleiden tulkitsijan perusteella muuta teekään kuin loukkaantuu.