Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi Behm on niin törkeä. Linnan jatkojen hastattelussa

Vierailija
08.12.2024 |

Linnan jatkojen yhteishaastattelussa Ege Zulun kanssa heitti, että "ollaan hyviä ihmisiä... tai en mä Egestä tiedä". Huomasin selvästi,  että Zulu loukkaantui tuosta, jäi hämilleen ja loukkaantuneena siihen että mitä just tapahtui kun sit jo Haastattelu loppuikin. Ja neiti Behm vaan jäi kikattelemaan siihen. Kävi kyllä sääliksi tota Zulua, nöyryyttävä tilanne hänelle. Vaikka tottakai noloa oikeesti vaan Behmille, hän kyllä kerta toisensa jälkeen osoittaa täydellistä käytöstapojen puutetta. 

Kommentit (501)

Vierailija
341/501 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joko

a) normaali

b) itse sosiaalisesti supertönkkö

mutta en vaan saa väännettyä mieltäni mitenkään niin kieroon että tuosta Behmin tokaisusta voisin loukkaantua. Sehän oli tosi normaali haastattelutilanne.

Hankkikaa oikeasti elämä jos tuo on jotenkin paha lipsautus mitä pitää ruotia ja tehdä diagnooseja.

Vierailija
342/501 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joko

a) normaali

mutta en vaan saa väännettyä mieltäni mitenkään niin kieroon että tuosta Behmin tokaisusta voisin loukkaantua. Sehän oli tosi normaali haastattelutilanne.

Hankkikaa oikeasti elämä jos tuo on jotenkin paha lipsautus mitä pitää ruotia ja tehdä diagnooseja.

Sama täällä. Pikemminkin olisin toivonut toiselta osapuolelta vastaanottavaisuutta kehuja kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/501 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpäniin

Vierailija
344/501 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menihän Egekin hämilleen kun Behm alkoi niin tuttavallisesti hänestä puhumaan. Tavallaan myös ikävää sekin että nolataan toisen kehu sanomalla että ollaan tavattu vain 7 kertaa.

Tätä minäkin mietin. Ihan kuin Ege olisi halunnut alleviivata, että ei tunne Behmiä.

Mutta kun se ei ollut kehu. Behm sanoi, että oot nyvä, mutta et tajua sitä. Mietipä, sanoisitko koskaan Selänteelle että olet hyvä jääkiekkoilija, mutta et varmaan tajua sitä itse. Siinähän leimataan kaverista jotain hissukkaa, joka vähättelee itseään. En usko, että Ege otti tuota kehuna, ja luulen että hän tietää olevansa hyvä, ja kokee artistina, että on myös tärkeää, että hänet koetaan itsevarmana.

Ka

Miksei jos sitä kerran on tilattu?

Vierailija
345/501 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behm tekee hyviä biisejä ja näyttää kauniilta, mutta jutut ovat ala-arvoisia. Lopetin biisuen kuuntelun muutaman radiohaastattelun jälkeen, koska en halua tukea ylimielistä paskanjauhajaa. Mielipide ei ole muuttunut yhden festarikeikan ja muutaman telkusta nähdyn haastattelun jälkeenkään.

Itse uskon että käsittää olevansa hyvin lahjakas ja päälle vielä kaunis ulkonäöltään, niin ei tarvitse sen enempää vaivautua miellyttämään ketään.

Vierailija
346/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan huumorintajuun tuollaiset lausahdukset eivät kyllä istu - jos siis kyseessä edes oli huumori. Tyyli oli valitettavasti kuitenkin linjassa myös niiden kommenttien kanssa, jotka on esitetty Ylen tuoreessa Miki-dokkarissa. Jos ei keksi ihmisestä mitään hyvää sanottavaa, kannattaisi mieluummin olla hiljaa. Vastikään kuolleen kirjailijan muistoksi tehty dokkari ei ole oikea paikka henkilöön menevään, pikkumaiseen kritiikkiin.

Vierailija
347/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan huumorintajuun tuollaiset lausahdukset eivät kyllä istu - jos siis kyseessä edes oli huumori. Tyyli oli valitettavasti kuitenkin linjassa myös niiden kommenttien kanssa, jotka on esitetty Ylen tuoreessa Miki-dokkarissa. Jos ei keksi ihmisestä mitään hyvää sanottavaa, kannattaisi mieluummin olla hiljaa. Vastikään kuolleen kirjailijan muistoksi tehty dokkari ei ole oikea paikka henkilöön menevään, pikkumaiseen kritiikkiin.

Mun mielestä nimenomaan näitä kahta yhdisti samanlainen sarkastinen huumori. Uskon, että siitä syystä ymmärsivät toisiaan. Behmin ulkonäkö riitelee tosi paljon sen kanssa mitä hänen suustaan ulos tulee. Mikin olemukseen töksäytykset sopi hyvin. Monille ihmisille sarkastinen huumori ei uppoa, kun sanomisissa on liikaa negatiivista totuutta.

Vierailija
348/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joko

a) normaali

Sama täällä. Pikemminkin olisin toivonut toiselta osapuolelta vastaanottavaisuutta kehuja kohtaan.

Täällä myös yksi, joka ei ymmärrä vetää hernettä nenään. Mielestäni jokaisella saa olla oma huumorintajunsa. Sitähän se ilmiselvsti oli.

Vierailija
349/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle jäi haastattelusta sellainen olo, ettei yhteistyö ole sujunut. Kun kysyttiin mikä heitä yhdistää niin toinen sanoo että yhteinen biisi ja toinen sanoo että ollaan molemmat artisteja.

Mikäs siinä jos ei mitään muuta yhteistä ole, mutta toimittaja lienee odottanut jotain vähän lämpimämpää feelgood-vastausta itsenäisyyspäivän kunnaksi...

Jos yhteistyö ei olisi sujunut, miksi Behm olisi kertonut ylistäviä lausahduksia Zulusta?

Varmaan koska Behm on mukava ihminen ja hänellä on käytöstavat?

Vierailija
350/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana muidu.

Vierailija
351/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa, et miten erilailla tuonkin haastattelun voi tulkita.

Minusta se meni näin:

- Ensin Behm kehuu Zulua aika tuttavallisesti.

- Zulu hieman liian totuudenmukaisesti paljastaa, että ovat nähneet ehkä vain 7 kertaa. Behm hieman hämmentyy tuosta, koska tarkoituksenahan on ylläpitää illuusiota, että tuollaiset duetot syntyvät kuin itsestään hengailun/kaveruuden tuloksena eikä levy-yhtiösetien suunnittelemina parituksina.

- Zulu kehuu Behmiä joka sarkastisesti napauttaa, että ei tiedä onko Zulu hyvä ihminen. Tuo oli vain kuitti sille, että Zulu rikkoi illuusion ja totuus on, että eivät tunne, joten mitenpä Behmkään Zulun hyvyydestä tietää.

Ihan hauska läppä. Zulu ei vaan noin äkkiseltään ollut mukana, vaikutti olevan hieman muuria muutenkin. 

Näin minäkin tuon tulkitsin. En lainkaan käsitä, miten kommentti näyttäytyy noin monelle ihan toisenlaisena. Ei hän kyseenalaistanut sitä onko Zulu hyvä ihminen vai ei, vaan totesi ensin että on, mutta lisäsi sitten että ei tietenkään voi varmaksi tietää kun ei tunne tätä hyvin. 

Vierailija
352/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh..lässytystä...lässyn

Vierailija
353/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku on laittanut tuon haastattelun Youtubeen.

Vierailija
354/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh..lässytystä...lässyn

Mene sitten muualle.

Vierailija
355/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
356/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nähnyt tuossa kyllä edes mitään loukkaantumista Egen puolelta. Tosi hyväntuulinen haastattelu puolin ja toisin. 

Vierailija
357/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nimenomaan näitä kahta yhdisti samanlainen sarkastinen huumori. Uskon, että siitä syystä ymmärsivät toisiaan. Behmin ulkonäkö riitelee tosi paljon sen kanssa mitä hänen suustaan ulos tulee. Mikin olemukseen töksäytykset sopi hyvin. Monille ihmisille sarkastinen huumori ei uppoa, kun sanomisissa on liikaa negatiivista totuutta.

Monet ihmiset myös oikeasti uskovat sen, että leikissä on aina puolet totta. No ei ole.

Mutta jos tuota on hakattu lapsesta asti päähän, niin vaikea kai sitä on olla loukkaantumatta vaikka siihen ei syytä olisikaan.

Vierailija
358/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt muka oli ongelma? Hyvä haastattelu oli. 

Vierailija
359/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en nähnyt tuossa kyllä edes mitään loukkaantumista Egen puolelta. Tosi hyväntuulinen haastattelu puolin ja toisin. 

Sit olisin kyllä sinuna huolissani omasta kyvystäni tulkita muiden ilmeitä ja eleitä.

Vierailija
360/501 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit olisin kyllä sinuna huolissani omasta kyvystäni tulkita muiden ilmeitä ja eleitä.

Egehän ottaa saman ilmeen aina kun kuuntelee toisen puhetta ja miettii mitä vastaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan