Töitä ei saa!
Peruskoulusta 9.5 keskiarvolla lukioon, sieltä todistuksella suoraan yliopistoon, kohta maisteri. Päivääkään en ole saanut omaa alaa harjoitella!!!
Mitä järkee???
Nyt kesätyö ihan muulta alalta johon pääsee ilman mitään koulutusta.
Tietysti olen kiitollinen työstä. Mutta tuo opiskelu alkaa jo harmittaa.
Kommentit (29)
Ihan helppoa Presidentin pojalle ja Titta Maja-Luodon puolisolle. Kyllä itsestä on kiinni, jos ei työtä saa. Sukuvika varmasti suorastaan.
Sama. Olen ajatellut että jos vielä jaksan niin yritän ammatti kouluun.
Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.
Ei töihin papereilla mennä! Nyt verkostoitumaan!
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulu kannattaa kerrata ensin.
Mitä opiskelit yliopistolla? Ei yliopistotutkinto ole ollut pitkään aikaan mikään automaattinen pääsypaperi hyviin töihin! Joskus kymmeniä vuosia sittenhän näin oli.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.
Artsi telakoituu Lehtoseen ja pääsee siten itsekin nKela johtajaksi. Tämä kiinnostaa, koska kiinnostavaa tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Maisteri, joka ei osaa yhdyssanoja jäisi ainakin minulta palkkaamatta.
5v vaatetusalaa, huippupaperit. Joitain verhoja olen ommellut, sen jälkeen siivoojana.
Mitä työnantajat tekevät 9.5 keskiarvollasi tai yo-tutkinnollasi? Ei yhtään mitään.
Työllistymisessä on kyse siitä että sinulla on jotakin osaamista mikä työnantajan on helppo muuttaa rahaksi.
Kannattaa syntyä miljonääri sukuun niin saa nauttia elämästä palmun alla kauniin naisen seurassa. Helppoa .
Palkallisten työpaikkojen saaminen on lähes puhtaasti suhteilla ja nepotismilla. Itse vaikka olen työharjoittelussa IT-yrityksessä, sain vain palkattomasti ja muut harjoittelijat palkalla vaikka teen yhtä hyvin töitä vain koska ovat aiemmin olleet siellä, tai sitten suhteilla. Työelämä ei ole reilua ja monet työnantajat mielellään ei maksa palkkaa.
Kannattaa ottaa työ vastaan. Nyt on niin surkea tilanne, että jos ei nyt ole väkivallan uhka töissä tai joku muu hirveä henkeä uhkaava tilanne, niin kannattaa tehdä. Myöhemmin pystyy tekemään oman alan töitä.
Lakkaa olemasta noin naisellinen ja
*rumpujen pärinää*
Mee töihin!
Amikseen. Sieltä tienaavat ammattityön osaajat valmistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Työ on yliarvostettua.
Niin on mut saan siitä 4200e kuukaudessa rahaa ja minua vituttiii olla työttömänä perseauki.
Tekevälle löytyy aina töitä.
Ota siis mitä saat. Näin se menee.
Kaikki työ on arvokasta.
Ylikoulutus on vittumainen juttu!