Cp-vammainen Niilo Virta, 26, käyttää toista tuhatta euroa vuodessa seksin ostamiseen: "Seksistä tulee arvokas olo, että on haluttu"
https://www.satakunnankansa.fi/ihmiset/art-2000010859961.html
Miten maksullinen seksi saa maksajan tuntevan itsensä halutuksi, kun kaikille on selvää että sänkyyn mennään vain rahasta?
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseään myyvä ihminen on aina tavalla tai toisella rikki. Siksi seksin ostaminen on vain väärin.
Vammaisille kaikki maailman empatia, toivottavasti tähän tarpeeseen löytyisi muita keinoja. Eikö heillä ole mitään omia tindereitä?
Kuka käyttäisi vammaisten tinderiä? Vammaiset vaikuttaa niin ronkeleilta ettei niille kelpaa toinen vammainen.
Jep, siellähän ne vammaiset pyörii ihan normitinderissä. Kuvat otetaan niin että ei heti vamma paljastu ja avustaja naputtelee viestit. Jos niin pitkälle päästään että treffeille päästään niin toisia treffejä ei tule. Jos näkee vammaisia pareja, he ovat tavanneet esim. Päivätoiminnassa tms. Mutta tosiaan useimmat pyörätuolia käyttävät haaveilevat vammattomasta puolisosta
Ja ai että onkin ärsyttävää kun tälläseen tapaukseen törmää, siinä menee aikaan täysin hukkaan. No välillä pääsee panemaan, mikä on ihan jees
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisten naisten arvo kyllä laskee, jotka ovat rahasta harrastaneet seksiä miesten kanssa. Sama koskee myös miehiä. En halua puolisokseen naista joka on myynyt itseään.
Ihan kaikkea ei tarvitse kertoa. En minäkään kerro vaimolle, että olen käynyt sekä vieraissa, että maksullisissa. Enkä kerro sitä myöskään töissä.
Lihavat, lyhyet ja vammaiset älkööt vaivautuko seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta jo tulee ilmi, että tämä henkilö haaveilee tyttöystävästä. Kriteerejä tyttöystävälle hänellä on tasan yksi:kaunis. Tosin hän tarkentaa, että kaunis myös sisäisesti ja sellainen, jonka kanssa voi tehdä kivoja juttuja.
Turha vaatia ilmaisia seksipalveluja yhteiskunnalta, jos ei huoli rumaa tai edes kelvollisen näköistä naista.
No naiset! Nyt tapanne mukaan kieltämään invalidilta seksi niin pääsette haukkumaan häntäkin inceliksi!
Se itse väittämänne empaattisuus velvoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi incelit eivät muuten tarjoa palveluita toisilleen? Mekko päälle ja punaa huuliin ja sitten ylilaudalle tai nassukkamarssille suikkaria tarjoamaan.
HOMO!
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulisi halpa olo jos joutuisi rahalla ostamaan. Miten voi luulla olevansa haluttu jos maksaa seksistä?
Tokko ne niin luulekaan.
Kyllä sitä moni tuntee itsensä halutuksi, vaikka tietääkin sen tunteen olevan valetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei hän etsi ihan kunnon parisuhdetta??
Mistä?
Netistä, harrastuksista ja muualtakin.
Ei moni tavan mieskään saa mistään pillua tai parisuhdetta. Mielisairaista miehistä sitten erittäin harvalla on mahdollisuus naisen läheyteen saati sitten vammaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
seepparitkin saa pillua
Saahan incelitkin jos ovat valmiita maksamaan.
Tosin odottavat 18v mallityttö tulee oven taakse kertomaan että haluaa incelille kotirouvaksi ja seksiä saa milloin tahansa joka asennossa.
Höpöhöpö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että auttaa nuoria naisia voimaantumaan.
Voimaannutko itse usein harrastamalla maksullista seksiä vammaisten miesten kanssa, kun noin hyvin tunnut asian tuntevan?
Media on yleä myöten kertonut että naiset voimaantuvat seksityöstä.
Eikö ne voimaannukaan?
Kyllähän ne kertoo myös, kuinka miehet voimaantuu seksin myynnistä miehille, nyt vaan alalle voimaantumaan!
Tämä! Samalla tavalla ne miehen reiät myyntiin kelpaa. Istutte lompakon päällä, palstan seksinpuutteeata valittavat incelulit. Nyt myymään lompsaanne. Saatte rahaa, pääsettee puuutteestanne, ja voimaannutte samalla👍👍👍
Sanoo HOMO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Eli sinultako hän nyt saakin ja ihan ilman maksua?
Vierailija kirjoitti:
No naiset! Nyt tapanne mukaan kieltämään invalidilta seksi niin pääsette haukkumaan häntäkin inceliksi!
Ei kukaan oo kieltämässä invalidilta seksiä. Invalidi maksaa itse seksinsä jos ei muuten saa tai ei kelpaa toinen invalidi.
Vierailija kirjoitti:
"Miten maksullinen seksi saa maksajan tuntevan itsensä halutuksi, kun kaikille on selvää että sänkyyn mennään vain rahasta?"
Unohdit, että hän on CP-vammainen. Hän ei välttämättä tajua maksulliseen seksin ja rakkauden tekojen eroa.
Sulle saataa tulla yllätyksenä, mutta CP_vamma ei ole älyllinen vamma. He ovat ihan yhtä älykkäitä, kuin ns terve ihminen.
Mutta kyllähän noissa "valtion pitää maksaa minulle nainen " huutajia on kaikissa miehissä, jotka ei muuten seksiä saa. Mutta seksi ei ole elinehto, eikä kansalaisoikeus. Joten se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta jo tulee ilmi, että tämä henkilö haaveilee tyttöystävästä. Kriteerejä tyttöystävälle hänellä on tasan yksi:kaunis. Tosin hän tarkentaa, että kaunis myös sisäisesti ja sellainen, jonka kanssa voi tehdä kivoja juttuja.
Turha vaatia ilmaisia seksipalveluja yhteiskunnalta, jos ei huoli rumaa tai edes kelvollisen näköistä naista.
Hah, antaa Niilon haaveilla, myös rumilla naisilla on vara valita, en usko että täysin toisen ihmisen avun varassa henkilö on se ykkösvaihtoehto rumilla naisillakaan. Pitää olla todella suuri hoivavietti tai Niilon luonne tai äly kompensoida muita puutteita mutta ainakaan itse en jutun perusteella keksinyt mihin voisin hänessä ihastua
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole kieltänyt invalidilta seksiä. Invalideilla on ihan yhtäläinen oikeus seksiin kuin kaikilla muillakin: Heidän täytyy joko löytää seksiin halukas kumppani tai maksaa seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset kiellä invalideiltä seksiä. Miksi kieltäisivät, mutta ei naisen tarvitse invalidillekään seksiä antaa, jos ei halua. Miksi pitäisi? Ei naiset ole seksiautomaatteja. Tuokin seksiä vinkuva vammainen voi hankkia pumpattavan barbaran ja pyytää jotkain miestä avuksi, kun sen kanssa vehtaa, jos ei itse pysty, tai homaa seksirobotin. Eikös niitä jo ole markkinoilla. Ei kenelläkään naisella ole velvollisuutta alkaa hu'raamaan vammaisten tai muidenkaan miesten takia. Huo*ratkoon miehet keskenään, jos haluavat.
Naiset ei miehiltä seksiä kiellä, mutta nainen voi kieltäytyä seksistä jos haluaa, vaikka seksiä kerjäävä olisi vammainen.
Tuohan on itsestään selvää. Sitäpaitsi miehethän täälläkin kuorossa laulaa, että eivät edes halua seksiä naisten kanssa, kun naiset on niin vaativia ja seksirobotti on niiiiiin paljon parempi. ja hyvä niin, ei tuollaiset miehet ole naista ansainneetkaan. Leikkikööt lelujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi nolo sovinistiseliseli. Ei kenenkään empaattisuus kauaa kestä kun se on vain yhteen suuntaan (itsestä poispäin, ilman vastakaikua) ja YKSIPUOLISTA.
Onneksi olen aseksuaali. Ei tarvitse yrittää etsiä seksiseuraa, läiskyttää toisen kanssa kusivehkeitä yhteen tai edes itsesaastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Ei moni tavan mieskään saa mistään pillua tai parisuhdetta. Mielisairaista miehistä sitten erittäin harvalla on mahdollisuus naisen läheyteen saati sitten vammaisilla.
Siis ihan yhtä monta tavallista naista ei sa munaa eikä parisuhdetta. Mielisairasta nyt ei kenenkään tarvitse ottakaan, siinä voi joku päivä olla hengetön. Ja kuka haluaa tietentahtoen parisuhteen mielisairaan kanssa? Toinen mieleisairas? No sehän kyllä sopii.
Naisia on vielä enemmän ilman parisuhdetta , koska naisia on enemmän.