Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käyttäytyy naispuolinen narsisti?

Vierailija
07.12.2024 |

Onko kokemuksia tällaisista?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marttyyrius on yksi narsismin piirre. Ainut tapa, jolla hän kykenee lääkitsemään itseään, onkin enää uhrautuminen toisten puolesta ja oman omanarvontunnon suoranainen dumppaaminen. Jos hän joskus yrittää pyytää jotakin itselleen, hän tekee sen muita syyllistämällä, huokailemalla ja itkemällä.

Tai ihan vaan poljettu maahan julkinarsistien tai epäsuorien narsistien toimesta, loppu ja kuormittunut, läheisriippuvainen vässykkä. Yleisestihän marttyyrimäisesti käyttäytyvät ja narsistit eivät kestä toisiaan. 

Julkinarsisti ja piilonarsisti päätyvät helposti parisuhteeseen, koska he ruokkivat toinen toisissaan omaa narsismiaan. Parisuhteen alussa julkinarsisti on mitä hurmaavin ja huomaavin. Tämä onkin parasta, mitä piilonarsisti voi kuvitella, sillä piilonarsisti kaipaa turvaa. Si

Ei se ihan noinkaan taida mennä vaan piilonarssti on se joka muiden silmissä jaksaa kuskata 8 lasta ja naapurinkin lapset harrastuksiin ja leipoa myyjäisiin ja uhriutua näin.  Mutta on ilkeä esimerkiksi töissä ja syyllistyy työpaikkakiusaamiseen tai jonkun mahtavan paikan tullessa eteen, alkaa muuten kiusata ja itse uhriutua. Se tulee itselleenkin yllätyksenä miten ilkeä on paikan tullen. Tämä narsismi ei ole tavallaan ns. oikeaa narsismia, vaan tuossa on takana huonoja puolisovalintoja ja muita olosuhteita tai traumoja, joiden vuoksi on pakko yrittää olla täydellinen että oma elämä tai parisuhde, asema ja perhe pysyy kasassa. Paha olo purkautuu sitten jossain toisessa kontekstissa.

Vierailija
62/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelen kun kaverini piinasi minua kauan asialla joka ahdisti minua. En tarkemmin viitsi kertoa mutta halusi siis erästä asiaa joka ahdisti minua. Sitten kun asia alkoi olemaan minulle ihan ok niin yhtäkkiä hän ei enää halunnutkaan. Olen vähän että mitä v:tä, oliko tarkoitus vain rääkätä minua vai mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin työpaikoilla on se, joka kerää ympärilleen sen jengin, mikä myötäilee, nuolee peffaa ja syrjii sitä, josta narsisti ei pidä.

Vierailija
64/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo julkkiksissa roikkuminen taitaa olla ainakin noilla omaa peilikuvaansa ihailevilla diivanarsisteilla se näkyvin juttu. Eräskin näitä tavistolloja juoksutti omalla kämpällään mutta kun kohdalle sattui jonkin asteinen julkkis netistä niin kylläpä alkoikin nainen kiivaasti itse liikkumaan miehen suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi