Siivoojat jemmasivat punalaputettuja aterioita itselleen Prismassa ja ostivat ne klo 21.00 jälkeen
Eikö se ole kiellettyä henkilökunnan varata itselleen ja ostaa noita punalaputettuja tuotteita?
Kommentit (148)
Järkyttävää että ihmiset alkavat tappelemaan jostain ale lappu tuotteista.
Varastamisen yksi muoto.
Tavara olisi voinut mennä kaupaksi sillä 30% alennuksellakin.
Itse teen niin että jos näen aikasemmin päivällä punalaputettuna esim lihaa tai kalaa, piilotan sen jonnekin aivan väärään paikkaan ja haen klo 21 jälkeen.
Mistä tunnistit heidät Prisman siivoosiksi?
Mitä sitten? Ihan niin kuin ei asiakkaat tekisi tuota samaa. Olen nähnyt ihan omassa lähikaupassa miten muiden tuotteiden takaa kaivetaan aivan eri tuote punaisella lapulla. Ja ihan asiakkaan toimesta.
Missä kaupassa on muka omat siivoojat? Jo kasarilla niitä siivosi ulkopuolisen firman työntekijät.
Miksi säästelivät noin myöhään, silloin tulee vain paistopistetuotteet suoraan lisäaleen? Muista saa lisäalen jo kuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä missään takavarastossa punalaputeta,vaan siinä myyntihyllyssä, eli ei voi jemmata.
Siivoojat ottivat valmisateriat lämpöhyllystä jemmaan ja ostivat ne klo 21.00 jälkeen. Ihmettelin miksi lämpöhylly on tyhjä ja näin kassalla kuinka he ostivat ne itse.
Outo toiminta, täällä se punalapputarjous alkaa heti kun on laputettu, eli heti voi ostaa.
Meinasin sanoa samaa, että ei noissa aleissa ole mitään aikarajaa. Ale on voimassa heti kun lappu on paketissa. Ja silloin sen voi ostaa kuka tahansa. Vaikka sitten pitäisi ostoskorissaan sinne klo 21 asti, kunhan poistuu kaupasta kassan kautta niin on aivan sama kuka sen aletuotteen ostaa.
Ei ole tapahtunut mitään rikollista. Ainostaan tuotteiden vieminen maksamatta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä missään takavarastossa punalaputeta,vaan siinä myyntihyllyssä, eli ei voi jemmata.
Siivoojat ottivat valmisateriat lämpöhyllystä jemmaan ja ostivat ne klo 21.00 jälkeen. Ihmettelin miksi lämpöhylly on tyhjä ja näin kassalla kuinka he ostivat ne itse.
Outo toiminta, täällä se punalapputarjous alkaa heti kun on laputettu, eli heti voi ostaa.
Klo 21:00 jälkeen saa osan -60%
Ja joo siivojat ei ainakaan täällä ole edes kaupan henkiklökuntaa eli niitä ei edes koske samat säännöt
Siivoojat tekee aika raskasta ja tärkeää työtä pienellä palkalla, jos eivät työvuon vuoksi pysty päivystämään hyllyllä odottamassa oikeaa aikaa, niin piilottakoon mun puolesta haluamansa ateriat.
Se joka on niin kateellinen siivoojalle voi varmaan ryhtyä itse siivoojaksi myös. Toimeentulotuellakin elää varmaan lähes yhtä leveästi kun siivoojan palkalla, erotuksena että sen eteen ei tarvitse tehdä raskasta työtä viitenä päivänä viikossa jolloin aikaa ja energiaa jää enemmän vaikka leipomiseen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Varastamisen yksi muoto.
Tavara olisi voinut mennä kaupaksi sillä 30% alennuksellakin.
Täh? Eihän se mitään varastamista ole, jos siivooja työvuoronsa päätteeksi ostaa alelaputetun tuotteen. Mitähän ihmettä nyt oikein selität? Se tavarahan meni kaupaksi, sille siivoojalle.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen niin että jos näen aikasemmin päivällä punalaputettuna esim lihaa tai kalaa, piilotan sen jonnekin aivan väärään paikkaan ja haen klo 21 jälkeen.
Häh??? Miksi et osta heti? Jos tuotteessa on lappu, se on alessa. Missä ihmeen kaupoissa te käytte joissa on jotain "-30% kuuden tunnin päästä" -lappuja tuotteissa?
Ap tukipummiloinen vedä itsesi kiikkuun niin teet palveluksen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Paree vaan. Luultavasti myös ostivat nämä varaamansa tuotteet. Siivoojilla niin pieni palkka, että hyvä jos saavat tällaisen työtehtävän suoman edun 👍 Aloittaja vielä kadehtii? Hakeudu prismaan siivoojaksi niin voit itse varata punalaputettuja tuotteita.
Tällainen aletuotteiden jemmailu ei ole ok työntekijöiltä eikä asiakkailta.
Eikä se ole mikään tehtävän suoma etu. Se on varastamista ja jonkinasteinen petos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 21:00 jälkeen saa osan -60%
Ja joo siivojat ei ainakaan täällä ole edes kaupan henkiklökuntaa eli niitä ei edes koske samat säännöt
Okei, missä kaupassa saa lisäalen klo 21 jälkeen? En ole ikinä nähnyt tai kuullut tällaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta klo 21.00 jälkeen saa niistä tupla-alennuksen -60%.
Poistoon. Tarina ei kuulosta uskottavalta monestakaan syystä. t: siivousalan ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paree vaan. Luultavasti myös ostivat nämä varaamansa tuotteet. Siivoojilla niin pieni palkka, että hyvä jos saavat tällaisen työtehtävän suoman edun 👍 Aloittaja vielä kadehtii? Hakeudu prismaan siivoojaksi niin voit itse varata punalaputettuja tuotteita.
Tällainen aletuotteiden jemmailu ei ole ok työntekijöiltä eikä asiakkailta.
Eikä se ole mikään tehtävän suoma etu. Se on varastamista ja jonkinasteinen petos.
Vai niin. Aika moni asiakas näyttää tätä tekevän. Noille voisi antaa porttikiellon kauppaan niin oppisivat krväkkeet käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistit heidät Prisman siivoosiksi?
Näin kuinka he pesivät kalatiskiä ja sitten olivat heti kassalla ostamassa niitä jemmaamiaan tuotteita klo 21.00 jälkeen.
Auta armias tuota kommenttiasi, koska se on totta - auta armias myöskin siksi, koska kohta tulee joku jo julistamaan, kuinka siivoojat eivät osaa käsitellä rahaa ja että niillä pienillä tuloilla pitää sopeuttaa ne menotkin sitten sen mukaisiksi, että yhtälö toimii. Loputon pätemisen paskamyrsky luvassa.