Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojat jemmasivat punalaputettuja aterioita itselleen Prismassa ja ostivat ne klo 21.00 jälkeen

Vierailija
06.12.2024 |

Eikö se ole kiellettyä henkilökunnan varata itselleen ja ostaa noita punalaputettuja tuotteita?

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siivooja kaupan henkilökuntaa? Ei meidän kaupassa ainakaan ollut, eivätkä saaneet henkilökunta-alennusta tms. Olivat siinä mielessä tavallisia asiakkaita.

Tosin kyllä meidän kaupassa me henkilökunnan jäsenet tietenkin otettiin parhaat alet päältä, miksipä ei oltaisi otettu? Ei siellä rikastumaan päässyt joten säästö se oli pienikin säästö.

Vierailija
2/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeväähän tuo vain on. Oma suu on lähempänä kuin pussin suu, eikä ne siivoojien liksat päätä huimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkeväähän tuo vain on. Oma suu on lähempänä kuin pussin suu, eikä ne siivoojien liksat päätä huimaa.

Mutta se on kiellettyä.

Vierailija
4/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on kiellettyä.

Juu, niin on myös potilailta ylijääneiden aterioiden syöminen ja punaisia päin kävely.

Vierailija
5/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on kiellettyä.

Juu, niin on myös potilailta ylijääneiden aterioiden syöminen ja punaisia päin kävely.

Puoliksi syötyjenkin?

Vierailija
6/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä missään takavarastossa punalaputeta,vaan siinä myyntihyllyssä, eli ei voi jemmata.

Vierailija
7/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä uutiseen?

Vierailija
8/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on kiellettyä.

Puoliksi syötyjenkin?

Jakamatta jäävät eivät mene haaskuuseen.

Vierailija
9/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on kiellettyä.

Näytä se lakikohta missä sanotaan että kielletty. 

Vierailija
10/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä! Ja näille pitäisi vielä maksaa niitä tukia mun verorahoista. Roistot!

Vierailija
11/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos pöllii punalappukoneen ja laputtaa itse itselleen sopivat tuotteet. Tarkistaako kassa päivämäärät?

Vierailija
12/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä missään takavarastossa punalaputeta,vaan siinä myyntihyllyssä, eli ei voi jemmata.

Siivoojat ottivat valmisateriat lämpöhyllystä jemmaan ja ostivat ne klo 21.00 jälkeen. Ihmettelin miksi lämpöhylly on tyhjä ja näin kassalla kuinka he ostivat ne itse.

Vierailija
13/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeetä! Ja näille pitäisi vielä maksaa niitä tukia mun verorahoista. Roistot!

Sun verorahat? Ne on meidän kaikkien Suomessa asuvien verorahat.

Vierailija
14/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siivoojilla olisi asianmukaiset palkat ja kohdeltaisiin muun Prosman henkilökunnan toimesta asaillisesti ja hyvin, niin todennäköisesti vähemmän tuotllaista tapahtuisi

Vierailija
15/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa näin työttömänä kun henkilökunta jemmaa niitä itselleen ja itse jää ilman. Mutta vaikka näen niin en silti kantele.

Vierailija
16/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monessakaan kaupassa ole omia siivoojia vaan käytetään siivousyrityksen työntekijöitä...eli eivät silloin ole kaupan henkilökuntaa. Toisaalta voisi ajatella, että henkilökunnan palkka on parempi kuin heikompiosaisen, mutta niinhän se menee, että se ottaa kuka kerkee kun ovat tarjolla kaikille.

Vierailija
17/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä uutiseen?

Näin itse sen tapahtuvan.

Älä valehtele, kusipää.

Vierailija
18/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paree vaan. Luultavasti myös ostivat nämä varaamansa tuotteet. Siivoojilla niin pieni palkka, että hyvä jos saavat tällaisen työtehtävän suoman edun 👍 Aloittaja vielä kadehtii? Hakeudu prismaan siivoojaksi niin voit itse varata punalaputettuja tuotteita.

Vierailija
19/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä uutiseen?

Näin itse sen tapahtuvan.

Lähde: Dude, trust me.

Laitetaan aloitus siksi poistoon.

Vierailija
20/148 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoojat ottivat valmisateriat lämpöhyllystä jemmaan ja ostivat ne klo 21.00 jälkeen. Ihmettelin miksi lämpöhylly on tyhjä ja näin kassalla kuinka he ostivat ne itse.

Outo toiminta, täällä se punalapputarjous alkaa heti kun on laputettu, eli heti voi ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi