Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies joka aina myötäilee eikä aseta rajoja on naisille turn off?

Vierailija
06.12.2024 |

Mies antaa siis kumppaninsa ja muiden kohdella itseään miten tahansa. 

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska myötäily on tapa sysätä vastuu kaikesta sen toisen harteille. 

Vierailija
42/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Eihän sellaista miestä opi tuntemaan lainkaan. Hyvin pian alkaa miehessä muhia katkeruus, kun "aina pitää tehdä toisen mielen mukaan". Ei ole ilo olla suhteessa ihmisen kanssa, joka on salaa kaunainen minua kohtaan, ja vain odottaa räjähtämistään. On loukkaavaa, että toinen esittää muunlaisia tunteita kuin mitä hänellä aidosti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on jotain nykynaisten älyttömyyksiä nää rajahöpinät. Tasokas nainen ei tarvitse miestä asettamaan rajoja. Tasokkaiden ihmisten suhteessa ollaan tasaveroisia ja kunnioitetaan toisten rajoja ilman testailua ja idioottimaista draamailua.

Niin, tasokkaiden ihmisten (huom! myös itse käyttämäsi monikko) suhteessa, toinen ei alenna itseään jatkuvasti toisen alapuolelle vaan käyttäytyy itsekin tasokkaasti. Se siis vaatii myös siltä mieheltä itseltään, että tämäkin on tasokas. Ihmissuhde kun on kahden kauppa.

P.s. Etkö piiloaggressiivisuudessasi huomaa ollenkaan kompastuvasi omaan nilkkaasi? Ensin leimaat rajoista puhumisen joksikin "naisten älyttömäksi höpinäksi", mutta heti seuraavassa lauseessasi linjaatt, että ihmiset eivät ole tasokkaita, elleivät osaa kunnioittaa niitä "naisten älyttömiä höpinä" -rajoja. 😉😂 😂 Eli yhdellä suulla vähättelet ja leimaat rajoja, mutta toisella vaadit niitä. Koita nyt jo päättää ja lopeta lapsellinen kiukuttelusi.

Vierailija
44/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni se, että tahtoo tehdä toisen mukaan ole paha asia. Ongelma tässsä on enemmänkin se, että yleisemmin tälläiset miehet ovat todella passiivisa eivätkä saa mitään aikaan itse. Pitää siis olla huolehtimassa kuin lapsesta. Kaikki suunnitelmat ja muu jää naisen harteille.

Myöskin itselleni jää epäilys, että näyttääkö mies lainkaan minkälainen hän oikeasti on.

Vierailija
45/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen mieli on lapsen kaltainen ja janoaa isällistä ohjausta. Hän ei itse pysty kontrolloimaan käytöstään ja vaatii tasapainoisen huoltajan.

Kuulostaa Allun kaltaiselta.

Vierailija
46/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeastaan sitä mieltä että varsinainen metsästäjä vietti asuu naisessa eikä miehessä. Naisella on tarve hurmata miehensä omalla olemuksellaan ja ihanuudellaan. Naiselle on tietyllä tapaa luontaista ja feminiinisyyttä tukevaa joskus itkeä miehensä perään että kun hän ei välitä minusta. Ja sitten laittaa itsensä niin vastustamattomaksi että mies parantaa tapansa. Toki nainenkaan ei halua olla itsestäänselvyys miehelle ja siihen kuuluu että Jos mikään hurmaustemppu ei auta niin ehkä mitään yritystäkään siihen ei enää tule. Miten tämä liittyi aiheeseen? No ehkä juuri siihen mahdollisuuteen katsoa miestä ylöspäin ja sen takia kaivata ja ikävöidä häntä. Toivoa että se alkaisi tykkäämään minusta ja osaisi arvostaa minua. Ja kyllähän niin ehkä käykin. Jos nainen tosissaan haluaa hurmata miehensä kyllä hän saattaa siinä onnistua. Mutta ei kuka tahansa nainen halua hurmata Millaista tahansa miestä. Siksi olisi tärkeää löytä

Sinä kyllä tuossa kuvaat epätasapainoista ja epätervettä suhdetta. Tuollainen ei ole hyvä juttu parisuhteessa, että toinen kerjää tuolla lailla huomiota ja tuntee itsensä ohitetuksi, hylätyksi, ei halutuksi ja arvostetuksi. Tuollaisesta suhteesta taitaa puuttua turvallinen hyvä perusta, missä luottamus, arvostus ja välittäminen sekä näiden arkinen osoittaminen, olisi kokoajan mukana. Olet käsittänyt aika väärin, mitä tarkotittaa, ettei pidä toista itsestäänselvyytenä. Nimeomaan se ei tarkoita toisen ja suhteen laiminlyöntiä ja kylmää välinpitämätöntä kohtelua silloin tällöin (jolloin nainen sattaa reaoida esim. kuvaamallasi tavalla aiheutetun ahdistuksen ja epävarmuuden pohjalta, sadakseen huomioinnin ja rakkauden takaisin) ja sitten taas vuoroin huomiointia, eli jotain vuoristoratasuhdetta. Vaan se tarkoittaa nimenomaan arvostuksen osoittamisia pikkuseikoilla koko ajan, niin että suhteessa on pohjalla aito luottamus toiseen, koko ajan.

Moni on maininnut tuo ylöspäin katsominen. Itse puhuisin mieluummin arvostuksesta toista kohtaan. Minkä tulee kyllä toimia hyvässä suhteessa molempiin suuntiin.

Vierailija
47/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on jotain nykynaisten älyttömyyksiä nää rajahöpinät. Tasokas nainen ei tarvitse miestä asettamaan rajoja. Tasokkaiden ihmisten suhteessa ollaan tasaveroisia ja kunnioitetaan toisten rajoja ilman testailua ja idioottimaista draamailua.

Niin, tasokkaiden ihmisten (huom! myös itse käyttämäsi monikko) suhteessa, toinen ei alenna itseään jatkuvasti toisen alapuolelle vaan käyttäytyy itsekin tasokkaasti. Se siis vaatii myös siltä mieheltä itseltään, että tämäkin on tasokas. Ihmissuhde kun on kahden kauppa.

P.s. Etkö piiloaggressiivisuudessasi huomaa ollenkaan kompastuvasi omaan nilkkaasi? Ensin leimaat rajoista puhumisen joksikin "naisten älyttömäksi höpinäksi", mutta heti seuraavassa lauseessasi linjaatt, että ihmiset eivät ole tasokkaita, elleivät osaa kunnioittaa niitä "naisten älyttömiä höpinä" -rajoja. 😉😂 😂 Eli yhdellä suulla vähättelet ja le

Ei tosta sun sekavasta höpinästä saa mitään selvää. Laita korkki kiinni. Saisit raittiina tasokkaampia miehiäki. -sama

Vierailija
48/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäilevä ihminen ei ota vastuuta mistään vaan jättää kaiken päätöksenteon ja vastuun sen seurauksista muille. Ei aikuinen ihminen käyttäydy niin. 

Vierailija
49/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötäilevä ihminen ei ota vastuuta mistään vaan jättää kaiken päätöksenteon ja vastuun sen seurauksista muille. Ei aikuinen ihminen käyttäydy niin. 

Olen samaa mieltä. M

Vierailija
50/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska myötäily on tapa sysätä vastuu kaikesta sen toisen harteille. 

Olen samaa mieltä. -M

Vierailija
51/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahdottoman lapasen kanssa jaksaa elää? Tuommoiset ihmiset ovat hyvin rasittavia jo työkavereina.

Olen samaa mieltä kanssasi. -M

Vierailija
52/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi on kaksi eri asiaa. Rajojen asettamista tarvitsee vain rajaton ihminen, joka ei osaa tehdä sitä itse.

Mutta aina myötäävä henkilö ei ole rehellinen, eikä sellaiseen voi luottaa. Tai vaihtoehtoisesti ei ole mitään omia ajatuksia, jolloin on vain todella tylsää seuraa ja sekin on huono. 

Ehdottomasti samaa mieltä tästä -M

Vierailija
53/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P.s. Etkö piiloaggressiivisuudessasi huomaa ollenkaan kompastuvasi omaan nilkkaasi? Ensin leimaat rajoista puhumisen joksikin "naisten älyttömäksi höpinäksi", mutta heti seuraavassa lauseessasi linjaatt, että ihmiset eivät ole tasokkaita, elleivät osaa kunnioittaa niitä "naisten älyttömiä höpinä" -rajoja.

Ei tosta sun sekavasta höpinästä saa mitään selvää. Laita korkki kiinni. Saisit raittiina tasokkaampia miehiäki. -sama

Taisit siis huomata oman mokasi ja itsesi pussiin puhumisen, kun noin kolahti. 😊

Vierailija
54/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taisit siis huomata oman mokasi ja itsesi pussiin puhumisen, kun noin kolahti. 😊"

Tämä on hieno mielipide. Olen ehdottomasti sanaa miektä. -sama

Vierailija
55/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Taisit siis huomata oman mokasi ja itsesi pussiin puhumisen, kun noin kolahti. 😊"

Tämä on hieno mielipide. Olen ehdottomasti sanaa miektä. -sama

Käytöksesi on passiivisaggressiivisuutta. Outoa, että tarvitsee edes kysyä, miksi sellainen on turn off.

Ohis

Vierailija
56/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminä-jyrät ja _aina_ myötäilijät ovat molemmat aivan perseestä kumppaneina.

Tasapaino tässäkin paras.

Vierailija
57/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Moni on maininnut tuo ylöspäin katsominen. Itse puhuisin mieluummin arvostuksesta toista kohtaan. Minkä tulee kyllä toimia hyvässä suhteessa molempiin suuntiin.<<

No joo mutta ei miehiä esim haittaa että naiset ovat suostuvaisia heidän ideoihinsa, että kyllä sitä nyt voi joitain näitä eroja ihan myöntääkin. 

Vierailija
58/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies helposti tuntee itsensä jotenkin typistetyksi jos ei yhtään saa olla johtajan roolissa vaan on pelkkä nöyrä alamainen. Kun taas nainen on usein onnellinen siitä että ei ole vastuussa koko rumbasta eikä tarvitse kantaa kaikkea vastuuta ja mies on se joka johtaa ja huolehtii asioista. Ja kun miettii Millaista miestä nainen etsii ja nainen miestä niin ei nämä nyt ihan mene yksi yhteen. Heteronainen ei kaipaa siroa hoikkaa hyvätissistä pitkähiuksista miestä itselleen.. 

Vierailija
59/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan miestä, jolla on omia mielipiteitä. Ja osaa myös perustella ne. Jees jees-touhu on äärimmäisen tylsää. Onneksi mieheni on älykäs. 

Vierailija
60/105 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa tuntea itsensä mieheksi ja nainen naiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän