Miksi mies joka aina myötäilee eikä aseta rajoja on naisille turn off?
Mies antaa siis kumppaninsa ja muiden kohdella itseään miten tahansa.
Kommentit (105)
Koska intersektionaalisessa feminismissä kyse on vallasta.
Naisen mieli on lapsen kaltainen ja janoaa isällistä ohjausta. Hän ei itse pysty kontrolloimaan käytöstään ja vaatii tasapainoisen huoltajan.
Mitäs jollain perässä vedettävällä nahjuksella tekis. Ei mitään. Sit jos tulis lapsia niin ois yksi iao holhottava lisää. Ei kiitos.
En osaa vastata muiden naisten puolesta, mutta minulle olisi turn-off lähinnä siltä kantilta, jos mies (seurustellessaan kanssani) myötäilee ja suostuu ties mihin mitä muut naiset tai kumminkoirankaimat keksivät ehdottaa. Minulle saa olla tossun alla, EI MUILLE!
En ymmärrä miksi edes kysyt, vastaus on ilmiselvä. Kyllä minä ainakin haluan miehen joka on johtaja, eikä alamainen.
Tahdotonta vätystä joutuu komentamaan, jotta arki sujuu. Se ei ole kivaa.
turn off? MIKÄ hiton ...puhu suomeksi että itsekin ymmärrät!
Anglismit on niiiiin vanhanaikaista!
Eikö tuohon voisi laittaa sanan nainen? Nykyään tuollainen nainen halutaan ehkä jopa ta.paa. Ihankun olisi vastuussa koko maailmalle naisten asemasta tai asenteista tasa-arvoon.
Minulla oli joskus naisystävä, joka selitti vieraissakäymistään sillä, etten ollut asettanut hänelle rajoja. Annoin sille sitten kenkää. Nykyinen vaimo ei tarvitse rajoja, eikä isällistä ohjausta vaan osaa ja haluaa hallita omaa elämäänsä aivan itse.
Vaikea kunnioittaa ihmistä, joka ei kunnioita edes itseään. Ja eihän siinä ole edes persoonaa, johon ihastua, jos kaikki on aina ihan sama tai päätä sinä. Vielä pahempaa, jos sitten kuitenkin myöhemmin käy katkerana tilittämään, kuinka hän olisi halunnut tehdä eri tavalla. Kun ei saanut ajallaan suutaan auki. Tällaisistakin on kokemusta, ei vain jaksa. Sekin vielä, että jos myötäilee, koska pelkää, että muuten toinen jättää, ei sellainen epätoivo vain ole viehättävää.
Onhan se totta että nainen etsii miehestä vahvaa johtajaa ehkä enemmän kuin toisinpäin. Nainen haluaa voida katsoa miestään ylöspäin ja kertoa kavereille kuinka hyvän miehen olen saanut ja kuinka viisaan ja älykkään ja mahtavan. Miehillä ei ole samalla tavalla tarvetta ihailla omaa vaimoaan ja katsoa häntä ylöspäin mies haluaa itse olla tämä ihailtu ja ylöspäin katsottu. Tämä on sellainen ero miehen ja naisen välillä jonka naisena voin myöntää. On viehättävää että mies osaa pitää omat rajansa siinä Mihin suostuu ja miten häntä Voi kohdella.
Mutta se kultainen Keskitie tässäkin. exäni alkoi aivan täydeksi paskiaiseksi kun keksi jostain että naiselle täytyy osoittaa hänen rajansa. Se oli kyllä niin täydellinen Turn off kuin ikinä voi olla. Ero tuli jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Naisen mieli on lapsen kaltainen ja janoaa isällistä ohjausta. Hän ei itse pysty kontrolloimaan käytöstään ja vaatii tasapainoisen huoltajan.
Se, että sinä etsit lapsellista naista, kertoo vain siitä mitä sinun egosi on vailla.
Ei kaikki naisetkaan jaksa lapsellista miestä riesakseen ottaa.
Naiset kaipaa klamottia että tuntee olonsa turvalliseksi.
Koska naiset eivät pysty elämään ilman draamaa.
Tappelu puhdistaa ilmaa. 🤣
Mun mies on joustava mutta kuitenkin hauska ja seksikäs ja ihanin muru
Se metsästäjänkatse pitää nääs olla.
Sharia-lain mukaan aviomiehen tulee kurittaa vaimojaan kepillä jos vaimot eivät tottele häntä. Keppi saa olla korkeintaan sormen paksuinen ja iskut on kohdistettava isoihin lihaksiin.
Silloin niissä on vikaa jotka kohtelevat huonosti. Ja miehen kannattaa erota niistä huonosti kohtelevista. Jos mies on kuin spagetti ilman mielipiteitä ja sielua, sekin voi olla tuskaa naiselle.
No mitäpä veikkaat?