Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jännämiesten ja jännämiessuhteiden arvostelu on naisille tabu?

Vierailija
06.12.2024 |

Itse ainakin toivoisin vain joskus näkeväni, kuinka jännämiessuhteita harrastavat naiset myöntäisivät, että ihan itse ovat valinneet vaikeutensa, eikä valinnat ole onnelliseksi tehneet.

M44

Kommentit (213)

Vierailija
81/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä arvostelijoilla on ihmeellinen kuvitelma siitä, että kiltti mies tekisi naisen onnelliseksi. Ja kiltiksi itseään tituleeraavat miehet eivät yleesä myöskään ole kilttejä, vaan päin passiivisaggresiivisia, ilkeitä, rasittavia, jne.

Vierailija
82/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus miksi itse jahtaat jännäjennoja, jotka jahtaavat jännämiehiä? Ota se naapurin kotona kissan ja neulosten kanssa viihtyvä akka ja jätä jännäjennat rauhaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä arvostelijoilla on ihmeellinen kuvitelma siitä, että kiltti mies tekisi naisen onnelliseksi. Ja kiltiksi itseään tituleeraavat miehet eivät yleesä myöskään ole kilttejä, vaan päin passiivisaggresiivisia, ilkeitä, rasittavia, jne.

Näinkin.

Kaikista pahin versio on oikeita tunteitaan sisällään piilotteleva kilttimies joka alistuu kynnysmatoksi hylkäämisen pelossaan ja läheisriippuvuudessaan.

Näistä joskus kuoritutuu ajan myötä äärimmäisen sadistisia henkisen väkivallan tekijöitä.

Vierailija
84/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin sanoa sitä että kun moni mies huomaa huonosti käyttäytymisen toimivan naisten kanssa tämä toimii niin että mies tekee virheellisesti johtopäätöksen jatkaa näin koska sillä saa.

Aito itsereflektio miksi teen mitä teen ja kuka minä olen saattaa jäädä uupumaan.

Minullakin kesti tosi kauan myöntää asia itselleni - se johtui nuoruuden traumoista, kun en koskaan kelvannut omana itsenäni. Tulin aina torjutuksi. Sisäinen minäni ei saanut rakkautta, paitsi esittämällä jotain muuta kuin mitä oikeasti olen. Joten kehitin lujan kuoren perustuen niihin asioihin jotka toimivat.

Löysin logiikan joka toimii ja käytin sitä. Nämä asiat lopulta ymmärsin vasta terapiassa.

Mutta nykyään olen rehellinen itselleni, myönsin itselleni mitä tein, miksi tein ja miten aion elää jatkossa

Vierailija
85/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikäni ollut seksifantasia että mun koulukiusaajapoika tai työpaikkakiusaajamies joka on ollut mulle inhottava ja aggressiivinen tuleekin yhtäkkiä lähelleni ja ilmaisee seksuaalisen halunsa minua kohtaan ja harrastamme seksiä. Jostain syystä tosi elämässä en kyllä koe miehen aggressiivisuutta ikinä seksuaalisuutta herättäväksi asiaksi vaan hyvin vastenmieliseksi ja täydelliseksi turn offiksi. Aivan oksettavaksi asiaksi. Ainut tyly käytös jolla mies voi herättää halun naisessa on se, että hän on paljon poissa ja muissa puuhissa ja naista kohtaan kohtuullisen välinpitämätön. 

Vierailija
86/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies myös tunnistaa sen tosiasian että mitä röyhkeämpi, kpäisempi ja huonommin käyttäytyvä olet, sen helpommin saat.

Kovin moni ei sitten ymmärrä ottaa opiksi naisten kanssa vaan jatkaa tätä, koska edellä mainitulla alkukantaisella käyttäytymisellä tosiaankin saat enemmän (been there done that).

Moni mies myös turhautuu tähän. Kokee, että naisia ei kiinnosta kuka sinä oikeasti olet, vaan kun tulet palkituksi em maneereista, turhaudut . Mikä on totta - kun kokemuksia ja ikää tulee lisää, ymmärtää kyllä, että ei ketään kiinnosta mikä sinä olet sisimmässäsi. Kyse on alkukantaisista asioista niin miesten kuin naisten puolelta, ja se on biologiaa.

Naiset ei ymmärrä tätä. Se on paradoksi, joka itse asiassa ohjaa niitä ns kunnollisiakin miehiä käyttäytymään huonosti sekä kohtelemaan naisia kuin esinettä. Koska kun näin teet, menestyt ja pärjäät. Ja m

Monella aremmalla tai huonoitsetuntoisella naisella on vaikeuksia pitää puoliaan, jos mies on kovin röyhkeä ja päällekäyvä. Se ei johdu siitä, että naiset olisivat ihastuneet häneen, vaan siitä, että naiset vaistomaisesti pelkäävät häntä. Antakaa tämän upota tajuntaanne miehet. 

Vierailija
87/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se seksuaalisen haluankin ilmaiseminen tuossa fantasiassa tapahtuu Siten että hän tulee ihan lähelle, painaa minut uhkaavasti seinää vasten ja otsansa otsaani vasten enkä tiedä aikooko hän lyödä vai mitä. Tähän liittyy tietenkin rankkasade ja joku hurja ympäristö. 

Vierailija
88/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkin.

Kaikista pahin versio on oikeita tunteitaan sisällään piilotteleva kilttimies joka alistuu kynnysmatoksi hylkäämisen pelossaan ja läheisriippuvuudessaan.

Näistä joskus kuoritutuu ajan myötä äärimmäisen sadistisia henkisen väkivallan tekijöitä.

Jep. Nämä ovat niitä todellisia jännämiehiä. 

Vierailija
89/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa Ero on siinä että koska naiset ovat fyysisesti heikompia niin he eivät käy lyömään miestä vaikka olisivat itse jännänaisia. 

Mitä ihmettä, nainen suostuu väittämään että miehet ovat vahvempia. Siinä olet väärässä etteikö jännänainen lyö. Kyllä todellakin lyö koska on epätodennäköistä että tulee takaisin ellei vastassa ole 100% jännämies. 

Vierailija
90/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset kestä arvostelua omista henkilökohtaisista valinnoista kun naisten mielestä kaikki vika on aina miehissä ja naiset syyttää ihan aina kaikesta miestä. Ihan jokainen miehen tappanut nainen on kuulusteluissa nimennyt syylliseksi "joku mies" siis ihan aina eikä koskaa myönnä omaa syyllisyyttään

Vierailija
91/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä siinä on pohjimmiltaan se onnettomuuden syy? Ne omat valinnat = huonot parisuhteet, vai se taipumus rakastua vääriin kumppaneihin - asia, jota ihminen ei ole itse valinnut?

Mikä on se aloittajan esittämä vaihtoehto, joka ei tee onnettomaksi? Koska jos vastaat parisuhde sellaisen miehen kanssa, johon ei tunne vetoa, niin se vasta onnettomaksi tekeekin.

Itse taas olen sinkku, koska rakastuin väärään tyyppiin. Eipä se sinkkuuskaan erityisen onnelliseksi tee. En minä tästä muita syytä, mutta vaikea tästä on itseäkään syyttää kun en minä valinnut siihen ääliöön rakastua.

Vierailija
92/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ja kun he puhuvat kiltistä, he yleensä tarkoittavat epämaskuliinista miestä. 

Nämä miehet jostain syystä pitävät maskuliinisia piirteitä ihmisessä pahoina. Ei ihme, jos kokee, että miehenä on vaikea elää. 

Vierailija
93/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset kestä arvostelua omista henkilökohtaisista valinnoista kun naisten mielestä kaikki vika on aina miehissä ja naiset syyttää ihan aina kaikesta miestä. Ihan jokainen miehen tappanut nainen on kuulusteluissa nimennyt syylliseksi "joku mies" siis ihan aina eikä koskaa myönnä omaa syyllisyyttään

Monella on itsereflektio omasta toiminnastaan kateissa. Koska se vaatisi itsensä kohtaamista joka tuollaisella voi olla todella kivuliasta.

Vierailija
94/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein syy siihen miksi naiset ottavat huonoja miehiä on se, että kaikki naiset eivät pysty saamaan niitä parhaita ja kulmakunnan tavoitelluimpia poikamiehiä. Ei niitä riitä kaikille. Hätistelevät rumimmat muualle. Ne sisäiset ja ulkoisesti parhaat niistä on aivan tautinen kilpailu. Jotkut Lucia-neidot vievät heidät. 

Vierailija
95/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro jännämiesten piirteet, joista heidät tunnistaa.

Kusettaa yleensä viher-vassari unelma höttö akkoja pillun puutteeseen

Vierailija
96/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella aremmalla tai huonoitsetuntoisella naisella on vaikeuksia pitää puoliaan, jos mies on kovin röyhkeä ja päällekäyvä. Se ei johdu siitä, että naiset olisivat ihastuneet häneen, vaan siitä, että naiset vaistomaisesti pelkäävät häntä. Antakaa tämän upota tajuntaanne miehet. 

Eli naiset ovet säälittäviä reppanoita.

Vierailija
97/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet päätelmiä kaikkien naisten ajattelutavoista perustuen siihen, että rikolliset eivät tunnusta tekoaan? Huh...

Vierailija
98/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro jännämiesten piirteet, joista heidät tunnistaa.

Kusettaa yleensä viher-vassari unelma höttö akkoja pillun puutteeseen

Yksi ilmentymismuoto tuokin.

Vierailija
99/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus miksi itse jahtaat jännäjennoja, jotka jahtaavat jännämiehiä? Ota se naapurin kotona kissan ja neulosten kanssa viihtyvä akka ja jätä jännäjennat rauhaan

Ei miehiä kiinnosta kotona viihtyvä, hiljainen nainen. 

Vierailija
100/213 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset ovet säälittäviä reppanoita.

No sinä et ainakaan ole kauhean hyvä tekemään lainauksia.