Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jännämiesten ja jännämiessuhteiden arvostelu on naisille tabu?

Vierailija
06.12.2024 |

Itse ainakin toivoisin vain joskus näkeväni, kuinka jännämiessuhteita harrastavat naiset myöntäisivät, että ihan itse ovat valinneet vaikeutensa, eikä valinnat ole onnelliseksi tehneet.

M44

Kommentit (213)

Vierailija
201/213 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tekee selkeästi sen perinteisen mokan, että olettaa, että ihmisistä näkee jotenkin heti, jos ovat huonoa seuraa. Toki joistain näkee. Mutta paljon on ikäviä ihmisiä, jotka voivat päällepäin vaikuttaa mitä mukavimmilta ihmisiltä. Kyllähän välillä rikostapauksissakin kuulee näitä "ei olisi ikinä siitä uskonut, kun on ihan tavallinen kunnollinen perheenisä/perheenäiti".

Hyvin harva muita huonosti kohteleva tyyppi kertoo siitä mahdolliselle uhrille etukäteen. Ja nuorena ihmiset eivät vielä osaa varoa kaikkia mahdollisia varoitusmerkkejä, vaikka sellaisia olisi.

Tietysti jos useita kertoja päätyy suhteeseen esim. väkivaltaisen ihmisen kanssa, on hyvä tutkiskella, viehättyykö itse jostain piirteistä, jotka korreloivat huonon käytöksen kanssa. Mutta yksi huono suhde ei kerro mitään siitä millaisia tyyppejä tulee valinneeksi.

Ihmettelen miksi joillain miehillä on niin suuri tarve syyttää huonosti kohdeltua henkilöä siitä miten häntä kohdeltiin. En itse menisi sanomaan esim. petetylle miehelle, että mitäs menit valitsemaan naisen, joka pettää. Harvalla meistä on kristallipalloa.

Vierailija
202/213 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on demonisesta vaikutuksesta sillä miehellä naiseen ja siksi ei pääse pois helposti. Ja usein avun saantikin muuttuu hankalaksi naisella tai ei ole ketään. Mies käyttää jotain aineksia ehkä joskus. Voi olla hyvä manipuloimaan.

Miksi naiset ovat niin helposti jännämiesten manipuloitavissa?

Kyseessä on kuitenkin kahden kauppa. Kyllä niillä naisilla on oma osuutensa.

M44

Täällä jännämies. Olen pitkä, komea ja älykäs. Ennen naiset tekivät aloitteen, ja sain valita naiset. Nyt 40-vuotiaana enää harvemmin. Naiset olivat ennen pakkomielteisiä suhteeni, mutta ikä on tehnyt tehtävänsä vanhalle gigololle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/213 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämies joka ei välttämättä ole väkivaltainen herättää usein hoivavietin naisissa. Jännämiehillä on traumoja ja luonnehäiriöitä, joita nainen koittaa parantaa. Läheisriippuvuus tekee tuollaisita jännämiehistä vastustamattomia ainoan oikean rakkauden kohteita..

Hoiva-alan naiset usein ovat tuollaisten kanssa.

Kuvittelevat että heidän hoivansa ja rakkautensa parantaa tuollaisen miehen.

Ei paranna.

Ja loppu viimein nämä naiset alistuvat mitä törkeimpään kaltoinkohteluun miehen puolelta.

Juuri näin. Eli rakkaat incelit. Se naisen saaminen ei maagisesti paranna elämäänne eikä muuta teitä siksi maskuliiniseksi mieheksi, joka haluatte olla. Nainen vain tuhoaa itsensä yrittämällä auttaa ja hoitaa. 

Nieletkö?

Vierailija
204/213 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on demonisesta vaikutuksesta sillä miehellä naiseen ja siksi ei pääse pois helposti. Ja usein avun saantikin muuttuu hankalaksi naisella tai ei ole ketään. Mies käyttää jotain aineksia ehkä joskus. Voi olla hyvä manipuloimaan.

Miksi naiset ovat niin helposti jännämiesten manipuloitavissa?

Kyseessä on kuitenkin kahden kauppa. Kyllä niillä naisilla on oma osuutensa.

M44

Täällä jännämies. Olen pitkä, komea ja älykäs. Ennen naiset tekivät aloitteen, ja sain valita naiset. Nyt 40-vuotiaana enää harvemmin. Naiset olivat ennen pakkomielteisiä suhteeni, mutta ikä on tehnyt tehtävänsä vanhalle gigololle.

Tai lisään vielä sen verran, että uusia tulee harvoin, mutta edelleen, noin kerran vuodessa saan joltain ex-tapailukumppanilta jonkun viestin, jossa he joko kaipaavat minua, tai kertovat minun särkeneen heidän sydämensä. Lapsia toki kahden eri naisen kanssa, kuten kuuluukin, ja ne naiset vihaavat mua todella paljon, vaikka eivät isyyttäni moitikaan varsinaisesti.

Vierailija
205/213 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä jännämiehellä tarkoitettaisiin esim. jotain vankilassa istuvaa murhaajapsykopaattia, jotka keräävät **joiltakin** naisilta kosintakirjeitä, niin olisihan tuo kummallinen ja perverssikin ilmiö ihmettelyn arvoinen aihe. Niitä retkahtavia naisia on syytäkin arvostella.

Vauvapalstan jännämiesjankkauksessa ongelma on kuitenkin siinä, että "jännämieheksi" paljastuukin äkkiä kuka tahansa asiansa hoitava, katseenkestävä ja muutakin kuin kotona luuhaava normaali mies. Sitten on hirveä vääryys kuinka naiset ovat vain sellaisen jännän perässä, eivätkä itsesäälissä rypevät ja fantasiamaailmoissa elävät "normaalit" kilttimiehet kiinnosta.

En ennen tätä palstaa tiennytkään, että ne tavalliset, työssäkäyvät miehet ovat jotain vaarallisia jännämiehiä. On ne hurjia, kun ihan uskaltavat naisille puhua...

Vierailija
206/213 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ollut ja olisin varmaan edelleen helppo kohde manipuloijalle. Minulla on huono ihmistuntemus, uskon, jos joku jotain sanoo enkä osaa lukea rivien välistä. En oikein ymmärrä vihjailuja vaan minulle pitää sanoa asioista suoraan. Säästyin paljolta, kun törmäsin puolisooni nuorena, mutta olihan hänessäkin puolia, joiden suhteen minun olisi pitänyt olla tarkempi, koska niiden suhteen on ollu hankausta. En ihan ymmärrä, miksi juuri minä olisin ollut huono ihminen, jos olisin joutunut vääränlaisen ihmisen vaikutuspiiriin.

Vierailija
207/213 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ollut ja olisin varmaan edelleen helppo kohde manipuloijalle. Minulla on huono ihmistuntemus, uskon, jos joku jotain sanoo enkä osaa lukea rivien välistä. En oikein ymmärrä vihjailuja vaan minulle pitää sanoa asioista suoraan. Säästyin paljolta, kun törmäsin puolisooni nuorena, mutta olihan hänessäkin puolia, joiden suhteen minun olisi pitänyt olla tarkempi, koska niiden suhteen on ollu hankausta. En ihan ymmärrä, miksi juuri minä olisin ollut huono ihminen, jos olisin joutunut vääränlaisen ihmisen vaikutuspiiriin.

Tatskat ja linnatausta ei näy mutta nörttimäisyys ja ujous näkyy.

Vierailija
208/213 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatskat ja linnatausta ei näy mutta nörttimäisyys ja ujous näkyy.

Nörtille ja ujolle voi tulla alkoholiongelma. Sitten, jos heillä on piilotettua aggressiota, se puskee näkyviin humalassa. Aivan varmasti sinäkin tunnet jonkun, joka on selvinpäin tosi mukava, mutta humalassa raivopää. Usein se raivo kohdistuu lähimpään ihmiseen eli tyttöystävään.

Vierailija
209/213 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tabu. On vain älyllisesti jälkeenjäänyttä syyttää jokaisesta eroon johtaneesta suhteesta naista.

Vierailija
210/213 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se sua ilahduttaisi? Jos olet jäänyt jonkun jännämiehen varjoon elämässäsi, niin terapiassa voit sitä kipuilla. Kukaan nainen ei ole sulle random ukkelille myönnytyksiä tai selityksiä velkaa.

En ole ap mutta onhan se iloinen asia jos joku ottaa vastuun valinnoistaan.

Miksi te incelit ette sitten itse ota vastuuta omasta elämästänne?

Olen ollut naimisissa 15 vuotta ja sen lisäksi minulla on 19 vuotta itseäni nuorempi tyttöystävä joten en taida olla incel. Et tietenkään usko mutta samapa tuo.

LOL, kaikkihan tämän uskovat XD

Vierailija
211/213 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v**** taas. Tämä jännämiesmölisijä on seitsemänkymppinen, ja s24:ltä. Mölissyt tätä samaa siellä 10 vuotta. Muistelee aikoja vuosikymmeniä sitten, kun motoristit oli muotia. Nykyään tuo on white trash, ja himotuimpia ovat vaikka urheilulliset ja rikkaat räppärit. Jännämiesmölinä se vaan jatkuu hautaan asti.

Vierailija
212/213 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että meitä naisia ärsyttää se, että väitetään naisten enemmistön haluavan jotain jännämiehiä. Nytkin ihan liian moni mies esittää jotain kovista, koska luulee naisten haluavan sellaisen. Oikeasti niitä jännämiehiä haluaa vähemmistö naisista.

Kumppanin löytäminen vaikeutuu itsellä, kun miehet esittävät kovista eivätkä ole aitoja.

Vierailija
213/213 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan suomalaiset naiset haluavat kaikkein kilteimmän miehen kun verrataan muita eurooppalaisia naisia.

Kiltteys tarkoittaa että miehessä ei ole isoja määriä testosteronia. Ei selitetty että miksi näin, mutta ajattelisin että kylmä ilmasto ja nainen näin varmistaa että mies ei heitä pihalle suutuspäissään talvipakkasella. Sekä häntä että lapsia.