Miksi jännämiesten ja jännämiessuhteiden arvostelu on naisille tabu?
Itse ainakin toivoisin vain joskus näkeväni, kuinka jännämiessuhteita harrastavat naiset myöntäisivät, että ihan itse ovat valinneet vaikeutensa, eikä valinnat ole onnelliseksi tehneet.
M44
Kommentit (213)
Valitsin vaikeuden aikoinaan, enkä ois uskonut kokevani väkivaltaa(mies ei ollut edes komeakaan) Eikä hän esitellyt itseänsä -että hei olen sutki ja väkivaltainen)
Sitäpaitsi nuorena luuli "rakkauden ja hyvyyden korjaavan miehen käytöksen(voi kun olin naiivi) TÄMÄN TUNNUSTUKSEN SAIT, SITÄKÖ ALOITTAJA HAKI ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sua ilahduttaisi? Jos olet jäänyt jonkun jännämiehen varjoon elämässäsi, niin terapiassa voit sitä kipuilla. Kukaan nainen ei ole sulle random ukkelille myönnytyksiä tai selityksiä velkaa.
En ole ap mutta onhan se iloinen asia jos joku ottaa vastuun valinnoistaan.
Ok. Otatteko te palstamiehet vastuun siitä, kun mies juo, vetää kamaa suoneen, rahapelaa perheen varat, pettää, vetää vaimoa turpaan, puukottaa ryyppykaverinsa ja mällää autonsa kamapäissään? Seuraavaksi sä sanot joo. Miksi se mut tekisi erityisen iloiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on demonisesta vaikutuksesta sillä miehellä naiseen ja siksi ei pääse pois helposti. Ja usein avun saantikin muuttuu hankalaksi naisella tai ei ole ketään. Mies käyttää jotain aineksia ehkä joskus. Voi olla hyvä manipuloimaan.
Miksi naiset ovat niin helposti jännämiesten manipuloitavissa?
Kyseessä on kuitenkin kahden kauppa. Kyllä niillä naisilla on oma osuutensa.
M44
Naiset ovat säälittäviä reppanoita.
Isäs oli kun sua teki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sua ilahduttaisi? Jos olet jäänyt jonkun jännämiehen varjoon elämässäsi, niin terapiassa voit sitä kipuilla. Kukaan nainen ei ole sulle random ukkelille myönnytyksiä tai selityksiä velkaa.
Miksi te incelit ette sitten itse ota vastuuta omasta elämästänne?
Olen ollut naimisissa 15 vuotta ja sen lisäksi minulla on 19 vuotta itseäni nuorempi tyttöystävä joten en taida olla incel. Et tietenkään usko mutta samapa tuo.
Kuulostat jännämieheltä. Kysypä tätä siis vaimoltasi.
Jännämiehistä vauhkoavat miehet kuulostavat itse juuri sen tyylisiltä miehiltä jotka harjoittavat parisuhdeväkivaltaa. Siksi ei huvita keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa 15 vuotta ja sen lisäksi minulla on 19 vuotta itseäni nuorempi tyttöystävä joten en taida olla incel. Et tietenkään usko mutta samapa tuo.
Onhan sinun vaimollasikin rakastaja, ihan yhtä jänniksiä olette molemmat.
Tuskin mutta en vahdi vaimoani 24/7 joten ihan varmaksi ei voi tietää. Yhteenkään naiseen en luota.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tiedetään että monille naisille "se vain tapahtui" oikealla hetkellä oikean miehen supliikilla. Mieshän on biologiansa vanki siinä mielessä että yrittää toistuvasti toinen toistaan kauniimpia naisia vaikkei menestys ole kaksista. Viisauden alku on kehittyminen.
Tässäkin asiassa.Useilla naisilla on kyky hetkellisesti skipata mies-preferenssinsä ja tehdä tietoinen valinta huonosta tyypistä joka ei pääse jatkoon parisuhde-asteikolla mutta toimii päivän karkki-annoksena. Useimmat miehet eivät kykene shoppailemaan (iskemään karkiksi ja pyörittämään useita yhtäaikaa) naisia josta seuraa negaaminen ja monet naisten halveksimat teemat.
Kun kokemusta kertyy (itselle) esitän tälläisen pointin: jännikset ovatkohan enemmän naisten hyväksikäyttämiä, työkaluja, joilla on tarve tiettyyn hetkeen muttei tulevaisuutta? ReipasMies.
Kerrotko tähän yksityiskohtaisesti mistä erottaa jännämiehen taviksesta? Onko esimerkiksi sellainen, että mies katsoo silmiin ja uskaltaa jutella eikä pälyile nurkassa uskaltamatta sanoa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinun vaimollasikin rakastaja, ihan yhtä jänniksiä olette molemmat.
Tuskin mutta
Ai sinun äitisi oli sellainen iloluonteinen nainen. Oliko isäskin jännis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on demonisesta vaikutuksesta sillä miehellä naiseen ja siksi ei pääse pois helposti. Ja usein avun saantikin muuttuu hankalaksi naisella tai ei ole ketään. Mies käyttää jotain aineksia ehkä joskus. Voi olla hyvä manipuloimaan.
M44
Isäs oli kun sua teki...
😅 tämä on palstan ihanuus kun naisilla menee niin pahasti tunteisiin että pitää mennä henkilöön jos sanoo jotain yleisesti naisista. Kiitos nauruista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Jännämiehillä on suvunjatkamisen kannalta suotuisia ominaisuuksia. Tyypillisiä maskuliinisuuden merkkejä. Jotain mikä ilmaisee voimaa ja pärjäämistä ja jaksamista. Että pärjää vihollisille ja jollekin joka uhkaa mahdollista perhettä. Molempien sukupuolten seksi vietti suosii hyvännäköisiä vastinkappaleita ja hyvännäköiset ihmiset ovat usein niin palvottuja että ovat sitä myötä muuttuneet narsistiksi. Tätä olisi helppo selittää evoluutiolla Mutta selitän tätä ennemmin syntien lankeemuksella ja sitä myötä turmeltuneella luomakunnalla.
Siis syntiinlankeemuksella. Ja seksivietti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat jännämieheltä. Kysypä tätä siis vaimoltasi.
Alkoa menee ja lääkkeitä. Eli olenkin tosiaan jännis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Isäs oli kun sua teki...
😅 tämä on palstan ihanuus kun naisilla menee niin pahasti tunteisiin että pitää mennä henkilöön jos sanoo jotain yleisesti naisista. Kiitos nauruista
Miksi te tän palstan incelit olette kikattavia hupakoita? Eikö teissä ole ollenkaan testosteronia?
Vierailija kirjoitti:
Kerro jännämiesten piirteet, joista heidät tunnistaa.
- varma/erittäin varma esiintyminen, lähestyy naisia luontevasti joka tilanteessa
- miehekkäät piirteet, yleensä korkea testosteroni-taso
- taustat hiukan epäselviä, tarinoissa usein aukkoja ja ristiriitoja
- manipuloinnin piirteitä keskustelussa alusta lähtien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan et ole vastuussa toisten tekemisistä.
Siksi koska niin moni mies kuvittelee "jännämiehen" paljastuvan jo pelkän ulkoisen olemuksen perusteella. Palstamiehillä tuntuu menevän rentut, naistennaurattaja-häntäheikit, kriminaalit ja nämä "jännät" iloisesti sekaisin.
Nuo rentut, naistennaurattajat ja kriminaalit on helppoa väistää koska ei ne salaile sitä mitä ne on. Jännämies sen sijaan salailee siihen asti, että on saanut naisen suhteeseen.
Jännällä ei myöskään ole tuntomerkkinä kalsarimallin leukaa eikä tappajan hiusrajaa.
Miesviha ja häpeä velvoittaa vaikenemaan kiusallisesta totuudesta, jotta oma petollisuus ja kevytkenkäisyys ei paljastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinun vaimollasikin rakastaja, ihan yhtä jänniksiä ol
Voit haukkua myös isovanhempiani jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Jännämiehillä on suvunjatkamisen kannalta suotuisia ominaisuuksia. Tyypillisiä maskuliinisuuden merkkejä. Jotain mikä ilmaisee voimaa ja pärjäämistä ja jaksamista. Että pärjää vihollisille ja jollekin joka uhkaa mahdollista perhettä. Molempien sukupuolten seksi vietti suosii hyvännäköisiä vastinkappaleita ja hyvännäköiset ihmiset ovat usein niin palvottuja että ovat sitä myötä muuttuneet narsistiksi. T
Muuten joo, mutta nyt kuvailit kyllä perinteisen hamesankarin etkä tyypillistä jännämiestä.
Palstallahan vuodatetaan jatkuvasti ilkeistä eksistä. Mutta tämä on inceleiden mielestä miesvihaa.