Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannatti valita hyväluonteinen ja muiden mielestä tylsä mies

Vierailija
05.12.2024 |

Toisesta ketjusta bongattu viesti:

Mun kohdalla kaverit kohotteli ihmetellen kulmia, kun aloin seurustella. Mies ei ollut muiden silmään mikään komistus ja monelle esim. miehen ylipaino oli kynnyskysymys. Minä taas katsoin miehessä luonnetta, halusin lämminsydämisen, perhekeskeisen ja kotona viihtyvän puolison. Sellainen mieheni on. Minulla ei painanut vaakakupissa miehen ulkonäkö, tietty paino, harrastukset tai "jännittävä luonne". Mieheni on monen mielestä "tylsä", käy töissä ja ei ole mikään rento ja iloluontoisin tapaus. Mies ei ole muiden mielestä maailman sosiaalisin tai sosiaalisesti taitavin tapaus, vaikka kohteleekin toisia ystävällisesti. Miehen huumori tai intohimo muutamiin harrastuksiin ei aukea ihan jokaiselle. Ihmeteltiin, että miksi sinä tuollaisen otit. Mies ei ollut "kelvannut" naisille, vaan oli ollut suuren osan aikuisiästään yksin.

Kas kummaa, kun enää ei kohotella kulmia kulmia sille, miksi olen miehen kanssa. Mies on ollut hyvä, tasavertainen isä. Empaattinen puoliso, joka ei lähtenyt sairastuessani vakavasti. Hän otti koppia perheen arjesta, kun olin huonossa kunnossa. Huolehtii asioista ja on luotettava. Minun kanssani keskustelut sujuvat, mies on syvällinen ja mielestäni maailman hauskin ihminen. Kun on nähty, että mies on pysynyt rinnallani sairastumisesta huolimatta ja mies on hoitanut kodin, lapset ja muut velvollisuudet, on se herättänyt kavereissa kateutta. Minä taas ajattelen, että tällaisen miehen minä halusin ja tällaista etsinkin. Ei tämä mikään vahinko ollut. Tiesin, että toisenlaisesta miehestä ei olisi ollut samalla tavalla hyväksi isäksi ja puolisoksi.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliahtelevuus, jyrkkyys, ehdottomuus ja mustavalkoisuus ovat vaikeasti mt-ongelmaisen jännäihmisen ydinpiirteitä.

Vierailija
82/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sen päivän kun näkis että miehet kirjoittaa kuinka kannatti lopettaa hoikkien kauniiden naisten tavoittelu ja valita se ylipainoinen, muiden miesten hyljeksimä nainen vaimoksi sillä tällä oli sydän puhdasta kultaa ja on täydellinen puoliso <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
84/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sen päivän kun näkis että miehet kirjoittaa kuinka kannatti lopettaa hoikkien kauniiden naisten tavoittelu ja valita se ylipainoinen, muiden miesten hyljeksimä nainen vaimoksi sillä tällä oli sydän puhdasta kultaa ja on täydellinen puoliso <3

Hoikkuus on ihan naisten itsensä keksimä juttu. Siskoni on reilusti ylipainoinen ja joka kerta kun ollaan baarissa istumassa iltaa ja satun käväisemään vessassa tai tiskillä, on joku mies mennyt siskoa jututtamaan.

Vierailija
85/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on erittäin hyvä esimerkki kaikille palstan naisille. Täällä saa joka päivä lukea samanlaisia naisten kirjoittamia ulinoita siitä miten kaikki miehet ovat sikoja vaikka kyseiset naiset ovat itse tietoisesti lähteneet kusipäisen miehen matkaan. Kusipäisyys ei siis pitäisi tulla yllätyksenä.

Valitkaa/hyväksykää "tylsä" ja tervejärkinen mies niin vältytte "jännittäviltä" tilanteilta. Heitä on Suomessa vapaana vaikka kuinka paljon koska he eivät kaikille naisille kelpaa.

Vierailija
86/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tarina. Tämä kannattaisi miestenkin muistaa. Ei pidä tuijottaa sitä ulkokuorta joka saisi sukat pyörimään jaloissa, vaan esim lihava, ruma ja tylsä nainen voi olla maailman paras äiti lapsille ja hyvä puoliso.  

Ylipaino on kyllä paha. Saattaa periytyä joko huonot elämäntavat tai geenit lapsille. Ja kuka haluaisi tylsää kumppania? 

Hyväluonteinen, ystävällinen ja hyvän kasvatuksen saanut, järkevä rahankäyttäjä ja terveelliset elintavat omaava. That's it.

Jos nainen haluaa noita asioia mieheltä, hän on liian vaatelias miesten mielestä. Kun naisten pitäisi ottaa se umpimielinen murjottaja.

Vierailija
87/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus on ihan naisten itsensä keksimä juttu. Siskoni on reilusti ylipainoinen ja joka kerta kun ollaan baarissa istumassa iltaa ja satun käväisemään vessassa tai tiskillä, on joku mies mennyt siskoa jututtamaan.

Haluaako ne miehet oikeasti tutustua sinun siskoosi parisuhdetta ajatellen vai kuvitteleeko ne, että lihavan naisen saa helposti irtoseksiin?

Vierailija
88/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on erittäin hyvä esimerkki kaikille palstan naisille. Täällä saa joka päivä lukea samanlaisia naisten kirjoittamia ulinoita siitä miten kaikki miehet ovat sikoja vaikka kyseiset naiset ovat itse tietoisesti lähteneet kusipäisen miehen matkaan. Kusipäisyys ei siis pitäisi tulla yllätyksenä.

Valitkaa/hyväksykää "tylsä" ja tervejärkinen mies niin vältytte "jännittäviltä" tilanteilta. Heitä on Suomessa vapaana vaikka kuinka paljon koska he eivät kaikille naisille kelpaa.

Kerrotko tuntomerkit, joista erottaa kusipäisen miehen?

Vierailija
89/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tarina. Tämä kannattaisi miestenkin muistaa. Ei pidä tuijottaa sitä ulkokuorta joka saisi sukat pyörimään jaloissa, vaan esim lihava, ruma ja tylsä nainen voi olla maailman paras äiti lapsille ja hyvä puoliso.  

Ylipaino on kyllä paha. Saattaa periytyä joko huonot elämäntavat tai geenit lapsille. Ja kuka haluaisi tylsää kumppania? 

Hyväluonteinen, ystävällinen ja hyvän kasvatuksen saanut, järkevä rahankäyttäjä ja terveelliset elintavat omaava. That's it.

Vähän riippuu kuinka paljon ylipainoa. Jos on suuressa määrin, haittaa myös omaa elämää, mutta onhan meitä moneen junaan. Ei ole niin merkitystä minulle, minkälainen kroppa. Ruma ja tylsä on kyllä pahempia. Jos nainen pitää itseään rumana, kertoo se aika huonosta itsetunnosta ja minä-kuvasta. Varmaan jopa hoitamattomia mielenterveysongelmia. Ja tylsä, miksi olisin ihmisen kanssa, joka ei ole kiinnostava? Voi olla hyvä äiti lapsille, mutta emme tuskin sovi puolisoiksi toisillemme.

Itse en haluaisi kuulla 15 avioliittovuoden jälkeen, että en ole oikeastaan koskaan herättänyt vaimossa mitään tuntemuksia, en ole ollut kiinnostava, enkä mukavaa seuraa ja ulkonaisestikaan en ole miellyttänyt silmää. Mutta olen ollut hyvä isä lapsillemme ja pitänyt huolta perheestä. Haluan olla hyvä aviopuoliso, hyvä isä ja hyvä rakastaja. Kaksi kolmesta ei riitä, yhdestä puhumattakaan.

Vierailija
90/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi hyvä ja selvä merkki on se, että hän on liian rohkea/itsevarma heti alkumetreillä.

Vierailija
91/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni kutsui itseään perhekeskeiseksi ja kiltiksi mieheksi. Perhekeskeisyys tarkoitti sitä, että koko perhe oli koko ajan tarkan kontrollin alla. Kiltteys taas tarkoitti sitä, että väkivalta oli vain henkistä eikä ainakaan yleensä fyysistä. 

Joo, mieluiten olisin väistänyt luodin. Mutta kun ei nämä asiat yleensä selviä kuin vasta ajan kanssa. 

Vierailija
92/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin totta monen naisen kohdalla. Eräs ystäväni ei etsinyt ikinä mitään muuta kun pitkää lihaksikasta hyvän näköistä miestä joka tykkää paljosta seksistä. Sitä sai tietääkseni kaikilta paitsi ensimmäiseltä poikaystävältään. Muut täysin käyttää häntä hyväkseen, seksiin, asuntoon ja yhdessäoloon vain ja ainoastaan silloin kun heille itselle se sopii. Muut naiset eivät häviä miesten elämästä mutta hän luulee että kun tykkäävät seksistä hänen kanssaan niin paljon niin se on rakkautta. Ei tajua tai halua myöntää itselleen että tykkäävät monen muunkin kanssa eikä hän ole se erikoinen jonka luo lopulta palataan. Ja siis on todellakin tietoinen muista naisista mutta keksii miehen puolesta hyväksyttäviä syitä. Surullinen ja yksinäinen elämä edessä. Kukaan tavia kun ei vaan kelpaa. 

Vierailija
93/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin totta monen naisen kohdalla. Eräs ystäväni ei etsinyt ikinä mitään muuta kun pitkää lihaksikasta hyvän näköistä miestä joka tykkää paljosta seksistä. Sitä sai tietääkseni kaikilta paitsi ensimmäiseltä poikaystävältään. Muut täysin käyttää häntä hyväkseen, seksiin, asuntoon ja yhdessäoloon vain ja ainoastaan silloin kun heille itselle se sopii. Muut naiset eivät häviä miesten elämästä mutta hän luulee että kun tykkäävät seksistä hänen kanssaan niin paljon niin se on rakkautta. Ei tajua tai halua myöntää itselleen että tykkäävät monen muunkin kanssa eikä hän ole se erikoinen jonka luo lopulta palataan. Ja siis on todellakin tietoinen muista naisista mutta keksii miehen puolesta hyväksyttäviä syitä. Surullinen ja yksinäinen elämä edessä. Kukaan tavia kun ei vaan kelpaa. 

Todennäköisesti ystäväsi nauttii tuollaisesta elämästä. Koska ei hän muuten tuolla tavalla toimisi. Meillä ihmisillä on kuitenkin todella voimakas sisäinen draivi välttää kipua (henkistä ja fyysistä), ja hakeutua tilanteisiin joista nautimme. 

Älä siis stressaa ystäväsi elämänvalinnoista, kyllä hän tietää mitä tekee. 

Vierailija
94/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan (2000-luvulla) suosittu tv-kokki nigella lawson oli reilusti ylipainoinen, mutta vartalo oli tiimalasin muotoinen venus. Hän nautti jonkinasteista seksisymboli statusta.

Monille miehille ylipaino itsessään ei ole se juttu, vaan se miten paino jakautuu vartalossa. Kokispullon muotoinen 90 kg nainen on monen miehen mielestä super seksikäs, mutta omenan muotoinen 90kg nainen tuskin on juuri kenenkään mielestä seksikäs. 

Vierailija
95/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu kuinka paljon ylipainoa. Jos on suuressa määrin, haittaa myös omaa elämää, mutta onhan meitä moneen junaan. Ei ole niin merkitystä minulle, minkälainen kroppa. Ruma ja tylsä on kyllä pahempia. Jos nainen pitää itseään rumana, kertoo se aika huonosta itsetunnosta ja minä-kuvasta.

Tämä aihe herättää itsessä ristiriitaisia ajatuksia. Ymmärrän että yhdessä eläessä joko lapsilla tai ilman puolisolta toivotaan luotettavuutta ja vastuunkantoa, mutta silti osasta kuvauksista tulee sellainen olo että kirkkain tavoite on ollut saada lapset ja sitten on etsitty se mahdollistaja siihen kuvioon. Että parisuhteen ja miehen merkitys naiselle on olla siittäjä ja kanssakasvattaja. Ehkä itseäni tämä inhottaa koska en halua lapsia (olen nainen) ja todella ns.perhekeskeiset miehet ovat aiheuttaneet juuri tämän vuoksi inhonväristyksiä, koska on tuntunut että se en ole ollut aidosti minä jonka kanssa he ovat halunneet lapsia vaan kuka tahansa tietyt kriteerit täyttävä kelpaa (ikä, halu saada lapsia, raha-asiat ok) Toisin kuin luullaan, seksiaalinen kemia ja viehätys ei poissulje luotettavuutta ja sitoutumiskykyä. Molempia pitää olla, tai no itselleni ainakin, en pystyisi olemaan parisuhteessa laskelmoidusti. 

Vierailija
96/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi hyvä ja selvä merkki on se, että hän on liian rohkea/itsevarma heti alkumetreillä.

Eli itsevarman oloisia miehiä pitää heti tylyttää vaikka kyseessä olisi ujo mies, joka on kerännyt rohkeutta vaikuttaakseen itsevarmalta?

Vierailija
97/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se hyvä luonne tarkoita sitä, että olisi ulkoisesti epäviehättävä. Oma mieheni on komea sekä ulkoa että sisältä. Ei ehkä muiden mielestä, mutta minun. Minäkin olen mieheni silmissä kivan näköinen, vaikka en mikään missi tai kokoa xs olekaan.

Minä en arvosta miehessä "jännyyttä" eikä hän arvosta sitä piirrettä naisessa. Ollaan molemmat ns. tylsiä ja hyvin toimii arjessa. Monien mielestä ollaan varmasti kaavoihin kangistuneita ja varhaiskeski-iässä jo ihan vanhuksia, mutta sitten ollaan. Yhteiselo on hyvää, voidaan luottaa toisiimme ja hoidetaan tiiminä perheen asiat. 

Miehesikin jaksaa katsoa sinua kun käy pumppaamassa sitä työpaikan nuorta assaria taas pikkujouluissa. 

Oletko jostain katkera kun lähettelet näitä kommentteja? Etkö saa kuin varattuja miehiä?

Kuin? Nehän ovat parhaita. Jonkun ennakkoon katsastamiseen eivätkä soittele perään koko ajan. Seksikin on hyvää kun kotona ei saa kunnollista. 

Vierailija
98/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjapettäjän tausta. Puhuu jatkuvasti kuinka ketään ei voi omistaa. Halveksuu normaaleja parisuhteita avoimesti.

Vierailija
99/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako ne miehet oikeasti tutustua sinun siskoosi parisuhdetta ajatellen vai kuvitteleeko ne, että lihavan naisen saa helposti irtoseksiin?

Lihavalta saa helposti. 

t. Mies

Vierailija
100/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun tuttujen erot johtuu just siitä, että on menty yhteen sen tylsän ja tavallisen kanssa. Kuka sellaista vässykkää jaksaa. 

Usein tällainen tylsä ja tavallinen sitten pitää etunaan sitä, että on muka lämmin ja hyvä mies vastapainona jännikselle. Ja tolla verukkeella sitten pitäs kestää ties mitä kalsareita lattialla, persaukisuutta ja vippailua, kun mies nyt omasta mielestään on niin ihana kun tuo turvaa silittämällä päätä. 

Vässykän ja jännämiehen väliin mahtuu monenlaista miestä, mä valikoin semmosen komean, mukavan, kiinnostavan, lempeän, hyvän isän lapsilleni, kunnianhimottoman (=työt ei haittaa perhe-elämää). Osaa laittaa kalsarit pyykkikoriin ja rikaskin on. 

Voi hyvänen aika, mitä olkiukkoilua.