Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannatti valita hyväluonteinen ja muiden mielestä tylsä mies

Vierailija
05.12.2024 |

Toisesta ketjusta bongattu viesti:

Mun kohdalla kaverit kohotteli ihmetellen kulmia, kun aloin seurustella. Mies ei ollut muiden silmään mikään komistus ja monelle esim. miehen ylipaino oli kynnyskysymys. Minä taas katsoin miehessä luonnetta, halusin lämminsydämisen, perhekeskeisen ja kotona viihtyvän puolison. Sellainen mieheni on. Minulla ei painanut vaakakupissa miehen ulkonäkö, tietty paino, harrastukset tai "jännittävä luonne". Mieheni on monen mielestä "tylsä", käy töissä ja ei ole mikään rento ja iloluontoisin tapaus. Mies ei ole muiden mielestä maailman sosiaalisin tai sosiaalisesti taitavin tapaus, vaikka kohteleekin toisia ystävällisesti. Miehen huumori tai intohimo muutamiin harrastuksiin ei aukea ihan jokaiselle. Ihmeteltiin, että miksi sinä tuollaisen otit. Mies ei ollut "kelvannut" naisille, vaan oli ollut suuren osan aikuisiästään yksin.

Kas kummaa, kun enää ei kohotella kulmia kulmia sille, miksi olen miehen kanssa. Mies on ollut hyvä, tasavertainen isä. Empaattinen puoliso, joka ei lähtenyt sairastuessani vakavasti. Hän otti koppia perheen arjesta, kun olin huonossa kunnossa. Huolehtii asioista ja on luotettava. Minun kanssani keskustelut sujuvat, mies on syvällinen ja mielestäni maailman hauskin ihminen. Kun on nähty, että mies on pysynyt rinnallani sairastumisesta huolimatta ja mies on hoitanut kodin, lapset ja muut velvollisuudet, on se herättänyt kavereissa kateutta. Minä taas ajattelen, että tällaisen miehen minä halusin ja tällaista etsinkin. Ei tämä mikään vahinko ollut. Tiesin, että toisenlaisesta miehestä ei olisi ollut samalla tavalla hyväksi isäksi ja puolisoksi.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen ammattien miehet pettää. 

Ovatkin eronneita keski-iässä.

Kuka haluaa seurustella 50-vuotiaan miehen kanssa joka on nainut puoli kaupunkia.

Noiden kanssa jutellaan, mutta ei mitään enempää. 

Vierailija
22/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mun mies ei ollut muiden mielestä mikään saalis, mutta minulle oli. Tämä on tullut nähtyä varsinkin siinä, miten isoja terveydellisiä vastoinkäymisiä kohdalleni on osunut. Ihmiset ovat ihmetelleet, miten mies ei ole lähtenyt kävelemään. Yleensä kun moni lähtee naisen sairastuessa. Mies ei ole lähtenyt, enkä pelkää, että lähtisi. Mies on ihan kultakimpale ja arvostetaan toisiamme. 

Ei ole mitään tarvetta lähteä kun on hyvä suhde sen avioliiton lisäksi. Nuori ja kuuma tyttöystävä auttaa jaksamaan sen sairaan vaimon kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on hyväsydäminen, mutta ei missään nimessä tylsä. Meillä huumorintajut natsaa hyvin yhteen ja meillä on hauskaa keskenämme. Kyllä minulla suhteen alkuaikoina sukat pyöri jalassa ja vatsanpohjassa oli perhosia. Sitä en aikoinaan osannut arvata, että miehellä on alkoholismigeenit ja että hän löytää aikaa vievän harrastuksen. Välillä oli tosi raskaita vuosia ennen kuin mies sai juomisen hallintaan. Meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita enkä haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, joka ei halua käydä ulkona syömässä ja inhoaa joulua.

Vierailija
24/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä nuoria ja kuumia naisia riittää keski-ikäisille tavismiehille? Ja miksi ne haluaisi tavismiehen, kun valittavana on nuoria ja kuumia hottismiehiä?

Vierailija
25/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai sillä lailla sitten. Minulle olisi kelvannut tavallinen, hiljainen ja vähän ylipainoinenkin mies, mutta kohdalleni on sattunut ( minun sitä pyytämättä) kaikki juopot ns. jännämiehet monilla mt-ongelmillaan. Turha kumminkin ketään syyllistää valinnoistaan, elämäähän tämä vain on.

Olisiko sinulle kelvannut tylsä ja ruma nörttimies? Jotenkin en usko että olisi kelvannut ainakaan vielä silloin, kun et ollut lopullisesti itseäsi rikkonut jännämiesten kanssa.

M44

Vierailija
26/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap n tarina on ihan kuin minun mieheni. Ei komea eikä rikas ollut kun tapasimme. Tykkäsin miehen luonteesta, rauhallinen ja vakaa mies. Tunsin miehen ennestään ja ajattelin että otan siitä miehen koska monien pettymysten jälkeen halusin ihan erilaisen miehen. Monet kyseli että olenko minä tuon miehen kanssa vai ja ihmettelivät. Mieheni kulki aina verkkareissa ja  ei panostanut vaatteisiin eikä pukeutumiseen. Nyt 15 vuoden jälkeen  pukeutuu edelleen verkkahousuihin, käy töissä ja luonne ei ole juuri muuttunut.

Vierailija
27/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tarina. Tämä kannattaisi miestenkin muistaa. Ei pidä tuijottaa sitä ulkokuorta joka saisi sukat pyörimään jaloissa, vaan esim lihava, ruma ja tylsä nainen voi olla maailman paras äiti lapsille ja hyvä puoliso. 

Vierailija
28/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samankaltainen miesystävä, ollaan vuoden alusta deittailtu. Hän on ihan tavallinen, mutta luonne on kultainen, hän on kiltti, huomaavainen, lämmin. Kuuntelee ja tukee (mitä tehdään puolin ja toisin), ja huumorintajua löytyy. 

En voisi toivoa parempaa miestä.

Vierailija
29/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap n tarina on ihan kuin minun mieheni. Ei komea eikä rikas ollut kun tapasimme. Tykkäsin miehen luonteesta, rauhallinen ja vakaa mies. Tunsin miehen ennestään ja ajattelin että otan siitä miehen koska monien pettymysten jälkeen halusin ihan erilaisen miehen. Monet kyseli että olenko minä tuon miehen kanssa vai ja ihmettelivät. Mieheni kulki aina verkkareissa ja  ei panostanut vaatteisiin eikä pukeutumiseen. Nyt 15 vuoden jälkeen  pukeutuu edelleen verkkahousuihin, käy töissä ja luonne ei ole juuri muuttunut.

Jännämies voi pukeutua tyylikkäästi tai verkkareihin, ei ole mielestäni määräävä tekijä.

Ja itse taas pukeudun ihan ok tyylikkäästi, vaikka olen ruma ja tylsä nörtti. Incel en sinänsä ole, mutta tunnen kyllä kolme ikinaisetonta miestä, ja yksi näistä pukeutuu oikein tyylikkäästi, yksi ihan perus tyylikkäästi, ja vain yksi on sellainen hieltä haiseva rääsymies jollaiseksi naiset kaikkia inceleitä luulevat.

M44

Vierailija
30/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät sillä tavalla valitse vaan sopiva mies tulee vastaan. Olisin kuollut tylsyyteen tylsän taviksen kanssa, heiltä ei yleisesti ottaen löydy elämänenergiaa ja huumorintajua riittävästi. Haastavan miehen kanssa kehittyy myös älyllisesti enemmän. Mikä kenellekin sitten sopinee.

Vierailija
31/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät sillä tavalla valitse vaan sopiva mies tulee vastaan. Olisin kuollut tylsyyteen tylsän taviksen kanssa, heiltä ei yleisesti ottaen löydy elämänenergiaa ja huumorintajua riittävästi. Haastavan miehen kanssa kehittyy myös älyllisesti enemmän. Mikä kenellekin sitten sopinee.

No tämä juuri.

Vierailija
32/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sujuu seksi miehen kanssa joka ei sytytä? Huom. uskon että jokaiselle löytyy se oikea joka sytyttää. Ja saattaahan se olla että se hyvä luonne kin sytyttää. En tiedä kun ei ole osunut kohdalle. Mutta se että mies ei esim. ollenkaan satsaa omaan viehättävyyteensä, ei vielä kerro hyvästä asenteesta naisia kohtaan paremminkin päin vastoin. Kantapään kautta tämän opin, kun ensimmäinen avioliittoni oli ilman tunteita solmittu "järkiavioliitto". Jos tunteita ei ole ollenkaan edes alussa, niin harvoin se siitä lisääntyy. Toki Jos molemmilla on pyrkimys hyvään ja hyvään parisuhteeseen niin se varmasti auttaa hurjasti. Mutta se että mies on ruma ja ylipainoinen ei vielä todellakaan takaa että hänellä olisi hyvä aseinen naisia kohtaan ja pyrkimys hyvään parisuhteeseen, ei ollut ainakaan tällä minun exälläni. Oli täys itsekäs nilkki ja lopulta väkivaltainen, hirveä haukkumaan ja kiroilemaan ja nimittelemään minua. 

Vierailija
33/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai sillä lailla sitten. Minulle olisi kelvannut tavallinen, hiljainen ja vähän ylipainoinenkin mies, mutta kohdalleni on sattunut ( minun sitä pyytämättä) kaikki juopot ns. jännämiehet monilla mt-ongelmillaan. Turha kumminkin ketään syyllistää valinnoistaan, elämäähän tämä vain on.

Olisiko sinulle kelvannut tylsä ja ruma nörttimies? Jotenkin en usko että olisi kelvannut ainakaan vielä silloin, kun et ollut lopullisesti itseäsi rikkonut jännämiesten kanssa.

M44

Oletko sinä se tylsä ja ruma nörttimies? Voin sanoa että, nuokaan luettelemasi ominaisuudet ei naista haittaa, mutta miehen huono itsetunto haittaa kyllä. Kyynisyys ja katkeruus paistaa niin kovin läpi, että mielenkiinto häviää saman tien.  Ps. En ole rikkonut itseäni yhdekkään "jännämiehen" takia, eivät olleet sen arvoisia. Hyvää joulun odotusta sinulle:)

Vierailija
34/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tuttujen erot johtuu just siitä, että on menty yhteen sen tylsän ja tavallisen kanssa. Kuka sellaista vässykkää jaksaa. 

Vierailija
35/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun tuttujen erot johtuu just siitä, että on menty yhteen sen tylsän ja tavallisen kanssa. Kuka sellaista vässykkää jaksaa. 

Usein tällainen tylsä ja tavallinen sitten pitää etunaan sitä, että on muka lämmin ja hyvä mies vastapainona jännikselle. Ja tolla verukkeella sitten pitäs kestää ties mitä kalsareita lattialla, persaukisuutta ja vippailua, kun mies nyt omasta mielestään on niin ihana kun tuo turvaa silittämällä päätä. 

Vässykän ja jännämiehen väliin mahtuu monenlaista miestä, mä valikoin semmosen komean, mukavan, kiinnostavan, lempeän, hyvän isän lapsilleni, kunnianhimottoman (=työt ei haittaa perhe-elämää). Osaa laittaa kalsarit pyykkikoriin ja rikaskin on. 

Vierailija
36/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tarina. Tämä kannattaisi miestenkin muistaa. Ei pidä tuijottaa sitä ulkokuorta joka saisi sukat pyörimään jaloissa, vaan esim lihava, ruma ja tylsä nainen voi olla maailman paras äiti lapsille ja hyvä puoliso.  

Ylipaino on kyllä paha. Saattaa periytyä joko huonot elämäntavat tai geenit lapsille. Ja kuka haluaisi tylsää kumppania? 

Hyväluonteinen, ystävällinen ja hyvän kasvatuksen saanut, järkevä rahankäyttäjä ja terveelliset elintavat omaava. That's it.

Vierailija
37/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä mainitsemasi elämänenergia on? Olen tylsä tavis ja saanut kuulla mm. siitä, että käyn tieteiden yössä ja vastaavissa tapahtumissa. Monet myös ihmettelevät miten jaksan opiskella avoimessa yliopistossa työn ohessa.

Vierailija
38/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin monet ovat sanoneet että olen niin onnekas kun onnistuin saamaan kunnollisen miehen. Tähän olen aina vastannut ettei onnella ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, koska en olisi ikinä huonoa miestä ottanut. Olen tehnyt tietoisen valinnan. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta ja edelleen onnellisia yhdessä.

Vierailija
39/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun viihdytte yhdessä   :)

Vierailija
40/109 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee naisiin. Ei se kiva pylly lämmitä, jos elämässä tulee vastoinkäymisiä.

Se lämmittää aina.