Tänään ymmärsin, että olen ruma nainen.
Tavallaan se on helpotus, kun tietää ettei ikinä milloinkaan tule saamaan parisuhdetta.
Kommentit (119)
Tervetuloa kohtalaisen laajaan joukkoomme.
Tuskin ruma olet. Olet varmaan tavis ja nirso ja olet yrittänyt komeita miehiä ja saanut pakkeja joten luulet että ei sitten samantasoiset tavis miehet halua sinua vaikka lähes jokainen haluasi kanssasi seurustella.
Ota itsellesi ruma mies.Rumalle miehelle kelpaa ruma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ruma olet. Olet varmaan tavis ja nirso ja olet yrittänyt komeita miehiä ja saanut pakkeja joten luulet että ei sitten samantasoiset tavis miehet halua sinua vaikka lähes jokainen haluasi kanssasi seurustella.
🥱
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten kelpaa.
T. Ruma mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten kelpaa.
T. Ruma mies
No niinpä ja sitten ihmetellään kun sinkkuja paljon eikä lapsia synny ja kaikki pielessä kun verotulot pienenee ja yhteiskunta näivettyy. Tai tuleehan noita ulkomailta mutta tuovat ongelmia tullessaan.
Kannattaa siis rumien miestenkin olla vaan ronkeli. Eikä kait siinä sinkkuudessa mitään kamalaa ole vai?
On se vaan totta. 6/10 naisista on sellaisia etten edes kertapanoksi kelpuuttaisi. Saati sitten kumppaniksi.
t, komeahko m58
Tuu tänne niin pussataan. Et oo ruma ihanuus. Välillä voi olla päiviä että on mieli maassa.
Minusta on jotenkin vapauttavaa tajuta olevansa ruma. Ensinnäkin se on säästöä kun ei tarvitse välittää mihin pukeutuu ja miten on laittautunut.
Minä olen ruma mutta on minulla ollut suhteita ja lapsikin.
Sisäisesti kaunis tai nätti, luonne? Keski-iässä moni toteaa saman. Ehkä ihmisissä on silti nättejä puolia.
Valhe on rumuutta eli meikeillä piilottaa oma persoonallisuutensa. Rehellisyys kunniaan. Olkaamme rumia ja rehellisiä.
Ruma rillumarei,siitäkö Repe Helismaa sai aiheet lauluun ja elokuvaan.
Sitten on niitä jotka tekee pilaa toisista ja lyö lyttyyn sen minkä ehtii 👏
Vierailija kirjoitti:
Teille miehille tavisnainen= julkkiskaunottaret, missi tai malli. Oikeita tavisnaisia tai rumia te ette edes huomaa🤓
Pitkät piuhat?