Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivätkö naiset tosiaankaan tee aloitteita?

Vierailija
05.12.2024 |

Onko niin, että kaikesta tasa-arvosta ja seksipositiivisuudesta huolimatta on aina miehen tehtävänä lähestyä naista ja tehdä aloite?

Olen reilut 40-vuotias mies ja ollut parisuhteessa jo yli 20 vuotta. Olen koulutettu, töissä, sosiaalinen ja urheilullinen mies. Olen kohtelias, pukeudun siististi ja varmaan persoonallisen tyylikkäästi. Vietän ajoittain aikaa yöelämässä myös yksin. Siitä huolimatta en muista yhtään tapausta, jossa nainen, tuttu tai tuntematon olisi lähestynyt minua treffi- tai seksimielessä. Missään tilanteessa. Ei opiskeluaikoina, ei työssä. Itse en varattuna tee aloitteita enkä koskaan pettäisi vaimoani, mutta kieltämättä itsetuntoa hivelisi, jos jonkinlaista huomiota tulisi minua kohtaan.

Onko niin, että naiset eivät käytännössä koskaan lähesty miehiä vai onko vaatimustaso tosiaankin niin kova, että vain parhaan näköisiä miehiä lähestytään?

Kommentit (222)

Vierailija
181/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevät aloitteita. Atleettisena ja tiheähiuksisen pään kantajana, naiset tekevät aloitteita. Nainen sanoo aina terve ennen kuin minä ehdin jos hän on sanoakseen mitään. Minulle on ehdotettu ihan suoraan, ja epäsuorasti. Jos olet tietyn naisen mielestä hyvännäköinen, et voi välttyä hänen aloitteelta. Ennen kaikkea, jos asenne on positiivinen ja voittajafiilis on huipussaan, tilanne menee villiksi ennen kuin ehdit nokkaasi haistaa.

Vierailija
182/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tykkään tehdä aloitteita. Jos odottelisin miesten lähestymistä, saisin niitä satunnaisotoksella kaikenlaisilta miehiltä, joista hyvin harvasta olisin kiinnostunut. Tekemällä itse aloitteet voin kohdistaa energiani vain niihin yksilöihin, jotka kiinnostavat minua. Totta puhuakseni, en oikein edes syty ajatuksesta, että mies tekisi aloitteen. Luultavasti se tulisi yllärinä puskista, ja hämmentyisin ja kiusaantuisin, kun joutuisin paineen alla arvioimaan nopeasti, olenko kiinnostunut vai en, ja päättämään joudunko antamaan kiusalliset pakit vai en. Olen introvertti enkä erityisesti nauti useimpien uusien ihmisten tapaamisesta tai heidän kanssaan kommunikoinnista. Teen sen mieluiten omilla ehdoillani, jolloin voin nauttia siitä. Olen ollut viimeiset 11 vuotta parisuhteessa ja tein aloitteen aikanaan, joten hyvin toimi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan pukeudu seksikkäästi vieraiden ihmisten kehujen takia vaan oman itseni ja puolison mieliksi, vaikka lähtisinkin vaikka pikkujouluihin ja puoliso jäisi kotiin.

Okei, vähän sama kuin "naiset meikkaa vain itsensä vuoksi"? 

Otetaan ajatusleikki: jos olisit maailman ainoa ihminen, niin meikkaisitko "vain itseni vuoksi"? Et tietenkään näin tekisi.

Se kuulostaa hyvältä selitykseltä, mutta en vain millään jaksa uskoa siihen, että sinä pukeutuisit seksikkäästi VAIN itseäsi varten. Ei kukaan tee niin. Kyllä sillä seksikkäällä pukeutumisella tavoitellaan AINA muiden huomiota. On älyllisesti epärehellistä väittää muuta.

Mutta etköhän sinä kuitenkin jankkaa sitä muuta.

Itseni ja puolison vuoksi. Itselle tulee hyvä olo jos näyttää hyvältä ja tuskin se puolisoakaan haittaa. 

Vierailija
184/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan pukeudu seksikkäästi vieraiden ihmisten kehujen takia vaan oman itseni ja puolison mieliksi, vaikka lähtisinkin vaikka pikkujouluihin ja puoliso jäisi kotiin.

Jos sinulla ei olisi yleisöä ei asusteiden seksikkyydelläkään olisi merkitystä. Kehujen saaminen ei välttämättä ole sanallista vaan pieniä reaktioita ihmisen (miesten) katseissa.

Vierailija
185/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei olisi yleisöä ei asusteiden seksikkyydelläkään olisi merkitystä. Kehujen saaminen ei välttämättä ole sanallista vaan pieniä reaktioita ihmisen (miesten) katseissa.

Kuten sanoin puoliso toimii yleisönä ja muiden mielipiteellä ei ole väliä.

Vierailija
186/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulle sellainen tavallinen, mutta omaan silmääni kaunis ja miellyttävän tuntuinen nainen on sitä parhaimmistoa."

Kyllä parhaatkin ovat tavallisia, mutta tavattoman harvinaisella tavalla.

Ja ilmeisesti parhaiten tämä tulee esiin siinä etteivät nämä parhaimmistoon kuuluvat naiset käy baareissa koskaan?

Sitä sietääkin miettiä.

Vierailija
187/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaan ajatusleikki: jos olisit maailman ainoa ihminen, niin meikkaisitko "vain itseni vuoksi"? Et tietenkään näin tekisi.

Se kuulostaa hyvältä selitykseltä, mutta en vain millään jaksa uskoa siihen, että sinä pukeutuisit seksikkäästi VAIN itseäsi varten. Ei kukaan tee niin. Kyllä sillä seksikkäällä pukeutumisella tavoitellaan AINA muiden huomiota. On älyllisesti epärehellistä väittää muuta.

Itseni ja puolison vuoksi. Itselle tulee hyvä olo jos näyttää hyvältä ja tuskin se puolisoakaan haittaa. 

Eli pukeudut seksikkäästi puolisosi vuoksi vaikka hän jää kotiin kun sinä lähdet yksin firman pikkujouluja viettämään? Onko puolisosi kenties aisuri ja kiihottuu kun vieraat miehet flirttailee sinulle ja kenties enemmästäkin? 

Eli jos olisitte maailman kaksi ainoaa jäljellä olevaa ihmistä, ja sinä lähtisit yksin hakemaan jotain vähän kauempaa miehesi jäädessä kotiin, niin laittaisit jotain seksikästä yllesi koska haluat näyttää hyvältä ja se tuntuu kivalta?

Sori mut ei mee läpi. 

Vierailija
188/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni ja puolison vuoksi. Itselle tulee hyvä olo jos näyttää hyvältä ja tuski

Eli pukeudut seksikkäästi puolisosi vuoksi vaikka hän jää kotiin kun sinä lähdet yksin firman pikkujouluja viettämään? Onko puolisosi kenties aisuri ja kiihottuu kun vieraat miehet flirttailee sinulle ja kenties enemmästäkin? 

Eli jos olisitte maailman kaksi ainoaa jäljellä olevaa ihmistä, ja sinä lähtisit yksin hakemaan jotain vähän kauempaa miehesi jäädessä kotiin, niin laittaisit jotain seksikästä yllesi koska haluat näyttää hyvältä ja se tuntuu kivalta?

Sori mut ei mee läpi. 

Tiedätkö mitäm ei sen tarvitse sinulle mennäkään läpi. Aivan sama mitä sinä luulet. Minusta on kiva, että puoliso tietää että olen seksikkäänä liikenteessä. 

Vierailija
189/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se puoliso jäi kotiin ja ei voi toimia yleisönä. Miksi jankkaat ja kaivat kuoppaasi vain syvemmälle?

Miksi et vain myönnä, että tykkäät saada huomiota kun pukeudut seksikkäästi? Ei se mikään rikos ole.

Vierailija
190/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitäm ei sen tarvitse sinulle mennäkään läpi. Aivan sama mitä sinä luulet. Minusta on kiva, että puoliso tietää että olen seksikkäänä liikenteessä. 

Nyt on melkoisen cuck meno teillä.

Vierailija
191/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulle sellainen tavallinen, mutta omaan silmääni kaunis ja miellyttävän tuntuinen nainen on sitä parhaimmistoa."

Ja ilmeisesti parhaiten tämä tulee esiin siinä etteivät nämä parhaimmistoon kuuluvat naiset käy baareissa koskaan?

Sitä sietääkin miettiä.

Hupaisaa kun mies joka itse iskee naisia baareissa luulee olevansa tasokas, mutta sitten baarissa kerran pari vuodessa käyvä nainen onkin aivan tasoton yhtäkkiä :D

Vierailija
192/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se puoliso jäi kotiin ja ei voi toimia yleisönä. Miksi jankkaat ja kaivat kuoppaasi vain syvemmälle?

Miksi et vain myönnä, että tykkäät saada huomiota kun pukeudut seksikkäästi? Ei se mikään rikos ole.

Puoliso voi toimia yleisönä kun tulen kotiin ja kun olen lähdössä. Koita nyt vaan kestää se!

Vierailija
193/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä sietääkin miettiä.

Mietin kyllä ja en vain ollut tuota mieltä. Saat toki ajatella toisin, jos koet sen olevan juuri sun juttusi naisissa. Anna kun arvaan lisää: parhaimmilla naisilla ei voi olla tatuointeja? Ja parhaat naiset ovat neitsyitä totta kai?

Vierailija
194/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tehdään, mutta voi myös olla että miehet ei aina sitä ymmärrä. Yhtä miespuolista kaveriani nainen oli pyytänyt ulos, ja vasta treffien jälkeen sitten pohti, että olivatkohan ne treffit ja olikohan tämä nainen kiinnostunut hänestä. Kun sanoin että olivat ehdottomasti, mies intti vastaan. Nyt ovat naimisissa.

Vierailija
195/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso voi toimia yleisönä kun tulen kotiin ja kun olen lähdössä. Koita nyt vaan kestää se!

Mitkä jutut nyt ketäkin kiihottaa. Kuulemma jopa yllättävänkin yleistä tuollainen aisurifantasiointi. But who are we to judge :)

Vierailija
196/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyy mutta ne tapaukset saattaa viedä väkisin pusikkoon ja raiskia.

Vierailija
197/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedätkö mitäm ei sen tarvitse sinulle mennäkään läpi. Aivan sama mitä sinä luulet. Minusta on kiva, että puoliso tietää että olen seksikkäänä liikenteessä. "

Nyt korkki kiinni.

Vierailija
198/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mlkku ei kiinnosta meitä ollenkaan.

Vierailija
199/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä sietääkin miettiä.

Mietin kyllä ja en vain ollut tuota mieltä. Saat toki ajatella toisin, jos koet sen olevan juuri sun juttusi naisissa. Anna kun arvaan lisää: parhaimmilla naisilla ei voi olla tatuointeja? Ja parhaat naiset ovat neitsyitä totta kai?

En kyllä asettaisi tuollaisia ehtoja. Kyllä parhaillakin voi olla tatuointeja ja seksikokemuksia.

Vierailija
200/222 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mlkku ei kiinnosta meitä ollenkaan.

Miksi valehtelet internetissä? Yli sata v#ttua on on ainakin tästä yhdestä mlkusta ollut kiinnostunut.

Mene pois ruokkimaan kissasi.