Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivätkö naiset tosiaankaan tee aloitteita?

Vierailija
05.12.2024 |

Onko niin, että kaikesta tasa-arvosta ja seksipositiivisuudesta huolimatta on aina miehen tehtävänä lähestyä naista ja tehdä aloite?

Olen reilut 40-vuotias mies ja ollut parisuhteessa jo yli 20 vuotta. Olen koulutettu, töissä, sosiaalinen ja urheilullinen mies. Olen kohtelias, pukeudun siististi ja varmaan persoonallisen tyylikkäästi. Vietän ajoittain aikaa yöelämässä myös yksin. Siitä huolimatta en muista yhtään tapausta, jossa nainen, tuttu tai tuntematon olisi lähestynyt minua treffi- tai seksimielessä. Missään tilanteessa. Ei opiskeluaikoina, ei työssä. Itse en varattuna tee aloitteita enkä koskaan pettäisi vaimoani, mutta kieltämättä itsetuntoa hivelisi, jos jonkinlaista huomiota tulisi minua kohtaan.

Onko niin, että naiset eivät käytännössä koskaan lähesty miehiä vai onko vaatimustaso tosiaankin niin kova, että vain parhaan näköisiä miehiä lähestytään?

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman asian huomaa Tinderissä. Naiset odottavat että mies lähettää viestin. Jos joskus harvoin naiselta tulee ensimmäinen viesti, se on laatua "moi."

Juu, tähän opin deittisovelluksessa nopeasti. Siis siihen, että jos toinen ei avaa keskustelua, niin mätsi on syntynyt siitä kun tämä toinen on vetänyt kaikki oikealle.

Eli keskustelunavaus on vasta oikea mätsi. Tähän voisi toki helpottaa se, että vedettäisiin oikealle vain oikeasti kiinnostavat profiilit, ja vahinkotykkäyksestä syntyneet mätsit poistettaisiin heti.

Miinustajalta olisi kiva kuulla perusteluita. Olen tavistakin taviksempi +30v nainen, tein deittisovellukseen profiilin, ja viikossa oli jo +1000 tykkäystä, joista osa supertykkäyksiä.

En usko, että nämä kaikki olisivat minusta kiinnostuneita. Joskus ajattelin suoertykkäyksen olevan "oikea" tykkäys, mutta sellaisestakin ghostattiin kun aloitteellisesti muutamien viestien jälkeen ehdotin tapaamista. 

Vierailija
222/222 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan pukeudu seksikkäästi vieraiden ihmisten kehujen takia vaan oman itseni ja puolison mieliksi, vaikka lähtisinkin vaikka pikkujouluihin ja puoliso jäisi kotiin.

Okei, vähän sama kuin "naiset meikkaa vain itsensä vuoksi"? 

Otetaan ajatusleikki: jos olisit maailman ainoa ihminen, niin meikkaisitko "vain itseni vuoksi"? Et tietenkään näin tekisi.

Se kuulostaa hyvältä selitykseltä, mutta en vain millään jaksa uskoa siihen, että sinä pukeutuisit seksikkäästi VAIN itseäsi varten. Ei kukaan tee niin. Kyllä sillä seksikkäällä pukeutumisella tavoitellaan AINA muiden huomiota. On älyllisesti epärehellistä väittää muuta.

Mutta etköhän sinä kuitenkin jankkaa sitä muuta.

Itse tykkään laittautumisesta, ja on joskus ihan metsälenkillekin tullut laitettua tasoittavaa kevytmeikkivoidetta.

Laittautumatta on vaan niin nuhjuinen olo.

Ja selkeästikään tällä ei ole mitään vaikutusta muiden huomioon, ihan yhtä itsekseen saa olla oli sitten meikittä tai meikeillä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla