Onko kauniin naisen elämä helppoa?
Minusta tuntuu että on, tosin voin olla väärässäkin, koska olen mies. Heillä on aina ihmisiä ympärillään, miehet tekee tuttavuutta, valitsee vain kenen kanssa haluaa olla tekemisissä. Kaikki ovet aukenee, kaikki haluaa miellyttää. Myönnän, tunnen kateutta, mulla ei taida olla mitään näistä 😞
Kommentit (88)
Eräs kaunis nainen flirttaili mulle mutten lämmennyt. Ei se kovin helpolla sitä ainakaan ottanut, koska enää hän ei edes tervehdi ja vaikuttaa masentuneelta. Tiedä sitten onko hän tottunut että kaikki lähtevät aina mukaan flirttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesin varakkaan sedän tyttöystäväksi Abu Dhabissa, saan siitä 80 tonnia kuussa, eli melkein miljjoonan vuodessa.
Shoppailen, ajelen avoautolla, otan aurinkoa, siemailen drinkkejä ja kerran päivässä herutan pesää.
Olen nyt 20v ja ajattelin palata noin 25 vuotiaana Suomeen, suoraan miljonäärinä eläkkeelle.
Tässä miehen käsitys helposta elämästä. Useimmille naisille tuollainen elämä olisi helvetti maan päällä.
Oon heteromies mut jos joku sandaalimies maksaa mulle 80 000e/kk et mä seurustelen hänen kanssa niin antaa tulla vaan saudigigulia pakaraan niin että pauke kuuluu. Alle vuoden kun hoonaan vuohineuvoksen kanssa niin koko mun loppuelämä on turvattu.
Naisen elämä on helppoa, miehen elämä on vaikeaa
No ihan varmasti kauniilla naisella on kaikki enemmän tai vähemmän helpompaa kuin miehellä, kun ainahan naista kaikessa lellitään ja pidetään arvokkaampana kuin miestä: mutta varsinkin - ja kaikkein eniten helpompaa kuin miehellä - on seksin saanti.
Naisen ei tarvitse aloitteita tehdä eikä rakkautta kerjätä ja silti melaa tulee ovista ja ikkunoista.
Vääpeli Mela
Ahdistelijoita, stalkkereita, sekopää-ukkoja ja kateellisia mulkaisuja kanssasiskoilta...
Noi kun sietää, niin ihan ok. elämää. Se, että olet silmätikku sekä tekemisiäsi seurataan suurennuslasin kanssa tulee em. asioiden kylkiäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen erittäin kauniin naisen, olin suhteessa hänen kanssaan ja ei, en koe että hänellä on ollut helppoa.
Kauneus ei estä huonoja perhesuhteita, eikä sitä että moni on hänen kanssaan tekemisissä juuri ulkonäön takia ja tiedostaa tämän. "Kukaan ei rakasta minua minun takiani, vaan ulkonäköni takia. Olisi ihanaa, jos joku näkisi vain minut"
Joskus sanoi, että olisi mielellään peruspulliaisen näköinen tai asteen rumempi. Paljon sai myös haukkuja niskoilleen muilta naisilta ja perättömiä syytöksiä. On hyötynyt positiivisesti hyvin vähän ulkonäönsä johdosta, toki hyvin kiltti luonteeltaan. Jos olisi kovin itsekeskeinen, ehkä hyödyt olisivat suuremmat.
Exälläsi taisi olla aika ruusuinen käsitys peruspulliaista rumemman naisen elämästä. Monet kauniit kuvittelevat että keskiverto rumien naisten elämä on pelkkää seesteistä itsensä kehittämistä hyvässä seurassa ja pinnalliset k-päät pitävät heihin kohteliaan etäisyyden.
Todellisuudessa monilla rumilla naisilla on rankka tausta kiusattuna ja yksinäisenä nuorena. On totta, että aikuinen, naisvaltaisella duunarialalla työskentelevä kotona viihtyvä ruma nainen harvemmin tulee sorretuksi ulkonäön takia, mutta kyllä se teininä koettu haukkuminen, eristäminen ja toiseuttaminen vaikuttaa itsetuntoon myöhemmälläkin iällä. Ja koitapa mennä yöelämään tai nousta urallasi ylemmäs, niin kyllä ne luokan hylkiönä vietetyt vuodet ja lukuisia kesätyöhakemuksia turhaan täytellen vietetyt keväät puskee jälleen mielen päälle.
Työskentelin taannoin työttömille nuorille aikuisille tarkoitetulla pajalla ja siinä, missä miesasiakkailla oli yleensä selvää päihdetaustaa, kehitysviivästymää ja nepsyoireita, oli suurin osa naisista hyvinkin tavallisia ja skarppeja tyyppejä, mutta monilla oli mt-ongelmia kuten masennusta, ahdistusta ja sos-tilanteiden pelkoa. Ja lähes jokainen oli keskivertoa vähemmän viehättävä
Kaunis nainen on usein hankala luonne. Ovat tottuneet siihen että kaikki lakoaa edestä. Miehiä voi kohdella miten vaan, tylyttää mielin määrin, sillä jos se suuttuu ja häipyy, niin oven takana on jo seuraava odottamassa. Jos aikoo säilyttää mielenterveytensä, kannattaa harkita vähän pidempään kannattaako alkaa mihinkään suhteeseen.
M57
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovet ei todellakaan aukene pelkällä pärstäkertoimella. Sekään että miehet tekee tuttavuutta ei ole mitenkään tavoiteltava asia, 99,9% niistä miehistä ei ole minusta mitenkään kiinnostavia vaan pelkästään häiriötekijä. Ahdistelua aikuisten miesten suunnalta ihan lapsesta saakka. Päätynyt parisuhteisiin miesten kanssa joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä, mutta koska olen kaunis, olen automaattisesti "heidän tyyppiään".
Mahtava kirjoitus kiitos, menee talteen. Eli tässä taas todistus että vain 0,1 % miehistä on naisten mielestä kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena tosi nätti. Sain monena kesänä työpaikan vain silleen, että kävelin ovesta sisälle ja esittäydyin. Miehet kohteli paremmim baarissa. Toisaalta minua kadehdittiin.
Rumat ei saa ikinä mitään ilmaiseksi.
Tuo työpaikan helppo saanti on täysin todellinen ilmiö. On paljon ihan tavallisia töitä, etenkin myynti- ja respa-ammatit, joissa naisen nätti ulkonäkö on ehdoton valtti. Ei miehillä ole mitään tuollaista tavallista ammattia että jo pelkkä ulkonäkö takaisi homman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena tosi nätti. Sain monena kesänä työpaikan vain silleen, että kävelin ovesta sisälle ja esittäydyin. Miehet kohteli paremmim baarissa. Toisaalta minua kadehdittiin.
Rumat ei saa ikinä mitään ilmaiseksi.Tuo työpaikan helppo saanti on täysin todellinen ilmiö. On paljon ihan tavallisia töitä, etenkin myynti- ja respa-ammatit, joissa naisen nätti ulkonäkö on ehdoton valtti. Ei miehillä ole mitään tuollaista tavallista ammattia että jo pelkkä ulkonäkö takaisi homman.
Miehet joutuvatkin oikeasti tekemään ja miettiämään töitänsä ja elämään paineen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat ei saa ikinä mitään ilmaiseksi.Tuo työpaikan helppo saanti on täysin todellinen ilmiö. On paljon ihan tavallisia töitä, etenkin myynti- ja respa-ammatit, joissa naisen nätti ulkonäkö on ehdoton valtti. Ei miehillä ole mitään tuollaista tavallista ammattia että jo pelkkä ulkonäkö takaisi homman.
Esim. mehubaariin ei taideta edes ottaa muita kuin hoikkia nättejä tyttöjä trikoissaan.
Turha tältä palstalta kysellä, kun heitä ei täällä ole.
Olen mies, joten en pysty kysymykseen vastaamaan. Mutta luulen, että kauniilla naisilla on elämässään omat vaikeutensa kuten meillä kaikilla muillakin. Olen kuullut monien kauniina pitäminen naisten suusta, että mm. heidän osaamistaan ja kyvykkyyttään moneen työhön on kyseenalaistettu vain ja ainoastaan sen vuoksi, koska ovat kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se mua ainakaan ole hyödyttänyt, kun olen aromantikko ja aseksuaali. En ole koskaan halunnut sitä miesten huomiota. Työssäkin olen insinöörialalla, jolla ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.
Sellaista duunia ei olekaan jossa ulkonäöllä ei olisi merkitystä. Olet vain sokeutunut omalle etuoikeutetulle asemallesi.
Niinpä ja miesvaltaisella insinöörialalla ulkonäöstä nimenomaan on hyötyä. Ei kukaan ehkä sano sitä suoraan, mutta jo pelkkä ensivaikutelma on kauniilla naisella reilusti plussalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. mehubaariin ei taideta edes ottaa muita kuin hoikkia nättejä tyttöjä trikoissaan.
Ja eikös sen erään mehubaarin omistaja/ylin johtaja ole nimenomaan NAINEN, joka tuollaisia työntekijöitä ja tuollaista työpukeutumista työntekijöiltään suosii? Että turha puhua yhtään mitään mistään setämiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan perusbaarimikot ja ostoskeskusten puhelinliittymämyyjät ovat miesvaltaisia aloja, joissa komea mies nappaa työn rumempien edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet joutuvatkin oikeasti tekemään ja miettiämään töitänsä ja elämään paineen alla.
Sen takiako miehet kouluttautuvat selkeästi vähemmän kuin naiset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se mua ainakaan ole hyödyttänyt, kun olen aromantikko ja aseksuaali. En ole koskaan halunnut sitä miesten huomiota. Työssäkin olen insinöörialalla, jolla ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.
Sellaista duunia ei olekaan jossa ulkonäöllä ei olisi merkitystä. Olet vain sokeutunut omalle etuoikeutetulle asemallesi.
Niinpä ja miesvaltaisella insinöörialalla ulkonäöstä nimenomaan on hyötyä. Ei kukaan ehkä sano sitä suoraan, mutta jo pelkkä ensivaikutelma on kauniilla naisella reilusti plussalla.
Insinöörialat ovat nimenomaan tunnettuja naispuolisten työntekijöiden syrjinnästä. Sen takia alalla ei monet naiset pysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan perusbaarimikot ja ostoskeskusten puhelinliittymämyyjät ovat miesvaltaisia aloja, joissa komea mies nappaa työn rumempien edestä.
Eiköhän puhelinliittymämyyjällä ole kaikkein tärkeintä työn kannalta, että osaa tuputtaa diibadaapaa ohikulkijoille ja saa sen seurauksena myytyä liittymiä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaunis nainen flirttaili mulle mutten lämmennyt. Ei se kovin helpolla sitä ainakaan ottanut, koska enää hän ei edes tervehdi ja vaikuttaa masentuneelta. Tiedä sitten onko hän tottunut että kaikki lähtevät aina mukaan flirttiin.
Kaunis nainen oli siis ihastunut sinuun ja sinä torjuit hänet. Eikö se saa kauniista naisesta tuntua pahalta, kun aina saa halutessaan toisen miehen mukaansa ja sinusta ilmeisestikin on sama nainen kuin nainen?