Luenko mieheni viestittelyt?
Lyhykäisyydessään, epäilen hieman mieheni ja hänen kaverinsa (nainen) välejä. Minulla olisi mahdollisuus lukea heidän välisensä viestit. Teenkö sen? He ovat siis kavereita, mieheni mukaan. En tunne naista.
Saisin kerralla asian selväksi. Miehelleni olen puhunut, valitettavasti hän on jäänyt pari kertaa kiinni (pienestä) valheesta koskien tätä naista.. ei ole halunnut riitaa aikaan. Riitelimme tuolloin asiasta, asiat oli jo menossa parempaan suuntaan. Valehtelu tekee minut epäluuloiseksi.
Kommentit (19)
Asia ei kuulu sinulle. Anna miehen hoidattaa seksuaaliterveyttään rauhassa kun sinä et sitä ilmeisesti tee.
Lue viestit. Sulla on hyvä syy, kun mies on aiemmin valehdellut
En lukisi, mutta valehteluakaan en katselisi. Mies vaihtoon.
Kerrothan sitten meille, mitä niissä viesteissä luki?
T: omassa elämässäni ei tapahdu mitään
Ei ole mitään väliä. Suhteenne ei perustu luottamukseen, joten se on joka tapauksessa huono.
Jos antaa lukea, on jo poistanut kriittisimmät viestit.
Kukaan ei saa ilman laissa säädettyä perustetta tai suostumusta käsitellä toisen henkilön viestejä tai viestintään liittyviä välitystietoja. Oikeus luottamukselliseen viestintään on turvattu Suomen perustuslaissa. Jos siis luet viestejä syyllistyy rikokseen.
Mä lukisin. En kyllä ole miehen kanssa jolla olis jotain läheisiä nais"ystäviä" koska se on red flags heti alussa.
Jos luet ja jäät siitä kiinni, se suhde on sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos luet ja jäät siitä kiinni, se suhde on sitten siinä.
Ja niin kuuluu ollakin. Mä ainakin polttaisin päreeni aivan täysin jos mies lukisi mun viestejä kavereille, on sitten mies- tai naiskaverista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei saa ilman laissa säädettyä perustetta tai suostumusta käsitellä toisen henkilön viestejä tai viestintään liittyviä välitystietoja. Oikeus luottamukselliseen viestintään on turvattu Suomen perustuslaissa. Jos siis luet viestejä syyllistyy rikokseen.
Lässyn lää. Lakia voi soveltaa tarvittaessa. Nopea vilkaisu ei suista maapalloa radaltaan.
Lue vaan ja sulla on siihen syynsäkkin. Näin varattuna naisena miehen kanssa viestittely ei ole ikinä päätynyt hyvin ja tarkoitan sillä että miehet on muutakin vailla. Mahdotonta yrittää olla kaveri ja ei kiitos en enää ikinä usko miehistä että kaveria vaan. Otti niin aivoon yhdestä kun tiesi kyllä että varattu olen ja muutaman viikon jakso nähdä vaivaa ja esittää.
Mun rakastajalla ei ole oikeutta näyttää mun lähettämiä viestejä vaimolleen.
Tottakai luet jos miehesi on komea niin 99.99 % varmasti se pettää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai luet jos miehesi on komea niin 99.99 % varmasti se pettää sinua.
Jännä kun joitain tuntuu aina kaikki poikaystävät/miehet pettävän, mikäköhän siinä on...
Kahdessa mun nuoruuden suhteessa (18-22v) kun mulla oli vahva viba, että poikaystävät on ihastunut toiseen ja viestittelee ihastukselle, niin olin oikeassa. Tarkistin juurikin viestit.
Kyllä se naisen vaisto on sellanen johon kannattaa luottaa, mutta tosin tuo viestien tarkistaminen on väärin ja rikkoo kumppanisi rajat. Ja se vie myös miehen luottamuksen sinuun.
0/5