Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kauniin naisen elämä helppoa?

Vierailija
05.12.2024 |

Minusta tuntuu että on, tosin voin olla väärässäkin, koska olen mies. Heillä on aina ihmisiä ympärillään, miehet tekee tuttavuutta, valitsee vain kenen kanssa haluaa olla tekemisissä. Kaikki ovet aukenee, kaikki haluaa miellyttää. Myönnän, tunnen kateutta, mulla ei taida olla mitään näistä 😞

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se mua ainakaan ole hyödyttänyt, kun olen aromantikko ja aseksuaali. En ole koskaan halunnut sitä miesten huomiota. Työssäkin olen insinöörialalla, jolla ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.

Sellaista duunia ei olekaan jossa ulkonäöllä ei olisi merkitystä. Olet vain sokeutunut omalle etuoikeutetulle asemallesi.

Näinpä. Usein kaunis on myös iloisempi, koska muut hymyilevät hänelle. Ja hymy tarttuu. Lähtee jo lapsesta. Kaunille lapsille leperrellään. Saavat esim. extra jäätelöä jäätelökippalla. 

Ruma on näkymätön. Ihmiset eivät huomaa. 

Omakohtaista kokemusta. Olen punahiuksinen. Minua haukuttiin koulussa rumaksi. Kukaan ei halunnut tanssia kanssani edes hitaita. 

Sitten matkustin 15-vuotiaana Italiaan. Yhtäkkiä sain kokoajan huomiota miehiltä. Minulle huudettiin bella bambinoa kadulla ja miehet iski silmää. Ravintolassa tarjoilija polvistui eteeni ruusun kanssa ja lauloi serenadin. 

Olin tosi onnessani. Tunsin itseni kauniiksi. Eläväksi. 

Vierailija
42/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erittäin kauniin naisen, olin suhteessa hänen kanssaan ja ei, en koe että hänellä on ollut helppoa. 

Kauneus ei estä huonoja perhesuhteita, eikä sitä että moni on hänen kanssaan tekemisissä juuri ulkonäön takia ja tiedostaa tämän. "Kukaan ei rakasta minua minun takiani, vaan ulkonäköni takia. Olisi ihanaa, jos joku näkisi vain minut" 

Joskus sanoi, että olisi mielellään peruspulliaisen näköinen tai asteen rumempi.  Paljon sai myös haukkuja niskoilleen muilta naisilta ja perättömiä syytöksiä. On hyötynyt positiivisesti hyvin vähän ulkonäönsä johdosta, toki hyvin kiltti luonteeltaan. Jos olisi kovin itsekeskeinen, ehkä hyödyt olisivat suuremmat. 

Kaunista joku silti rakastaa, vaikka vaan ulkonäkönsä takia. Rumaa ei rakasta kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se mua ainakaan ole hyödyttänyt, kun olen aromantikko ja aseksuaali. En ole koskaan halunnut sitä miesten huomiota. Työssäkin olen insinöörialalla, jolla ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.

Sellaista duunia ei olekaan jossa ulkonäöllä ei olisi merkitystä. Olet vain sokeutunut omalle etuoikeutetulle asemallesi.

Näinpä. Usein kaunis on myös iloisempi, koska muut hymyilevät hänelle. Ja hymy tarttuu. Lähtee jo lapsesta. Kaunille lapsille leperrellään. Saavat esim. extra jäätelöä jäätelökippalla. 

Omakohtaista kokemusta. Olen punahiuksinen. Minua haukuttiin koulussa rumaksi. Kukaan ei halunnut tanssia kanssani edes hitaita. 

Sitten

Ja silloin päätin, että suomalaiset miehet on paskoja. Jos minua ei nähdä kauniina täällä, etsin miehen muualta. Elämän täynnä romantiikkaa. 

Eli kyllä, tällä kertaa vika oli katsojan silmässä. Saan paljon enemmäm huomiota minkä tahansa muun maalaisilta miehiltä kuin suomalaisilta. Jopa virolaisilta. 

Vierailija
44/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkimustenkin mukaan kauniit saavat helpommin parempia arvosanoja opiskellessa, töitä (ja ylennyksiä/palkankorotuksia) ja pienempiä vankilatuomioita. Kauneuteen tai fyysiseen viehättävyyteen liitetään usein myös muita positiivisia ominaisuuksia (ns. halo-efekti). Eli kaunista pidetään helpommin parempana ihmisenä, vrt. rumuus esimerkiksi kansanperinteessä. Pahikset ovat rumia ja hyvikset kauniita.

Se että joku on joskus kateellinen tai miehet haluavat seksiä, ovat mielestäni melko vähäisiä ongelmia etuihin verrattuna.

Käytännön tason ongelmana voin kertoa, että esim. pahimmillaan kävellessäni rautatieaseman läpi Helsingissä (pari minuuttia) minua on lähestynyt 10 eri miestä. Tosi raskasta joka päivä töihin mennessä ja sieltä palatessa.  Ei vähäinen ongelma vaan totaalinen minun oman tilani kunnioittamattomuus. Läheskään aina eivät tyytyneet vain s

Joo varmaan tosi rankkaa olla haluttu ja tavoiteltu.

Vierailija
45/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäis olla nainen niin mielummin toki olisin kaunis,kuin ns. ruma. 

Kauneus on kylläkin ulkoista, mutta voi olla myös niin sanottua sisäistä kauneutta. 

Toisin sanoen luonteen hyvyyttä, kykyä suureen empatiaan kanssaihmisä kohtaan, kykyä antaa heille lohtua yms. hyvä ja positiivisia  ominaisuuksia ihmisessä kuin ihmisessä(sukupuolesta riippumatta).

Ja toisin kuin se ulkoinen kauneus,ei sisäinen kauneus ole ainakaan yhtä itsestäänselvästi  katoavaista lajia. (se voi päinvastoin ,elämänkokemuksen ja  vuosien myötä kasvaa, kehittyä ja tulla  jopa entistä paremmaksi lajissaan )

Ei tietysti ole mahdotonta että ihminen olisi sekä sisäiseltä luonnoltaan ,että ulkoiselta olemukseltaakin yhtä häikäisevän kauniis (mutta harvinaista se kylläkin on)

terv. nimim. 'Asiaa ajatellut mies '

Vierailija
46/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämä ei ole ikinä helppoa

Vierailija
47/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakohtaista kokemusta. Olen punahiuksinen. Minua haukuttiin koulussa rumaksi. Kukaan ei halunnut

Ja kun saa huomiota, alkas hymyillä enemmän ja flirttailla ympäriinsä. Ja on oikeastikin kaunistunut.

Vierailija
48/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin varmasti helpompaa kuin ruman, mutta kauniilla on tyypillisesti omat ongelmansa, kuten liialllinen esineellistäminen miesten osalta, kateus muilta naisilta yms. Mutta yleisesti ottaen on tietenkin parempi olla kaunis/komea kuin ruma.

Vierailija
49/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis neuvo naiset. Etsikää ihminen, joka arvostaa teitä. Vaikka toisesta kulttuurista. Jokainen on kaunis jonkun mielestä. 

Koko elämä menee pilalle, jos on ihmisen kanssa, joka ei näe kauniina. 

Vierailija
50/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupesin varakkaan sedän tyttöystäväksi Abu Dhabissa, saan siitä 80 tonnia kuussa, eli melkein miljjoonan vuodessa.

Shoppailen, ajelen avoautolla, otan aurinkoa, siemailen drinkkejä ja kerran päivässä herutan pesää.

Olen nyt 20v ja ajattelin palata noin 25 vuotiaana Suomeen, suoraan miljonäärinä eläkkeelle.

Eihän tuossa mitään, mutta high value miestä et tule saamaan. Kerran maksullinen, aina maksullinen.

Olen joskus ihmetellyt, miksi todella kauniit naiset ovat niin k*sipäitä. En itse lähestyisi todella kaunista naista ja Tindereissä ne menevät automaattisesti vasemmalle. Tämä ei johdu pelosta tai että asettaisin heidät jalustalle, vaan kokemuksen aiheuttamista ennakkoluuloista.

Löysin sattumalta selityksen miksi todella kauniit naiset ovat niin hulluja kuin ovat. Heille ei ole puhuttu totta koskaan! Kaikki haluavat vain päästä sänkyyn

Miksi tällainen 25 vuotias miljonäärinä eläkkeelle jäänyt nainen pilaisi elämänsä ottamalla jonkun typerän äijän, kyllä noi ottaa vaikka koiran ja ison liudan läheisiä kavereita...ehkä sitten keski-ikäisenä voi katsoa jos löytyy joku sielunkumppani.

Vierailija
51/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten

Jos sinua rumaksi haukuttiin, tuskin punahiuksisuudesta ainakaan johtui. En ole koskaan kuullut, että punahiuksisia naisia ainakaan Suomessa mollattaisiin. Taitavat olla suosittuja niin kuin muuallakin. Punahiuksisten miesten kohdalla tosin asiat saattavat olla huonommin.

Vierailija
52/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupesin varakkaan sedän tyttöystäväksi Abu Dhabissa, saan siitä 80 tonnia kuussa, eli melkein miljjoonan vuodessa.

Shoppailen, ajelen avoautolla, otan aurinkoa, siemailen drinkkejä ja kerran päivässä herutan pesää.

Olen nyt 20v ja ajattelin palata noin 25 vuotiaana Suomeen, suoraan miljonäärinä eläkkeelle.

Eihän tuossa mitään, mutta high value miestä et tule saamaan. Kerran maksullinen, aina maksullinen.

Olen joskus ihmetellyt, miksi todella kauniit naiset ovat niin k*sipäitä. En itse lähestyisi todella kaunista naista ja Tindereissä ne menevät automaattisesti vasemmalle. Tämä ei johdu pelosta tai että asettaisin heidät jalustalle, vaan kokemuksen aiheuttamista ennakkoluuloista.

Löysin sattumalta selityksen miksi todella kauniit naiset ovat niin hulluja kuin ovat. Heille ei ole puhuttu totta koskaan! Kaikki haluavat vain päästä sänkyyn

Eikö tässä ole juuri se hyvä, että ei tarvitse miettiä onko se mies vain seksin perään, kun tietää, että se on vain seksin perään ja 100% rehellistä menoa ja ottaa siitä vielä isot rahat, toiset hööööörää ihan ilmais-seksi.

Vierailija
53/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakohtaista kokemusta. Olen punahiuksinen. Minua haukuttiin koulussa rumaksi. Kukaan ei halunnut

Kyllä johtui. Minulla on myös silmälasit. Kuulin, että on teerenpaskaa naamassa jne. Ihan rumaksi haukuttiin. Yhtäkkiä ulkomailla olinkin tosi kaunis.  Eräs valokuvaaja olisi halunnut ottaa ihostani koko seinän kokoisen valokuvan. 

Vierailija
54/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten matkustin 15-vuotiaana Italiaan. Yhtäkkiä sain kokoajan huomiota miehiltä. Minulle huudettiin bella bambinoa kadulla ja miehet iski silmää. Ravintolassa tarjoilija polvistui eteeni ruusun kanssa ja lauloi serenadin. 

Olin tosi onnessani. Tunsin itseni kauniiksi. Eläväksi. 

Ymmärrätkö miksi miehet matkustavat Pattayalle?

Vierailija
55/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten matkustin 15-vuotiaana Italiaan. Yhtäkkiä sain kokoajan huomiota miehiltä. Minulle huud

Kyllä, sama ilmiö. Tosin tunnen olevani kaunis kaikkialla muualla kuin Suomessa. Etelä-Euroopassa. Afrakassa olen kuningatar. 

Ihan vain ulkonäön takia. Eikä kyse ole mistään rahasta jne., niinkuin Pattayalla. Ulkonäköni viehättää enemmän muun maalaisia. Mitä enemmän saan huomiota, sen iloisemmaksi ja itsevarmemmaksi tulen. 

Vierailija
56/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Afrikka

Eikä kyse ole rahasta. Minun valkoinen pisamainen ihoni kaunis heidän mielestään. 

Vierailija
57/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten matkustin 15-vuotiaana Italiaan. Yhtäkkiä sain kokoajan huomiota miehiltä. Minulle huud

Italialaiset miehet eivät halua rahaa seksistä tai huomiosta. Heidän ihailunsa on _ilmaista_. Jos se ilmenee tunteena heissä, se on myös _aitoa_.

Vierailija
58/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Afrikka

Eikä kyse ole rahasta. Minun valkoinen pisamainen ihoni kaunis heidän mielestään. 

Eikä seksistä. Jos joku niin ajattelee. Deittailukulttuuri on erilainen ulkomailla. Tapaillaan, koska halutaan löytää koko elämän kumppani. Suomalaiset miehet ovat taas, että pillua pitää tulla toisella treffikerralla. 

Asun selkeästi ihan väärässä maassa. 

Vierailija
59/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaiset miehet eivät halua rahaa seksistä tai huomiosta. Heidän ihailunsa on _ilmaista_. Jos se ilmenee tunteena heissä, se on myös _aitoa_.

Scusi. Gli uomini italiani vogliono solo sesso facile da te! :D

Olet vain pano. Helppo pano. :D

60/88 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo varmaan tosi rankkaa olla haluttu ja tavoiteltu."

Toistan itteäni, mutta olis aivan kauhiaa 

-ohis