Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka keittää enään riisi puuroa itse kun sen saa kätevästi eines hyllystä?

Vierailija
05.12.2024 |

Meillä on syöty hyvää riisi puuroa jo monta kertaa ja kätevässä annos koossa

Kommentit (201)

Vierailija
141/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä riisipuuro verrattoman hyvää. Sieltä haen, en itseäni varten keitä. Sama Joululaatikoiden kanssa, lidliin suuntaan...

Vierailija
142/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan jos haluat silmäsairauksia sekä sydän- ja verisuonitaudit kaupan päälle. Muista maksaa sairaalakulut omasta pussista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just keitin reilun litran riisipuuroa eilen. Söin sitä kanelisokerin ja voisilmän kanssa. Pistin loput jääkaappiin rasiassa ja syön vielä n 4 tai 5 kertaa siitä viikon aikana. Oli hyvää. Ei tulisi mieleenkään ostaa valmiina. Maito maksoi 0.80€ ja puuroriisiä oli kaapissa, mitä lie maksanut. 

Vierailija
144/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää syö puuroa juhlaruokana? En ole ikinä ymmärtänyt tätä. Meillä ei jouluna puuroa syödä!

Vierailija
145/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se perheelle tulee halvemmaksi keittää itse silloin kun halutaan sitä syödä. Eikä mikään valmispuuro maistu samalle. 

Vierailija
146/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä, että einesten syöminen on JUNTTIA

Vierailija
147/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin laiska ja typerä, että ostaa puuron kaupasta kohtuuttomaan hintaan? Maailman yksinkertaisin valmistettava, oli puuro mikä tahansa!

Vierailija
148/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikipossa  pitkään, kaupan kylmäkaapissa, säilytetty puuro  ei ihan kutkuta makuhermoja. Ehkä hätätilassa yksittäinen voi mennä.  Itse koen riisipuuronkeiton  tiettynä mukavana seremoniana. Varaan aikaa, rauhotun, hämmentelen, kuuntelen musiikkia tai katselen samalla vaikka pentuliveä :). Joskus hitaus palkitsee. 

Vierailija
149/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt ihan samaa. Minusta riisipuuron keittäminen itse ei maksa vaivaa eikä siitä kotona tehtynä tule mitenkään merkittävästi paremman makuistakaan ja miksi edes tulisi, kun samoista aineista keitellään?

Kyllä tulee, kun osaa.

Vierailija
150/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti edullisemmaksi tulee, kun tekee puuron itse koko perheelle. Usein se tehdään uunipuurona.

Vierailija
151/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan jos haluat silmäsairauksia sekä sydän- ja verisuonitaudit kaupan päälle. Muista maksaa sairaalakulut omasta pussista. 

Selitä nämä asiat aivan tarkasti lukujen ja faktojen kera...

Vierailija
152/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata keittää itse vaan tehdä uunipuuro.

Yhtä hyvää ja hämmennyskertoja 1kpl uunissa olon aikana.

Ei pala pohjaan. Hyvää ja halpaa.

Vierailija
153/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattavasti edullisemmaksi tulee, kun tekee puuron itse koko perheelle. Usein se tehdään uunipuurona.

Kaikki eivät ole samanlaisia porsivia emakoita kuin sinä.

Vierailija
154/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä nämä asiat aivan tarkasti lukujen ja faktojen kera...

Löydät faktaa itsekin jos osaat etsiä. En ala työni tuloksia tänne listaamaan. Fakta on, että eines on erittäin pahaksi terveydelle. 

Vierailija
155/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarioisen riisipuuro maksaa kaupassa hieman vajaa 2 euroa/300g, pirun kallis on. Samalla hinnalla ostan puuroriisiä kilon paketin josta keitän 15-20 annosta (ohjeen mukaan) riisipuuroa.

Köyhälle kaikki on kallista 😅

Vierailija
156/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. 

Vierailija
157/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just keitin reilun litran riisipuuroa eilen. Söin sitä kanelisokerin ja voisilmän kanssa. Pistin loput jääkaappiin rasiassa ja syön vielä n 4 tai 5 kertaa siitä viikon aikana. Oli hyvää. Ei tulisi mieleenkään ostaa valmiina. Maito maksoi 0.80€ ja puuroriisiä oli kaapissa, mitä lie maksanut. 

Viikkoa ei riisi säily hyvänä jääkaapissa, korkeintaan pari päivää. Ei kannata bacillus cereus -puuroa pistellä naamaansa.

Vierailija
158/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikkoa ei riisi säily hyvänä jääkaapissa, korkeintaan pari päivää. Ei kannata bacillus cereus -puuroa pistellä naamaansa.

Vierailija
159/201 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka keitätte kaurajuomaan riisipuuron, millaista tulee? Onko syötävää? Olen lopettanut maitotuotteiden käyttämisen ja kaura- ja soijapohjaisista tykkään kyllä.

Vierailija
160/201 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka keitätte kaurajuomaan riisipuuron, millaista tulee? Onko syötävää? Olen lopettanut maitotuotteiden käyttämisen ja kaura- ja soijapohjaisista tykkään kyllä.

Kookosmaitoon keitetty riisipuuro on hyvää. Sitäkin tosin saa kaupasta valmiina..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi