Siis kuka keittää enään riisi puuroa itse kun sen saa kätevästi eines hyllystä?
Meillä on syöty hyvää riisi puuroa jo monta kertaa ja kätevässä annos koossa
Kommentit (201)
minä keitän itse, jokainen taablaa tyylillään
Vierailija kirjoitti:
minä keitän itse, jokainen taablaa tyylillään
Ai buuronko?
Pikahiutaleista saa riisipuuron 5 minuutissa. Puuroriiseistä joutuu keittämään ja sekottelemaan varmaan tunnin verran. Lopputulos on molemmissa sama.
saan sen kätevästi valmiiksi puurokattilasta. Ei pala pohjaan, ei tarvi seistä vieressä hämmentämässä. On parempaa kui eines.
Vierailija kirjoitti:
Pikahiutaleista saa riisipuuron 5 minuutissa. Puuroriiseistä joutuu keittämään ja sekottelemaan varmaan tunnin verran. Lopputulos on molemmissa sama.
Eihän nyt riisihiutalepuuro ole yhtään sama kuin riisipuuro kokonaisista riisinjyvistä.
Teen itse riisipuuron uunissa. Kätevästi tulee siellä, käyn kerran tai 2 hämmentämässä. Paljon parempaa kuin einespuurot.
Koska einesten syöminen on JUNTTIA
Muoviin pakattua puuroa. No, no, no.
Vierailija kirjoitti:
Olen maistellut varmaan kaikki kaupan riisipuurot läpi ja vaikka ainekset on samat, niin ei ne vaan maistu lähellekään samalta kuin itsetehtynä. Jokin omituinen sivumaku on kaikissa ja koostumus löysempää. Ja onhan niissä varmaan säilöntäaineita, kun säilyvät viikko tolkulla kaupan hyllyllä.
Voi olla pakattu suojakaasuun. Päiväys on tällöin pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin puuroriisit ja maito on pakattu? Niinpä. Muoviin.
Palataanpas nyt tähän vielä.
Kokeilin nyt tuota paljon täällä kehuttua Saarioisten puuroa, ja itse kyllä tykkään enemmän Kotimaista-merkin puurosta. Toi Saarioisten oli jotenkin liian "tinttua", tiivistä, tuo toinen on löysempää. Syön siis sokerin ja kanelin kera, en lisäile mitään maitoja tms. nesteitä.
Mikä vtun ENÄÄN! Se on ENÄÄ tajuatko vtun puupää ENÄÄ!
Teollinen ei koskaan voi voittaa itsetehtyä.
No siinähän onkin joulun tunnelmaa kun isketään joulupöytään läjä punaisia kaupan muovikippoja ja eletaan repiä niistä pahveja irti ja raottamaan muovikelmuja, ja lämmittämään sitten yksi kerrallaan mikrossa.
Vierailija kirjoitti:
Riisihiutalepuuro on kelvoton ruoka.
Sääliksi käy jos oikeasti olet niin yksinkertainen kuin kirjoituksesi antaa ymmärtää sinun olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin puuroriisit ja maito on pakattu? Niinpä. Muoviin.
Ei ainakaa Risella(se Suomen suosituin puuroriisi) ole pakattu muoviin, vaan paperipussiin ja paperi on vastuullisista lähteistä FSC ja maitopurkitkin kierrätetään kartonkina.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vtun ENÄÄN! Se on ENÄÄ tajuatko vtun puupää ENÄÄ!
Oikeassa olet, mutta käytät niin rumaa kieltä, ettei voi yläpeukkua antaa.
Asiansa voi sanoa nätimminkin, ilman, että haukkuu toisen ihmisen.
Einespuuro on pahaa. Paljon parempaa ja edullisempaa tulee itse tekemällä. Teen riisipuuron aina uunissa, joten ei tarvitse kuin heittää ainekset pataan, sekoittaa ehkä kerran kypsennyksen aikana, ja ottaa parin-kolmen tunnin päästä pois uunista.