Miksi naiset vaativat mieheltä samoja kiinnostuksen kohteita kuin hänellä itsellään on?
Mielestäni se on täysin epäoleellinen asia parisuhteessa. Miehet ja naiset pitävät eri asioista. Kun mies menee korjaamaan autoa, jää nainen kotiin neulomaan villapaitaa. Ainoa asia, mistä molemmat ovat kiinnostuneita, on seksi ja ehkä kuntosaliharjoittelu ja lenkkeily. Muuten miehet ja naiset tekevät aivan eri asioita elämässään.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Painu syvälle paskaan saatanan spämmääjä. Sulla oo lihaksia etkä oo ees ihminen.
Hanki elämä, päivystävä palstaläski.
Olen sua timmimpi saatanan spämmääjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humanistimiehet on ihania, kun niiden kanssa voi katsoa leffoja, käydä taidenäyttelyissä ja keskustella kirjallisuudesta. Metsästävä persu, ei jatkoon.
Onneksi valtaosa ihmisistä ei jakaudu noin voimakkaasti kahtia. Minulla on metsästävä vasemmistomies jonka kanssa käydään sekä salilla että taidenäyttelyissä
Mahtaa olla aika tyhmä jos salilla käy. Ite en sellasiin mene koska kotona oma tila missä tehdä samat asiat ilmaiseksi.
Meillä on kyllä säädettävät painot ja niillä tehdään, mutta jalkapäivinä on kätevämpää mennä salille. Emme asu kovin väljästi koska se ei ole kestävää, joten kovin kattavalle kotikuntosalille ei ole tilaa.
Mieheni ei tarvitse jakaa harrastustani, mutten kuuntele mitään vinkumista siihen käytettyyn aikaan.
Muuten kyllä oletan, että teemme ruokaa yhdessä ja vietämme lomia yhdessä ja käymme ulkona tms. Miksi muuten viitsisin edes parisuhteessa olla, jos koskaan ei tehdä mitään yhdessä? Eihän siitä olisi mitään iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ajatellut että ihmisillä pitää olla jotain yhteistä.
Näitä kun lukee niin asia vaikuttaa monilla olevan täysin päinvastoin.
Tärkeintä on se, että emotionaaliset ja fyysiset tarpeet tyydyttyvät parisuhteessa. Kaikki muu on epäolennaista.
Tuo tarkoittaa tunnesidettä. Sitä ei voi muodostua olentoon, joka on aivan toiselta planeetalta.
Saman luonteinen nainen voi olla kiinnostunut kulttuurista ja mies puolestaan urheilusta.
Mitä nuo parit sitten tekevät yhdessä, mitä harrastuksia esim? Mistä he keskustelevat, mistä he yhdessä vitsailevat?
Niin, minä on se
Anaaliseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Painu syvälle paskaan saatanan spämmääjä. Sulla oo lihaksia etkä oo ees ihminen.
Ja kirjoitus tadoltasikin parempi :D :D Kunnon juntti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on se, että emotionaaliset ja fyysiset tarpeet tyydyttyvät parisuhteessa. Kaikki muu on epäolennaista.
Tuo tarkoittaa tunnesidettä. Sitä ei voi muodostua olentoon, joka on aivan toiselta planeetalta.
Saman luonteinen nainen voi olla kiinnostunut kulttuurista ja mies puolestaan urheilusta.
Mitä nuo parit sitten tekevät yhdessä, mitä harrastuksia esim? Mistä he keskustelevat, mistä he yhdessä vitsailevat?
Panevat jatkuvasti. Sitähän parisuhteessa pitäisi tehdä.
Ei. Kyseessä on silloin panosuhde. Se on eri asia.
Onpas AP:lla rajoittunut maailmankuva.
"Timmi" palstaläski painaa 24/7, osaa lähes suomea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panevat jatkuvast
Paneminen ei tee hyvää parisuhdetta. Koitas uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se menee niin (ihan omasta kokemuksesta seurustelusta ja avoliitosta) että nainen lähtee kokeilemaan sitä miehen harrastusta, nainen on miehen kavereiden seurassa, nainen lähtee vaikka sinne autotallille miehen mieliksi palelemaan vaikkei yhtään kiinnosta jne.
Mutta jumanklavi jos se nainen pyytää miestä vaikka seuraksi edes kerran konserttiin, jonka artistin superfani mies ei ole, niin se mies ei takuulla lähde naisen mieliksi sinne eikä osallistu mihinkään muuhunkaan oman napansa ulkopuolella.
Nainen on aina se joka joustaa ja luopuu omastaan sen miehen vuoksi ja miehet kutsuvat tuota "kompromissiksi", vaikka he itse eivät tee yhtään mitään.
Opetus: matalalla kynnyksellä luiskaan ne, joiden kanssa maailmat eivät kohtaa ja jotka ovat itsekkäitä oman munansa tuijottelijoita.
Kyllä moni mies e
Ja tämän miesten teeskentelyn takia niin monella naisella on sellainen kokemus, että alussa niin hurmaava ja mukava mies muuttuukin parisuhteen edessä vaikkapa laiskaksi tai väkivaltaiseksi. Sitten naisia syytetään että "valitse paremmin". Paha valita, kun miehet teeskentelevät vain naisen (heille esineen) saadakseen.
Miksei teeskentilisi?
Seksiä vailla ja muuten ei saa. Ei sellaista miestä historiassa ole joka ei olisi näin tehnyt. On vain tyhmiä naisia jotka uskoo.
Nainen haluaa älykkään kumppanin, mies runkkupatjan.
Valitan, mutta nainen ei ole runkkupatja eikä mies älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humanistimiehet on ihania, kun niiden kanssa voi katsoa leffoja, käydä taidenäyttelyissä ja keskustella kirjallisuudesta. Metsästävä persu, ei jatkoon.
Onneksi valtaosa ihmisistä ei jakaudu noin voimakkaasti kahtia. Minulla on metsästävä vasemmistomies jonka kanssa käydään sekä salilla että taidenäyttelyissä
Mahtaa olla aika tyhmä jos salilla käy. Ite en sellasiin mene koska kotona oma tila missä tehdä samat asiat ilmaiseksi.
Meillä on kyllä säädettävät painot ja niillä tehdään, mutta jalkapäivinä on kätevämpää mennä salille. Emme asu kovin väljästi koska se ei ole kestävää, joten kovin kattavalle kotikuntosalille ei ole tilaa.
Eli olette köyhiä.
Mitä niitä naisten yleisimpiä kiinnostksen kohteita onkaan?
Kirjallisuus, näyttelyt, taide yleisesti, museot, matkailu, kielten opiskelu, käsityöt, sisustaminen, kuntoilu ja salit.
Miehet myös kiinnostuvat joihinkin niistä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuo parit sitten tekevät yhdessä, mitä harrastuksia esim? Mistä he keskustelevat, mistä he yhdessä vit
Anaaliseksi
Parisuhteen tarkoitus ei ole seksi. Seksi on monessa parisuhteessa kyllä mukana, mutta se ei ole tärkein asia. Siksi tarvitaan sitä suhteen koossa pitävää liimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kirjoitus tadoltasikin parempi :D :D Kunnon juntti
Tadolta varsinki.
Ootko päissäs vai muuten vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sua timmimpi
Ja ethän sä tyhmyri ymmärrä edes sarkasmia. "timmi" :D
"Timmi" kirjoitustaidoton palstaläski painaa menemään palstalla! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle metsästys on deal breaker, kaikilla omansa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa älykkään kumppanin, mies runkkupatjan.
Valitan, mutta nainen ei ole runkkupatja eikä mies älykäs.
Minä tiedän todella monesta asiasta paljon ja pystyn keskustelemaan melkein asiasta tahansa naisen kanssa, mutta kovin tärkeitä se ei itselleni ole.
Ja tämän miesten teeskentelyn takia niin monella naisella on sellainen kokemus, että alussa niin hurmaava ja mukava mies muuttuukin parisuhteen edessä vaikkapa laiskaksi tai väkivaltaiseksi. Sitten naisia syytetään että "valitse paremmin". Paha valita, kun miehet teeskentelevät vain naisen (heille esineen) saadakseen.