Miksi naiset vaativat mieheltä samoja kiinnostuksen kohteita kuin hänellä itsellään on?
Mielestäni se on täysin epäoleellinen asia parisuhteessa. Miehet ja naiset pitävät eri asioista. Kun mies menee korjaamaan autoa, jää nainen kotiin neulomaan villapaitaa. Ainoa asia, mistä molemmat ovat kiinnostuneita, on seksi ja ehkä kuntosaliharjoittelu ja lenkkeily. Muuten miehet ja naiset tekevät aivan eri asioita elämässään.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Osalle ihmisistä riittää, että kumppani on suunnilleen huonekaluun verrattava väline, joka "otetaan esiin" kun häneltä tarvitaan seksiä tai jotain muuta. Toiset sitten haluavat tehdä ja kokea asioita yhdessä. Hyvä jos ensiksi mainitun tyyppiset löytävät toisensa ja samoin jälkimmäisen tyyppiset.
Mulla on tuollainen suhde. Se on seksisuhde. Miksi ottaisin pelkän seksin takia miehen nurkkiini pyörimään? Laitan viestiå, kun on tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten suhtaudun parisuhteeseen eri tavalla kuin sinä. Toki omiakin juttuja saa ja pitää olla, mutta pääsääntöisesti on kivempaa jos ollaan samanhenkisiä. Arvomaailma on toki se tärkein, mutta muutenkin on mielekkäämpää olla sellaisen ihmisen kanssa joka tykkää tehdä samanlaisia asioita. Olen nähnyt jo lapsena liikaa parisuhteita, joissa erkaannutaan toisesta tai koetaan yksinäisyyttä, kun se toinen ei tykkää tehdä samoja juttuja.
Minusta emme elä enää missään 1900-luvun alun maailmassa. Kumppanilta saa haluta muutakin kuin tukea ja taloudellista yhteistyötä.
Kullostaa hieman siltä, että haluat jatkaa samaa elämää parisuhteessa kuin sinkkunakin ilman kompromisseja? Jossain vaiheessa pitää aikuistua ja hylätä sinkkuaikojen mielihalut.
No olen ollut parisuhteessa lähes puolet elämästäni ja hyvin on mennyt. Minusta parisuhteeseen ei tarvitse tuomalla tuoda ristiriitoja ja asioita, joista pitää päästä kompromisseihin. Elämä tarjoaa niitä hetkiä ihan muutenkin. Parisuhteessa ihanaa on juuri se, että saa tehdä kummallekin tärkeitä juttuja maailman ihanimman ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ajatellut että ihmisillä pitää olla jotain yhteistä.
Näitä kun lukee niin asia vaikuttaa monilla olevan täysin päinvastoin.
Tärkeintä on se, että emotionaaliset ja fyysiset tarpeet tyydyttyvät parisuhteessa. Kaikki muu on epäolennaista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka ystävä en haluaisi olla eikä meillä olisi mitään yhteistä puhuttavaa tai tekemistä?
Onhan niitä yleisiä puheenaiheita kuten politiikka, ilmastonmuutos jne.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on tupannut menemään että minun pitäisi kyllä katsella naisen hömpötyksiä ja olla kiinnostunut niistä mutta minun viihteeni ja asiani ei paljoa toista kiinnosta.
Tunnistan tämän niin päin että minua piti kiinnostaa miehen autostereot ja subbarit sekä kaikki muukin "miesmaailma" ja etenkin ymmärtää kuinka tärkeää kaikki tuollainen on, mutta myös sen että ihan itse olin mennyt kimppaan itselleni tyystin vääränlaisen ihmisen kanssa ja olin itse aivan kynnysmatto. Ei parisuhteessa elämisen kuulu olla tuollaista vaikka en minä edelleenkään mitään koruja tai kylpyläreissuja saati ulkomaanmatkailua kaipaa.
Harmi vain, etten kiinnosta ainuttakaan kaksilahkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on se, että emotionaaliset ja fyysiset tarpeet tyydyttyvät parisuhteessa. Kaikki muu on epäolennaista.
Ehkä yhteenkuuluvuudentunne on nimenomaan emotionaalinen tarve monelle. Ja yhteinen laatuaika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten suhtaudun parisuhteeseen eri tavalla kuin sinä. Toki omiakin juttuja saa ja pitää olla, mutta pääsääntöisesti on kivempaa jos ollaan samanhenkisiä. Arvomaailma on toki se tärkein, mutta muutenkin on mielekkäämpää olla sellaisen ihmisen kanssa joka tykkää tehdä samanlaisia asioita. Olen nähnyt jo lapsena liikaa parisuhteita, joissa erkaannutaan toisesta tai koetaan yksinäisyyttä, kun se toinen ei tykkää tehdä samoja juttuja.
Minusta emme elä enää missään 1900-luvun alun maailmassa. Kumppanilta saa haluta muutakin kuin tukea ja taloudellista yhteistyötä.
Kullostaa hieman siltä, että haluat jatkaa samaa elämää parisuhteessa kuin sinkkunakin ilman kompromisseja? Jossain vaiheessa pitää aikuistua ja hylätä sinkkuaikojen mielihalut.
Parisuhteen tarkoitus ei ole tehdä elämästä kurjempaa vaan päinvastoin. Kannattaa siis valita se kumppani, jonka kanssa ei tarvitse hammasta kiristellen vääntää jatkuvasti kompromisseja ja olla jatkuvasti onneton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka ystävä en haluaisi olla eikä meillä olisi mitään yhteistä puhuttavaa tai tekemistä?
Niistä voi puhua kenen tahansa kanssa, ei tarvitse parisuhdetta siihen. Toki parisuhteessa voi puhua noistakin asioista
Vierailija kirjoitti:
Jokainen varmasti tietää sen ihmistyypin, esim kollegan jonka kanssa ihan pelkkä tuokiokin samaan aikaan kahvihuoneessa on ihan tuskaa vaikka sinällään se ihminen ei tee mitään väärää, mutta ne kuuluisat kemiat ei vain kohtaa yhtään.
Yllättävän moni mies tuntuu olevan valmis muuttamaan vaikka saman katon alle tuollaisen tyypin kanssa kunhan vaan siltä saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia eivät kiinnosta nuo aiheet ja jos niistä on eri mieltä, ei tule suhteestakaan mitään, koska kyseessä on erilaiset arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emotionaalinen tarve ei voi täyttyä ilman henkistä yhteyttä. Ilman henkistä yhteyttä fyysinen tarve ei täyty. Kaikki lähtee yhteisistä kiinnostuksen kohteista.
Humanistimiehet on ihania, kun niiden kanssa voi katsoa leffoja, käydä taidenäyttelyissä ja keskustella kirjallisuudesta. Metsästävä persu, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mies rakastuu naisen luonteeseen ja ulkonäköön. Nainen ilmeisesti rakastuu mieheen pääsääntöisesti käytännön asioiden perusteella?
Akateeminen mies ei autoa korjaa
Mihin tuolta incelin ihannemieslistalta on unohtunut metsästäjän silmät ja hiusraja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tarkoittaa tunnesidettä. Sitä ei voi muodostua olentoon, joka on aivan toiselta planeetalta.
Ap kysyi siis näin:
Miksi nainen haluaa ihmiskumppanin, kun hänelle riittäisi pelkkä reikä.
Vastaan:
Koska nainen on enemmän ihminen kuin ap, joka on pelkkä tappi.