Miksi naiset vaativat mieheltä samoja kiinnostuksen kohteita kuin hänellä itsellään on?
Mielestäni se on täysin epäoleellinen asia parisuhteessa. Miehet ja naiset pitävät eri asioista. Kun mies menee korjaamaan autoa, jää nainen kotiin neulomaan villapaitaa. Ainoa asia, mistä molemmat ovat kiinnostuneita, on seksi ja ehkä kuntosaliharjoittelu ja lenkkeily. Muuten miehet ja naiset tekevät aivan eri asioita elämässään.
Kommentit (161)
Palstan paksukaiset on aina hyvä pitää hereillä, eihän heillä ole muutakaan elämää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Oot nolo spämmääjä
Oot nolo paksukainen.
Ja ikää sulla tais olla se 5v
Vierailija kirjoitti:
Palstan paksukaiset on aina hyvä pitää hereillä, eihän heillä ole muutakaan elämää!
Jep, täällä nuo kirjoitustaidottomat juntit kuvittelevat olevansa jotain. Noh, hyvä että se vähäinen itsetunto edes jostain löytyy.
Ihra turisee täällä suomussalmella! -palstapullukka
Pullea vatsa, kalju pää, leveä takamus, lihava, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat nenäkarvat, litteähkö otsa, käsivarret kuin narut, lihakset näkyvät ihon läpi. Naisten päät kääntyvät pois kun liikun kaupungilla liian kireässä paidassa. Joo ihan pettynyt ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä litroja olutta viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi ryypännyt vaan päihtymisen, pullea kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pullea vatsa, kalju pää, leveä takamus, lihava, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat nenäkarvat, litteähkö otsa, käsivarret kuin narut, lihakset näkyvät ihon läpi. Naisten päät kääntyvät pois kun liikun kaupungilla liian kireässä paidassa. Joo ihan pettynyt ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä litroja olutta viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi ryypännyt vaan päihtymisen, pullea kroppa tulee sivutuotteena.
Katos, muillakin nämä Kemin keijun jutut ylhäällä. Siistiä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni palstaläskeille jo hieman liian metatiedoksi, ei ehkä ymmärrys riitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen?
Gene Simmonsin?
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuolta incelin ihannemieslistalta on unohtunut metsästäjän silmät ja hiusraja?
Oliko siinä leukaakaan mainittu? Siitä en tingi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuolta incelin ihannemieslistalta on unohtunut metsästäjän silmät ja hiusraja?
Oliko siinä leukaakaan mainittu? Siitä en tingi!
Selänteen dopingleuka ja ennen kaikkea äly,ihanaa! -palstaläski 40 v
Joitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita on hyvä löytyä, mutta pitäisin tylsänä jos kaikki olisi yhteistä. Yleensä olen kiinnostunut miehistä, joilla on joitakin "miesmäisiä" kiinnostuksen kohteita, sellaisia joista en itse ymmärrä mitään. Liikunta on asia jonka haluan olevan yhteinen, mutta siinäkään ei tarvitse olla niin, että harrastetaan samoja lajeja.
Vierailija kirjoitti:
:DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDDD
Kemin pellelle pitää nauraakin, mutta vielä enemmän naurattaa läskit tosikot palstamummelit, jotka ottavat kierroksia tästä!
En minä vaadi, että mun mies jaksaisi kiinnostua mun harrastuksista tai tehdä samoja asioita. Harva tykkää esim. juosta tai hiihtää metsässä tuntitolkulla kesät talvet, ei ketään voi sellaiseen pakottaa. Tai kuokkia pihamaata tai väkästellä jotain käsityöhommaa koko päivän.
Hänessä on kuitenkin se hieno piirre, että hän tukee ja kannustaa mua harrastuksissani. Lämmittää saunan valmiiksi, jotta pääsen suoraan sinne kun tuun urheilemasta, tai ostaa lahjaksi jonkin toivomani kalliin varusteen, ja auttaa raskaimmissa pihahommissa.
Hänellä on sitten omat harrastukset, esim. sijoittaminen, josta minä en tajua mitään :-D
Yhdessä katsotaan leffoja, jutellaan ja suunnitellaan jne. Meillä menee oikein hyvin :-)
Vierailija kirjoitti:
Joitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita on hyvä löytyä, mutta pitäisin tylsänä jos kaikki olisi yhteistä. Yleensä olen kiinnostunut miehistä, joilla on joitakin "miesmäisiä" kiinnostuksen kohteita, sellaisia joista en itse ymmärrä mitään. Liikunta on asia jonka haluan olevan yhteinen, mutta siinäkään ei tarvitse olla niin, että harrastetaan samoja lajeja.
Minäkin tykkään jos naisella on naisellisia harrastuksia kuten neulominen ja bikinifitness, mutta itse en miehenä ole kiinnostunut harrastamaan näitä harrastuksia.
Minulla on suppea kiinnostuksen kohde. En oleta, että kumppani olisi samasta kiinnostunut. Toisaalta olen semisti kiinnostunut vähän kaikesta, joten minut on helppo saada moneen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suppea kiinnostuksen kohde. En oleta, että kumppani olisi samasta kiinnostunut. Toisaalta olen semisti kiinnostunut vähän kaikesta, joten minut on helppo saada moneen mukaan.
Olen varmaan harvinainen, mutta hyvin harvoille asioille olen sanonut ei ilman kokeilemista. Varsinaisesti mitään en inhoa. Ainut ehkä kuumassa metsässä sienestäminen, jossa on paljon mäkäräisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan harvinainen, mutta hyvin harvoille asioille olen sanonut ei ilman kokeilemista. Varsinaisesti mitään en inhoa. Ainut ehkä kuumassa metsässä sienestäminen, jossa on paljon mäkäräisiä.
Tämäkin johtuu siitä, että olen kosketusherkkä atoopikko.
Oot nolo paksukainen.