Miksi naiset vaativat mieheltä samoja kiinnostuksen kohteita kuin hänellä itsellään on?
Mielestäni se on täysin epäoleellinen asia parisuhteessa. Miehet ja naiset pitävät eri asioista. Kun mies menee korjaamaan autoa, jää nainen kotiin neulomaan villapaitaa. Ainoa asia, mistä molemmat ovat kiinnostuneita, on seksi ja ehkä kuntosaliharjoittelu ja lenkkeily. Muuten miehet ja naiset tekevät aivan eri asioita elämässään.
Kommentit (161)
Timmi palstaläski on paitsi tyhmä, mutta myös huumorintaju on hukassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Painu syvälle paskaan saatanan spämmääjä. Sulla oo lihaksia etkä oo ees ihminen.
Hanki elämä, päivystävä pals
Ja ethän sä tyhmyri ymmärrä edes sarkasmia. "timmi" :D
Eikä sulla aivoja ees lainata oikein. No mut ootki päissäs.
Juu, sinä "timmi" osaat varmasti lainata, kun olet täällä 24/7. Tyhmä palstaläski, et osaa edes kirjoittaa! :D
"Timmi" painaa, "Timmi" painaa! :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se menee niin (ihan omasta kokemuksesta seurustelusta ja avoliitosta) että nainen lähtee kokeilemaan sitä miehen harrastusta, nainen on miehen kavereiden seurassa, nainen lähtee vaikka sinne autotallille miehen mieliksi palelemaan vaikkei yhtään kiinnosta jne.
Mutta jumanklavi jos se nainen pyytää miestä vaikka seuraksi edes kerran konserttiin, jonka artistin superfani mies ei ole, niin se mies ei takuulla lähde naisen mieliksi sinne eikä osallistu mihinkään muuhunkaan oman napansa ulkopuolella.
Nainen on aina se joka joustaa ja luopuu omastaan sen miehen vuoksi ja miehet kutsuvat tuota "kompromissiksi", vaikka he itse eivät tee yhtään mitään.
Opetus: matalalla kynnyksellä luiskaan ne, joiden kanssa maailmat eivät kohtaa ja
Eli kenenkään miehen puheita ei pidä koskaan uskoa, teeskentelevät vain seksiä saadakseen. Asia selvä. Ei siis deittailua miesten kanssa. Tuleeko joku tähän vinkumaan että not all men? Juurihan mies tuossa kertoi kaikkien miesten niin tekevän.
Se on just näin. Miehiä kiinnostaa seksi ja vain tyhmimmät ja älykkäimmät naiset sitä saa.
Olen viimeksi neulonut yläasteella. Mutta ihan miten vaan. Sama koskee miestäni ja "nikkarointia".
T. Kaksi keski-ikäistä tietokonenörttiä
Mua ei kiinnosta mitä mieltä miehet ovat mun vaatimuksista kumppanille. Jos joku ei täytä mun vaatimuksia, niin hyvästi. Niin yksinkertaista.
Meillä on sekä yhteisiä että todella toisiaan poikkeavia mielenkiinnonkohteita.
Ollaan molemmat innokkaita ruokaihmisiä, tykätään testata ravintoloita, kokkailla kotona ja oppia jatkuvasti uutta ruuasta ja viinistä.
Tykätää kumpikin historiasta, elokuvista, keikoista ja matkailusta.
Mutta muuten mua kiinnostaa polittiika ja kulttuuri, miestä tiede ja urheilu.
Ollaan molemmat aika sporttisia mutta lajit on ihan eri, kun minä laskettelen mies lautailee, kun minä juoksen mies fillaroi, kun minä uin, mies kiipeilee :D
Musta olisi todella kurjaa jakaa arki ihmisen kanssa jonka kanssa ei olisi muuta yhteistä kuin seksi ja toisaalta yhtä kurjaa olisi elää ihmisen kanssa jonka kanssa kaikki olisi yhteistä.
Naimisissa 18 vuotta, 2 lasta,
Palstan tyhmimmän tittelin on hankkinut "timmi" pullukka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se menee niin (ihan omasta kokemuksesta seurustelusta ja avoliitosta) että nainen lähtee kokeilemaan sitä miehen harrastusta, nainen on miehen kavereiden seurassa, nainen lähtee vaikka sinne autotallille miehen mieliksi palelemaan vaikkei yhtään kiinnosta jne.
Mutta jumanklavi jos se nainen pyytää miestä vaikka seuraksi edes kerran konserttiin, jonka artistin superfani mies ei ole, niin se mies ei takuulla lähde naisen mieliksi sinne eikä osallistu mihinkään muuhunkaan oman napansa ulkopuolella.
Nainen on aina se joka joustaa ja luopuu omastaan sen miehen vuoksi ja miehet kutsuvat tuota "kompromissiksi", vaikka he itse eivät tee yhtään mitään.
Opetus: matalalla kynnyksellä luiskaan ne, joiden kanssa maailmat eivät kohtaa ja
Eli kenenkään miehen puheita ei pidä koskaan uskoa, teeskentelevät vain seksiä saadakseen. Asia selvä. Ei siis deittailua miesten kanssa. Tuleeko joku tähän vinkumaan että not all men? Juurihan mies tuossa kertoi kaikkien miesten niin tekevän.
Mies suostuu jopa käymään kahvilassa säännöllisesti kauniin ja mukavaluonteisen naisen kanssa vaikka muuten ei käy koskaan kahvilassa.
Timmi painaa, timmi painaa, ei osaa edes suomea! Kunnon läski juntti!
Eiköhän sen pelkän seksin yhteyden autuuteen uskovat miehet ole aika yksinäisiä, siitä seksistä varmaan on huutava puute. Normaali aikuinen ymmärtää, että pitkää parisuhdetta ei pelkän seksin ympärille voi rakentaa. Sitä yhteistä juttua on pakko olla enemmän, että mielenkiinto pysyä seurassa ja elää yhteistä elämään pysyy yllä vielä senkin jälkeen kun pahimmat seksipaineet on purettu. Oma mies pystyy jakamaan kanssani suurimman osan tekemisistä. Käymme yhdessä salilla, uimassa, kokkaamme, matkustelemme, kulutamme taidetta sen eri muodoissa. En ikinä haluaisi elää suhteessa, jossa mies kävisi vain panolla ja syömässä ja häviäisi sitten omiin menoihinsa. Mikä sen nöyryyttävämpää.
Vierailija kirjoitti:
On tuossa avauksessa kieltämättä jotain pointtia vaikka ei varmasti päde kaikkiin. Mulla kesti vuosia hyväksyä se, että mieheni ei kulttuurista ymmärrä oikein mitään. Kadutti, että olin mennyt yhteen moisen juntin kanssa. Vähitellen olen kuitenkin oppinut arvostamaan hänen käytännöllisyyttään ja talonpoikaisjärkeään. En varmaan oisi jonkun kulttuurisnobin kanssa viihtynyt näin kauaa.
Miksi kulttuurista kiinnostunut on heti snobi? Ethän itseäsikään kutsu snobiksi??
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
"Timmi" paikalla, onko jo vyörynyt koneelle?
Enpä näin miehenä ole koskaan moisia vaatimuksia kuullut. Vaikka nainen ei miehen kiinnostuksesta piittaisikaan, niin hän voi kuitenkin olla alkuvaiheessa kiinnostunut kokeilemaan. Jos ei muuten, niin miehen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Osalle ihmisistä riittää, että kumppani on suunnilleen huonekaluun verrattava väline, joka "otetaan esiin" kun häneltä tarvitaan seksiä tai jotain muuta. Toiset sitten haluavat tehdä ja kokea asioita yhdessä. Hyvä jos ensiksi mainitun tyyppiset löytävät toisensa ja samoin jälkimmäisen tyyppiset.
Silloin suhde perustuu enemmän narsististen tarpeiden tyydyttämiselle kuin rakkauteen. Kumppanista halutaan tehdä oman itsensä jatke eikä hyväksytä erilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Oot nolo spämmääjä