Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaativat mieheltä samoja kiinnostuksen kohteita kuin hänellä itsellään on?

Vierailija
03.12.2024 |

Mielestäni se on täysin epäoleellinen asia parisuhteessa. Miehet ja naiset pitävät eri asioista. Kun mies menee korjaamaan autoa, jää nainen kotiin neulomaan villapaitaa. Ainoa asia, mistä molemmat ovat kiinnostuneita, on seksi ja ehkä kuntosaliharjoittelu ja lenkkeily. Muuten miehet ja naiset tekevät aivan eri asioita elämässään.

Kommentit (161)

Vierailija
81/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi haluta tuollaisen ihmissuhteen, minä en. 

Vierailija
82/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se menee niin (ihan omasta kokemuksesta seurustelusta ja avoliitosta) että nainen lähtee kokeilemaan sitä miehen harrastusta, nainen on miehen kavereiden seurassa, nainen lähtee vaikka sinne autotallille miehen mieliksi palelemaan vaikkei yhtään kiinnosta jne.

Mutta jumanklavi jos se nainen pyytää miestä vaikka seuraksi edes kerran konserttiin, jonka artistin superfani mies ei ole, niin se mies ei takuulla lähde naisen mieliksi sinne eikä osallistu mihinkään muuhunkaan oman napansa ulkopuolella.

Nainen on aina se joka joustaa ja luopuu omastaan sen miehen vuoksi ja miehet kutsuvat tuota "kompromissiksi", vaikka he itse eivät tee yhtään mitään.

Opetus: matalalla kynnyksellä luiskaan ne, joiden kanssa maailmat eivät kohtaa ja jotka ovat itsekkäitä oman munansa tuijottelijoita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ajatellut että ihmisillä pitää olla jotain yhteistä.

Näitä kun lukee niin asia vaikuttaa monilla olevan täysin päinvastoin.

Tärkeintä on se, että emotionaaliset ja fyysiset tarpeet tyydyttyvät parisuhteessa. Kaikki muu on epäolennaista.

Tuo tarkoittaa tunnesidettä. Sitä ei voi muodostua olentoon, joka on aivan toiselta planeetalta. 

Saman luonteinen nainen voi olla kiinnostunut kulttuurista ja mies puolestaan urheilusta.

Vierailija
84/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein se menee niin (ihan omasta kokemuksesta seurustelusta ja avoliitosta) että nainen lähtee kokeilemaan sitä miehen harrastusta, nainen on miehen kavereiden seurassa, nainen lähtee vaikka sinne autotallille miehen mieliksi palelemaan vaikkei yhtään kiinnosta jne.

Mutta jumanklavi jos se nainen pyytää miestä vaikka seuraksi edes kerran konserttiin, jonka artistin superfani mies ei ole, niin se mies ei takuulla lähde naisen mieliksi sinne eikä osallistu mihinkään muuhunkaan oman napansa ulkopuolella.

Nainen on aina se joka joustaa ja luopuu omastaan sen miehen vuoksi ja miehet kutsuvat tuota "kompromissiksi", vaikka he itse eivät tee yhtään mitään.

Opetus: matalalla kynnyksellä luiskaan ne, joiden kanssa maailmat eivät kohtaa ja jotka ovat itsekkäitä oman munansa tuijottelijoita. 

Näin se menee myös parisuhteessa ja perheessä: nainen luopuu omista anmatti- ja urahaaveistasn miehen ja perheen hyväksi, miehet eivät yleensä jousta. Miehen ammatin ja uran perässä muutetaan, harvoin, todella harvoin , naisen, oli se mies sitten vaikka bussikuski. Nainen myös vastaa lapsista, ja ottaa osumaa uralleen sen takia.

Vierailija
85/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kuuntelen metallimusiikkia ja vain sen tyyliset miehet ylipäätään kiinnostaa. Miksi ihmeessä olisin miehen kanssa joka ei kiinnosta minua yhtään? Musiikin tilalla voi olla mikä tahansa asia minkä voi kokea elämäntyylikseen, ei koiraihminenkään seurustele korien vihaajan tai allergikon kanssa.

Vierailija
86/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies rakastuu naisen luonteeseen ja ulkonäköön. Nainen ilmeisesti rakastuu mieheen pääsääntöisesti käytännön asioiden perusteella?

Ulkonäkö ei tee hyvää parisuhdetta, se on surkein syy valita kumppani. 

Mitä iloa on kumppanista, joka on hyvän näköinen mutta mitään henkistä yhteyttä ei ole? Kumppani ei ole esine.

Vierailija
87/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
88/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni mies esittää samanlaisia kiinnostuksen kohteita kuin nainen, jos vastaan tulee nainen, jonka ulkonäkö ja luonne miellyttää miestä. Harva mies haluaa menettää muuten sopivaa naista esimerkiksi erilaisen harrastuksen takia.

Vierailija
89/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti luopua kaikista omista harrastuksista ja kavereista kun nainen halus jotain stanan jalis paskaa jatkuvasti. 

Arvatkaa kahesti miten kävin.

Vierailija
90/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Painu syvälle paskaan saatanan spämmääjä. Sulla oo lihaksia etkä oo ees ihminen.

Vierailija
91/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt testauttamassa, että oletko Nepsy? Sinulla on ainakin autistisia piirteitä, mm tämä samoista asioista jankuttaminen.

Vierailija
92/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humanistimiehet on ihania, kun niiden kanssa voi katsoa leffoja,  käydä taidenäyttelyissä ja keskustella kirjallisuudesta. Metsästävä persu, ei jatkoon. 

Silloin kun naisten oli pakko pariutua, junttimaiset troglodyytit miesluolineen ja äijäilyineen löysivät puolison, jonka kanssa ei ollut mitään yhteistä. Nyt naisten ei tarvitse ottaa vaivoikseen luolamiestä, vaan he voivat valita sen sivistyneen miehen, jonka kanssa keskustella vaikka kirjallisuudesta ja muusta yhteisestä aiheesta.

Vierailija
93/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies rakastuu naisen luonteeseen ja ulkonäköön. Nainen ilmeisesti rakastuu mieheen pääsääntöisesti käytännön asioiden perusteella?

Ulkonäkö ei tee hyvää parisuhdetta, se on surkein syy valita kumppani. 

Mitä iloa on kumppanista, joka on hyvän näköinen mutta mitään henkistä yhteyttä ei ole? Kumppani ei ole esine.

Miksi naiset sitten valitsee VAIN ulkonäön perusteella? 

Olen pannu naisia laidasta laitaa kun ovat valinneet mut omien (avio)puolisoiden edelle.

Vierailija
94/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humanistimiehet on ihania, kun niiden kanssa voi katsoa leffoja,  käydä taidenäyttelyissä ja keskustella kirjallisuudesta. Metsästävä persu, ei jatkoon. 

Onneksi valtaosa ihmisistä ei jakaudu noin voimakkaasti kahtia. Minulla on metsästävä vasemmistomies jonka kanssa käydään sekä salilla että taidenäyttelyissä

Vierailija
95/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on se, että emotionaaliset ja fyysiset tarpeet tyydyttyvät parisuhteessa. Kaikki muu on epäolennaista.

Tuo tarkoittaa tunnesidettä. Sitä ei voi muodostua olentoon, joka on aivan toiselta planeetalta. 

Saman luonteinen nainen voi olla kiinnostunut kulttuurista ja mies puolestaan urheilusta.

Mitä nuo parit sitten tekevät yhdessä, mitä harrastuksia esim? Mistä he keskustelevat, mistä he yhdessä vitsailevat?

Vierailija
96/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi valtaosa ihmisistä ei jakaudu noin voimakkaasti kahtia. Minulla on metsästävä vasemmistomies jonka kanssa käydään sekä salilla että taidenäyttelyissä

Mahtaa olla aika tyhmä jos salilla käy. Ite en sellasiin mene koska kotona oma tila missä tehdä samat asiat ilmaiseksi.

Vierailija
97/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, en mä etsi miestä, jolla on samanlainen luonne kuin mulla. Siitähän ei tulisi mitään. Etsin mun kanssa yhteensopivaa ja kyllä siihen jossain määrin kuuluu samanlaiset mielenkiinnon kohteet. Ei toki täysin. Urheilu on ok harrastus, mutta pitää löytyä myös mun kanssa yhteistä. 

Vierailija
98/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu syvälle paskaan saatanan spämmääjä. Sulla oo lihaksia etkä oo ees ihminen.

Hanki elämä, päivystävä palstaläski.

Vierailija
99/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo parit sitten tekevät yhdessä, mitä harrastuksia esim? Mistä he keskustelevat, mistä he yhdessä vitsailevat?

Panevat jatkuvasti!

Sitähän parisuhteessa pitäisi tehdä.

Vierailija
100/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minä on sen suhteen yhdessä pitävä liima? Seksi ei käy vastaukseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi