Meidätkin näköjään tipautetaan toimeentulotuelle
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan että tukia lasketaan. Niin paljon kuulee valitusta kuinka minun pitää saada lisää rahaa ja sit alkaa aivan järkyttävä valitus kun sanotaa että saat kun haet töitä ja todistat että edes haet neljää paikkaa kuukaudessa.
Hae kaiken maailman hanttihommia miltä alalta tahansa niin varmasti saa töitä vaikka siittä ei tienaisikaan huippupalkkaa. Se huippu palkka tienataan kun edetään urallla mutta pohjalta pitää alottaa.
Yleensä teillä on ajatuksena se että suostutte hakemaan vain tietyn alan töitän kun ne on riittävän helppoja ja siistiä sisähommaa missä ei tarvi vuoroja tehdä ja siittä maksetaa paljon
Ei mua ainakaan kiinnosta hakea töitä, mutta olishan se nyt mukavampaa oleilla täällä jos sais enemmän sossu rahaa. Mietippä mä en edes omista autoa ja tollaset "työssä" käyvät vinku petterit kehtaa valittaa siitäkin vähästä mitä mä saan, ei oo varaa edes käydä jokaisena viikonloppuna baarissa kun pitää ruokaa ostaa ja muuta arki hömppää. Kehtaatkin valittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tiputtaa?
Asumistuen ja päivärahojen leikkaukset.
Ap
Työssäkäyviltä ei leikata yhtään mitään, päinvastoin ensi vuonna tippuu tuloverotus. Joten oletko kokeillut?
Tulee potkulaki.
Sen lisäksi velvoitetyöt työttömille. Mitä veikkaat ottaako työnantajat mieluummin ilmaisia velvollisia vai palkkaa haluavia työntekijöitä? Muistetaan myös satosen suosikki paikallinen sopiminen mikä tarkoittaa kokoomuskieleltä suomeksi käännettynä paikallista sanelua. Joo hyvältä näyttää... Vahva ja orjia välittävä suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan että tukia lasketaan. Niin paljon kuulee valitusta kuinka minun pitää saada lisää rahaa ja sit alkaa aivan järkyttävä valitus kun sanotaa että saat kun haet töitä ja todistat että edes haet neljää paikkaa kuukaudessa.
Hae kaiken maailman hanttihommia miltä alalta tahansa niin varmasti saa töitä vaikka siittä ei tienaisikaan huippupalkkaa. Se huippu palkka tienataan kun edetään urallla mutta pohjalta pitää alottaa.
Yleensä teillä on ajatuksena se että suostutte hakemaan vain tietyn alan töitän kun ne on riittävän helppoja ja siistiä sisähommaa missä ei tarvi vuoroja tehdä ja siittä maksetaa paljon
Ei mua ainakaan kiinnosta hakea töitä, mutta olishan se nyt mukavampaa oleilla täällä jos sais enemmän sossu rahaa. Mietippä mä en edes omista autoa ja tollaset "työssä" käyvät vinku petterit kehtaa valittaa siitäkin vähästä mitä mä
Noin huonoa provoa ei usko kukaan työttömän kirjoittamaksi. Vingu kuin sika, skviik...
Ymmärrän ap.
Työttömyysaste on todellisuudessa noin 20% (työikäiset - työllisyysaste).
Työpaikkoja hyvin harvassa. Todella vaikea tilanne työllistyä ja työnantajalle hyvä asia koska ei ole yleisesti pulaa työntekijöistä (media ja päättäjät valehtelee, tilastot kertovat totuuden). Päinvastainen tilanne aiheuttaisi palkkojen hurjan nousun koska työnantajat kilpaisivat työntekijöistä kovasti ja hyvä palkka on suurin keino siihen.
Lähitulevaisuudessa tilanteeseen ei ole tulossa muutosta. Ei vaikka ekonomistit ja vm (valtiovarainministeriö) muuta uskottelee. Ennustukset on vain luotu luomaan uskoa tulevaan, ei todellisuutta joka on ettei talous kasva.