Meidätkin näköjään tipautetaan toimeentulotuelle
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kuka tiputtaa?
Asumistuen ja päivärahojen leikkaukset.
Ap
Varaudu siihen että et saa mitään. Kelan uusi linja, tukia ei myönnetä. Varmaan joku säästöjuttu mistä on "unohdettu" kertoa hakijoille.
Työllisyystilanteen elpymistä odotellessa..
Surunloista kun toiset ovat rakentaneet koko elämänsä tukien varaan.. tsemppiä Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voi käydä töissä?
Missähän töissä? Voiko vaan mennä valitsemaansa paikkaan ja ilmoittaa, että tulin nyt aloittamaan työt?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tiputtaa?
Ap
Työssäkäyviltä ei leikata yhtään mitään, päinvastoin ensi vuonna tippuu tuloverotus. Joten oletko kokeillut?
Eikös ne siellä eduskunnassa vähän uumoillu että tulevana keväänä kansalaisetkin pääsee "ehdottelemaan" korjaus liikkeitä talouden sakkaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Työllistä itse itsesi.
Tosi helppoa, kokeile vaikka. Kukaan ei osta mitään, kellään ei ole varaa mihinkään palveluihin...Mikäköhän sellainen takuuvarma yritysidea olisi jonka voi aloittaa nollabudjetilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voi käydä töissä?
Missähän töissä? Voiko vaan mennä valitsemaansa paikkaan ja ilmoittaa, että tulin nyt aloittamaan työt?
Ap
Työpaikkaan lähetetään ensin työhakemus Eemi rakas lapsi.
Hyvä vaan että tukia lasketaan. Niin paljon kuulee valitusta kuinka minun pitää saada lisää rahaa ja sit alkaa aivan järkyttävä valitus kun sanotaa että saat kun haet töitä ja todistat että edes haet neljää paikkaa kuukaudessa.
Hae kaiken maailman hanttihommia miltä alalta tahansa niin varmasti saa töitä vaikka siittä ei tienaisikaan huippupalkkaa. Se huippu palkka tienataan kun edetään urallla mutta pohjalta pitää alottaa.
Yleensä teillä on ajatuksena se että suostutte hakemaan vain tietyn alan töitän kun ne on riittävän helppoja ja siistiä sisähommaa missä ei tarvi vuoroja tehdä ja siittä maksetaa paljon
Eemi ei ole ollut koskaan viikkoa pitempään töissä. Se oli vain yläasteella työssäoppimisviikko.
Eemi on yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työllistä itse itsesi.
Tosi helppoa, kokeile vaikka. Kukaan ei osta mitään, kellään ei ole varaa mihinkään palveluihin...Mikäköhän sellainen takuuvarma yritysidea olisi jonka voi aloittaa nollabudjetilla?
Kotibordellin pito on yksi. Sopii r u n k u i l l e.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan että tukia lasketaan. Niin paljon kuulee valitusta kuinka minun pitää saada lisää rahaa ja sit alkaa aivan järkyttävä valitus kun sanotaa että saat kun haet töitä ja todistat että edes haet neljää paikkaa kuukaudessa.
Hae kaiken maailman hanttihommia miltä alalta tahansa niin varmasti saa töitä vaikka siittä ei tienaisikaan huippupalkkaa. Se huippu palkka tienataan kun edetään urallla mutta pohjalta pitää alottaa.
Yleensä teillä on ajatuksena se että suostutte hakemaan vain tietyn alan töitän kun ne on riittävän helppoja ja siistiä sisähommaa missä ei tarvi vuoroja tehdä ja siittä maksetaa paljon
Aloittaa? Olen aloittanut työt jo 20 vuotta sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tiputtaa?
Ap
Työssäkäyviltä ei leikata yhtään mitään, päinvastoin ensi vuonna tippuu tuloverotus. Joten oletko kokeillut?
Tulee potkulaki.
Luojan kiitos mä oon eläkkeellä. Mitään isoja muutoksia ei tiedossa. Mut pitkään keikuin työttömyyden, tukien ja sossun tuissa, koska kaksi elätettävää oli elätettävä yksin. Perhe-eläke lakkasi kun lapset täyttivät 18 ja 17-vuotiaina loppui lapsilisät. Töitä en saanut, muuta kuin jotain väliaikaisia avustajan tehtäviä vähäksi aikaa kerrallaan.
Tiedän kyllä, että ihmiset nostavat todella suuria eläkkeitä. Mä en kuulu niihin, ehdin tehdä vain 20 vuotta töitä. Mut nyt ei tarvii stressata enää muiden kuin itseni toimeentulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaa? Olen aloittanut työt jo 20 vuotta sitten.
Ap
Ja se työ oli viikon kestänyt hyllyttäjän homma
Kuka tiputtaa?