HS: Vanhoista Tatu- ja Patu kirjoista poistetaan liha uusia painoksia varten
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010873482.html
Kaikki kuvat lihasta tai lihatuotteista poistetaan. Tilalle tulee "ruokaa".
Kommentit (492)
"Ei eläinten hyvinvoinnista ja oikeuksista ja ympäristön tilasta välittäminen ole mitään 2020-luvun ajatuksia, vaan ovat olleet ihan ajankohtaisia aiheita jo 2000-luvulla ja paljon aiemmin."
Mut persut taitaa olla aika "nykyilmiö".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orwellin 1984 on tullut todeksi
Kerro toki omin sanoin, miten se että yksityishenkilö muuttaa omaa tuotostaan on sama kuin dystooppinen diktatuuri. Tämä on jännää! Eikö ihmisellä siis pitäisi olla oikeutta muuttaa mieltään ja omia teoksiaan? Minun nähdäkseni se olisi sitä kontrollia
Kaikkein pelottavinta on, kun ihminen alkaa itse sensuroida taidettaan, ajatteluaan ja puheenparttaan. Kun jopa fyysinen todellisuus alistetaan aatteelle. Vihervassut eivät esimerkiksi uskalla kertoa sukupuolten määrää, naisen määritelmää, voiko naisella olla penis ja voiko mies synnyttää, tai kuuluvatko penikset naisten pukkariin. jne jne
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Liha poistetaan lasten kirjoista.
Vaikuttaa "ihanan" vasemmistolaiselta ajatukselta.
Kulttuurimarxismi voi hyvin suomessa. Olemme hyvin syvällä vasemmistolaisuudessa, mitä meille on vuosikymmenet iskostettu.
Ja kukaan perskokkare ei ole vegaani...eiku...sellainen marxisti teillä puolueen johdossa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti maaseutu tullaan myös poistamaan sitten lasten kirjoista kun maitokin alkaa tuottamaan ongelmia kun senkin täytyy olla sitten robotin lypsämää prosessi litkua.
Lypsetäänkö teillä lehmät vielä käsin?
N. 30vuotta sitten kävin lasten kanssa tutustumassa lehmien elämään eräällä tilalla. Siellä nää lehmät saivat kävellä vapaasti, lypsyn aikaan hakeutuivat itse lypsypaikalle, jossa koneellisesti ne lypsettiin. Lisäksi niillä oli joku tunniste, jonka mukaan saivat ravintoa ja ravinteet yksilöllisesti...
Mut ihmiset hoitivat muuten. Olivat ns. onnellisia lehmiä.
Mielenkiintoista, nuo kun ovat nimenomaan niitä tehotuotantoeläimiä, joita nyt kauhistuneina haluaan vapauttaa elämään normaalielämää. Miksi ne o
Määrittele tehotuotantoeläin? Kritsoitko nyt tehotuotantoa, vai ihmisten käsitystä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki omin sanoin, miten se että yksityishenkilö muuttaa omaa tuotostaan on sama kuin dystooppinen diktatuuri. Tämä on jännää! Eikö ihmisellä siis pitäisi olla oikeutta muuttaa mieltään ja omia teoksiaan? Minun nähdäkseni se olisi sitä kontrollia
Kaikkein pelottavinta on, kun ihminen alkaa itse sensuroida taidettaan, ajatteluaan ja puheenparttaan. Kun jopa fyysinen todellisuus alistetaan aatteelle. Vihervassut eivät esimerkiksi uskalla kertoa sukupuolten määrää, naisen määritelmää, voiko naisella olla penis ja voiko mies synnyttää, tai kuuluvatko penikset naisten pukkariin. jne jne
Sun pitää nyt mennä kysymään noita kysymyksiä siltä mystiseltä vihervassuporukalta, josta aina puhut.
Täällä olet noita kysellyt jo kauan, mutta mikään palstan antama vastaus ei näköjään kelpaa. Eli me kysymään heiltä ja tule sit kertomaan meillekin vastaus!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Viisikko -kirjat kirjoittaa uusiksi ja vaihtaa se jatkuva syöminen kuntoliikuntaan?
Joulukinkkubingossa arvottaisiinkin säkillinen nauriita.
Pipsa Possun hahmo pitää muuttaa kauralyhteeksi.
Pipsa Possun Joulu on mun lempparijouluohjelma. "Missäs Vaari Possu viipyy maiskis maiskis"
T: Urpo
On kyllä järisyttävän typerä ajatus, niin paljon kuin olen kirjoja arvostanutkin.
Jatkossa varmaan poistetaan polttomoottorikäyttöiset autot, betonista tehdyt talot ja myös ihmiset, koska osa heistähän voi olla persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää nyt mennä kysymään noita kysymyksiä siltä mystiseltä vihervassuporukalta, josta aina puhut. 
Tiedepuolue Vihreät:
"Sukupuoli on moninainen eikä selvästi jaettavissa kahteen toisille vastakkaiseen ja selvästi toisista erilliseen sukupuoleen." Kuulostaa todella sakealta.
Mielelläni luen linkkejä, joissa vihervassut antavat yleispätevän ja loogisesti koherentin määritelmän naiselle ja ketkä kaikki ovat tervetulleita naisten tiloihin, ryhmiin, kiintiöihin ja urheilusarjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää nyt mennä kysymään noita kysymyksiä siltä mys
Linkki unohtui:
https://www.viite.fi/2020/02/14/sukupuolen-moninaisuuden-hahmottaminen-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit toimia vihervassujen edushenkilöoletettuna ja antaa meille vastaukset:
Hehheh.se luetun ymmärtäminen.
Eihän niistä "Vanhoista Tatu- ja Patu kirjoista poistetaan liha..."
vaan uusiin painoksiin tehdään muutoksia. Eikös tuo ole normaali ilmiö, jokaiseen painokseen tulee muutoksia.
Aikuisten uskomattoman lapsellisista reaktioista päätellen tämä on tarpeellinen muutos. Kulttuurin tulee kolahtaa ja sattua.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten uskomattoman lapsellisista reaktioista päätellen tämä on tarpeellinen muutos. Kulttuurin tulee kolahtaa ja sattua.
Sittenhän sulle sopisi taide, jossa korostetaan perinteisiä sukupuolirooleja ja parisuhdemalleja, kunnioitetaan instituutioita, itsenäisyyttä ja veteraanien uhrausta?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksestasi päätellen olet nauttinut kulttuurista muutaman kerran liikaa.
Voi yhyy niin pahoitan mieleni. Miehen kuuluu saada lihaa. Eiku lasten.
Vierailija kirjoitti:
Voi yhyy niin pahoitan mieleni. Miehen kuuluu saada lihaa. Eiku lasten.
Mitäs jos jättäisit lapset rauhaan ja menet dildottamaan soijanakilla.
Toivoisin, että Raamatusta poistetaan ristiinnaulitseminen, koska siitä tulee minulle paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin eivät uskalla "kertoa"? En minä ainakaan tiedä, kuinka monta erilaista sukupuolta voi olla. Ei ole mitään ylimaallista _totuutta_ tällaisista asioista, jonka sitten voi kertoa tai julistaa muille. Se, että jotkut kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken, ja kokevat oikeudekseen kertoa toiselle tämän sukupuoli, on sitten toinen asia ja ilmiö, eikä se liity vihervassareihin.
Höyryhäntä, mistä keksit rattijuoppouteni kun en itse tiennytkään?
Mut nää lihanpoistokuvat sit jotenkin sotkee tän kaiken, mitä lasten tulee sietää??
Taitaa aikuiset oikeasti täällä nyt itkeä lihakuvien perään.