Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, mikä näistä olet?

Vierailija
06.03.2023 |

Onko vielä muita kuin nämä?

Sinkku, mikä näistä olet?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttui minulle sopiva vaihtoehto eli deittailee, mutta ei harrasta seksiä, ja on tyytymätön, koska haluaisi parisuhteen. Mulle seksi on jotain, mikä kuuluu vain parisuhteeseen.

Vierailija
4/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset vaihtoehdot puuttuu että ei deittaile, mutta välillä harrastaa seksiä esim. fwb ja on/ei ole tyytyväinen.

Vierailija
5/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis vielä

Vierailija
6/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä varten tarvita deittailua.

Vierailija
7/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En deittaile, enkä harrasta seksiä, enkä halua parisuhdetta.

N

Vierailija
8/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin sinkku, halusin löytää parisuhteen, mutta olin silti ihan tyytyväinen sinkkunakin. Deittailin välillä jos jaksoin, ja joidenkin kanssa harrastin seksiä - en tosin yhden illan juttuja. Ihan tyytyväinen olin, ja seksiä harrastin juuri seksin takia, enkä näistä mitään loppuelämän suhdetta kaavaillutkaan, vaikka sellaisellekin olin ihan avoin ja vastaanottavainen. Lopulta nykyinen suhde alkoi seksisuhteeksi kaavaillusta viritelmästä.

Vierailija
9/23 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 60% on ihan tyytyväisiä sinkkuina, ilman deittailua tai seksiä. Olettaisin näiden olevan naisia. Tästä syystä naisia on deittisivuilla niin paljon vähemmän kuin miehiä

Vierailija
10/23 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/23 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 60% on ihan tyytyväisiä sinkkuina, ilman deittailua tai seksiä. Olettaisin näiden olevan naisia. Tästä syystä naisia on deittisivuilla niin paljon vähemmän kuin miehiä

Aivan totta!

Vierailija
12/23 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska näistä deittimiehistä on niin kamalat kokemukset, että ei kiitos enää.

Vierailija
13/23 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas lisää vielä

Vierailija
14/23 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsis

Vierailija
15/23 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
16/23 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiä varten tarvita deittailua.

Ei varmaan, jos on nainen.

Vierailija
17/23 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ylin, mutta jos nyt ihan mieletön mies ja suhde löytyisi en toki kieltäytyisi.

Vierailija
18/23 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen elämääni ja onnellinen, mutta mieluummin olisin parisuhteessa. Pärjään silti hyvin ilmankin.

Vierailija
19/23 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En deittaile enkä harrasta seksiä, koska en ole oikein henkisesti siinä tilassa, että tekisi mieli deittailla ja on paljon muitakin asioita johon täytyy keskittyä. Toisaalta haluaisin kyllä parisuhteen ja seksiä, mutta se deittailu, joka sen saavuttamiseksi vaaditaan ei kiinnosta.

Vierailija
20/23 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tilanteeni on jossain määrin "harmillinen": kaipaan ns. kumppanuutta, mutta en viehäty muista ihmisistä seksuaalisesti, en kaipaa seksiä enkä halua sitä parisuhteessa harrastaa - mutta kuitenkin masturboin ja fantasioin usein. Olen liian irstas suurelle osalle aseksuaaleja - ja samanaikaisesti liian frigidi "keskivertoparisuhteeseen".

Ap:n kyselyyn vastasin kuitenkin olevani tyytyväinen tilanteeseeni, sillä ylläoleva ei kuitenkaan ole mikään ns. päivittäinen murhe. Joskus ja jouluna vain vähän harmittaa kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa "kaikki".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan