Sinkku, mikä näistä olet?
Kommentit (23)
Puuttui minulle sopiva vaihtoehto eli deittailee, mutta ei harrasta seksiä, ja on tyytymätön, koska haluaisi parisuhteen. Mulle seksi on jotain, mikä kuuluu vain parisuhteeseen.
Semmoset vaihtoehdot puuttuu että ei deittaile, mutta välillä harrastaa seksiä esim. fwb ja on/ei ole tyytyväinen.
Ei seksiä varten tarvita deittailua.
En deittaile, enkä harrasta seksiä, enkä halua parisuhdetta.
N
Silloin kun olin sinkku, halusin löytää parisuhteen, mutta olin silti ihan tyytyväinen sinkkunakin. Deittailin välillä jos jaksoin, ja joidenkin kanssa harrastin seksiä - en tosin yhden illan juttuja. Ihan tyytyväinen olin, ja seksiä harrastin juuri seksin takia, enkä näistä mitään loppuelämän suhdetta kaavaillutkaan, vaikka sellaisellekin olin ihan avoin ja vastaanottavainen. Lopulta nykyinen suhde alkoi seksisuhteeksi kaavaillusta viritelmästä.
N 60% on ihan tyytyväisiä sinkkuina, ilman deittailua tai seksiä. Olettaisin näiden olevan naisia. Tästä syystä naisia on deittisivuilla niin paljon vähemmän kuin miehiä
Vierailija kirjoitti:
N 60% on ihan tyytyväisiä sinkkuina, ilman deittailua tai seksiä. Olettaisin näiden olevan naisia. Tästä syystä naisia on deittisivuilla niin paljon vähemmän kuin miehiä
Aivan totta!
Vierailija kirjoitti:
Koska näistä deittimiehistä on niin kamalat kokemukset, että ei kiitos enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksiä varten tarvita deittailua.
Ei varmaan, jos on nainen.
Tuo ylin, mutta jos nyt ihan mieletön mies ja suhde löytyisi en toki kieltäytyisi.
Olen tyytyväinen elämääni ja onnellinen, mutta mieluummin olisin parisuhteessa. Pärjään silti hyvin ilmankin.
En deittaile enkä harrasta seksiä, koska en ole oikein henkisesti siinä tilassa, että tekisi mieli deittailla ja on paljon muitakin asioita johon täytyy keskittyä. Toisaalta haluaisin kyllä parisuhteen ja seksiä, mutta se deittailu, joka sen saavuttamiseksi vaaditaan ei kiinnosta.
Oma tilanteeni on jossain määrin "harmillinen": kaipaan ns. kumppanuutta, mutta en viehäty muista ihmisistä seksuaalisesti, en kaipaa seksiä enkä halua sitä parisuhteessa harrastaa - mutta kuitenkin masturboin ja fantasioin usein. Olen liian irstas suurelle osalle aseksuaaleja - ja samanaikaisesti liian frigidi "keskivertoparisuhteeseen".
Ap:n kyselyyn vastasin kuitenkin olevani tyytyväinen tilanteeseeni, sillä ylläoleva ei kuitenkaan ole mikään ns. päivittäinen murhe. Joskus ja jouluna vain vähän harmittaa kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa "kaikki".
Up