Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Milloin ihastuit minuun? Minä kiinnostuin 2020 keväällä ja 2021 keväällä ihastuin palavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tarttis palauttaa mun usko suhteeseen. Että niin isot saappaat tarjolla. Vähempi ei tule kysymykseen.
Etänä uskon palauttaminen ei oikein onnistu. Ihan ensiksi lue ero-oppaita, käy vaikka eroseminaarissa ja keskustele ammattiauttajan kanssa, käsittele kunnolla edellisen suhteen tai suhteiden ongelmakohdat ja traumat. Sen jälkeen voidaan aloittaa uuden rakentaminen yhdessä, ihan rauhassa.
Onko oikeasti niin, että täytyy puida jotain traumoja, onko niitä edes aina. Eikö voi todeta, että nyt kasvettiin erilleen ja on aika uudelle ihmiselle, johon kenties tosi ihastunut. Eikö niitä mahdollisia ongelmakohtia voi käsitellä vaikka sen uuden rakkaan kanssa? Pitääkö oikeasti pitää joku eroaika? Ainakin, kun ikää tulee, niin tietää paremmin kenet ja millaisen suhteen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis siirtyä tavalliseen kapulaan ja heivata älypuhelin.
Mulla oli pari vuotta sitten "tavallinen puhelin". Oli muutaman kuukauden käyttämättä ja akku pullistui niin, että takakansi lensi. Ilmeisesti sellainen zombi-akku. Vaarallinen, kyllä älypuhelin on parempi.
Ohis, mutta akkuvika on akkuvika eikä välttämättä puhelimen vika. Älypuhelimen akkukin voi olla viallinen tai yli-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ihastuit minuun? Minä kiinnostuin 2020 keväällä ja 2021 keväällä ihastuin palavasti.
Kiinnostuin keväällä 2020 ja hullaannuin oliko se syksy -23.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ahistelija? Olisit säkin ansainnut lähestymiskiellot ym sanktiot mut en viittiny antaa silloin sulle sellastakaan huomiota. Hullu sekoo huonostakin huomiosta.
Kaipaat ahdistelijaasi? Ja ketjussa oikein?
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa meistä me.
Keistä?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ahistelija? Olisit säkin ansainnut lähestymiskiellot ym sanktiot mut en viittiny antaa silloin sulle sellastakaan huomiota. Hullu sekoo huonostakin huomiosta.
Kenestä kirjoitat näin kauniisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat ahdistelijaasi? Ja ketjussa oikein?
Älkää hänestä välittäkö. Kolmas osapuoli. Toisten rakkaus meinaa aina saada sen sekaisin.
Olet niin komea mies. Kauniit silmäsi, aistikkaat piirteesi. Mutta kiltteyteesi ja sydämelisyyteesi ihastuin.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Täsä. Misäs ite?
Vierailija kirjoitti:
Mä en aina osaa tulkita ihmisiä oikein.
Sama, oon miettinyt, et johtuu AS-piirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen todellakin huomannut. Miehelle tämä vastaus, kun sattui osuva viesti.
Vierailija kirjoitti:
Käänsit kelkkasi väärästä omimisesta. Itsepähän tässä paskaketjussa halusit viestiä. Siihen tämä sitten kaatui.
Skitso much?
Joo. Poistin sun nron yhteystiedoista, mutta saa silti laittaa viestiä. En oo koskaan kieltänyt, oon kyllä pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko minusta tosiaan niin?
Niin kuin että haluaisin riisua sinut? Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, oon miettinyt, et johtuu AS-piirteistä.
Mulla johtuu ahdistuksesta/jännityksestä ja noloudesta se että tulkitsen tilanteet ylihäpeän kautta. Täällä omassa mielikuvituskuplassa asioita voi tarkkailla objektiivisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs toinen retostelija ahdistelija? Olisit niin sinäkin ansainnut lähestymiskiellot ym sanktiot mut en viittiny antaa silloin sulle sellastakaan huomiota. Hullu retostelija ahdistelija sekoo huonostakin huomiosta.
n->m