Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että me oltaisiin eka onnistunut vauva kaipaus pari.
Tehdään se. Meillä on potentiaali ja edellytykset sekä muut avut ja evukkeet. Kaikki tarvittava.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitan täten, että tämä portto, pikkuvaalea, on alkuillan tunteina jätetty, lopullisesti. Olen nyt vapailla markkinoilla ja valmis uuteen. Kuka haluaisi minut kumppanikseen? Kirjoittelisin sinullekin kaipausviestejä joka päivä, aamuin illoin!
Terv. risuleuka
Värjäsit hiuksesi, sait identiteettikriisin ja kyllästyit trollaamaan kahtena eri henkilönä?
Kaivattuni, mennään naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis siirtyä tavalliseen kapulaan ja heivata älypuhelin.
Mulla oli pari vuotta sitten "tavallinen puhelin". Oli muutaman kuukauden käyttämättä ja akku pullistui niin, että takakansi lensi. Ilmeisesti sellainen zombi-akku. Vaarallinen, kyllä älypuhelin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että me oltaisiin eka onnistunut vauva kaipaus pari.
?
Mutta eikö se vaatisi myös vauvan?🤔
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Juu. Homomiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, että menetän sinut. Jos olisin luottavainen, en pelkäisi, mutta koska pelkään tässä pahinta, olen sydän syrjällään.
Kuka olet?
Pisama
Vierailija kirjoitti:
Sun tarttis palauttaa mun usko suhteeseen. Että niin isot saappaat tarjolla. Vähempi ei tule kysymykseen.
Etänä uskon palauttaminen ei oikein onnistu. Ihan ensiksi lue ero-oppaita, käy vaikka eroseminaarissa ja keskustele ammattiauttajan kanssa, käsittele kunnolla edellisen suhteen tai suhteiden ongelmakohdat ja traumat. Sen jälkeen voidaan aloittaa uuden rakentaminen yhdessä, ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
En ikuna enää ilman avioehtoa. Enkä koeaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Räjähdysvaaravyöhyke
Minäkö?
T. 💣
Vierailija kirjoitti:
Missä mennään vai mennäänkö missään? Olen tänäänkin kaivannut kumppaniksi, toivonut toveriksi ja odottanut omakseni. Sinua.
mn?
M😘E. Hyvät yöt, jos en illalla ehdi enää. Sydämeni yksi valituista olet.
Ensimmäinen viesti täällä tänään. Eihullu minä, vaikka tuntuu, että pää on rakkaudesta sekaisin. Luin noita aiempia viestejä ja pitää sanoa, että kaipaus on usein tosi kaunista. 🧡
Mä en aina osaa tulkita ihmisiä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen viesti täällä tänään. Eihullu minä, vaikka tuntuu, että pää on rakkaudesta sekaisin. Luin noita aiempia viestejä ja pitää sanoa, että kaipaus on usein tosi kaunista. 🧡
Anna beibe Lovee <3
Meistä saisi kernaasti tulla tiimi.
Viiden vuoden aikana ei ole vielä tullut hetkeä, jolloin olisin epäröinyt sen takia, että en tiedä tunteistani tai että ne ailahtelisivat. Ne eivät heilu eivätkä huoju, rakkaus sinuun on vakaata, vaikka elämä ei muutoin sitä olekaan.
Sama. Syksyn uudet ihmiskuviot ovat himmentäneet yhden tyypin muiston vahvuutta. Hyvä näin.