Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammoille sopisi semmonen villin lännen ajan vaatetus. Hameineen ja hattuineen.
🤠
Mä otin just sellaisen esille. Kokopitkä mekko jossa rypytys helmassa aika alhaalla noin 40 cm, lännenhattu mutta se on musta. Tummansininen poolovillapaita. Nämä aion vetää päälle jos keskellä yötä alkaa tulipalo. Eks ole aika ok? Sitten tietysti mukaan kaikki ulkotakit mitkä ikinä ehdin heittää asunnosta ulos. Alusvaatteille tuskin on yöllä aikaa. Voi olla niinkin että ei nää mitään jos kaikki sähköt poikki eli sokkona joutuu pukemaan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olisitte valmiita laittamaan kaivatulle rahaa? Omani pyytää sitä lentolippuun, mutta en ole aivan varma, haluanko maksaa sitä kokonaan. Minusta sen pitäisi mennä puoliksi, jos molemmat haluaa oikeasti tavata.
Riippuu ihan siitä, mitä kenelläkin on. Jos toinen on oikeasti vähävarainen, itse tarjoaisin. Jos tilanne tasaisempi, eri asia.
Hän on hyvässä ammatissa, joten ei se siitä ainakaan kiinni ole. Hän on työkomennuksella kotimaansa ulkopuolella ja sanoo, ettei korttinsa ole toiminut siellä, joten siksi pitäisi maksaa. Kuvista kuitenkin näkee, että rahaa on käytössä. On alkanut epäilyttää, että hän on joko tosi pihi tai ei ole täysin varma tästä jutusta, eikä siksi halua uhrata mitään i
Siitä vaan Pirjo Riitta. Päädy vain omaehtoisesti Iltasanomien lööppeihin jossa suomalainen +50 mamma PIrjo Riitta tilittää kuinka on lahjoittanut rahaa Nigerian prinssille, rakkauden uskossaan.
Lentoliput pystyy kyllä ostamaan verkkokaupasta, jos korttia ei ole suljettu. Ilman toimivaa luottokorttia tuskin juuri kukaan aikuinen matkustelee nykyaikana. Hän voisi myös pyytää työkavereita ostamaan liput ja maksamaan heille käteisellä, jos se on hänen tapansa hoitaa ostokset. Älä ainakaan anna rahaa, vaan osta pelkkä lippu.
Vierailija kirjoitti:
Lentoliput pystyy kyllä ostamaan verkkokaupasta, jos korttia ei ole suljettu. Ilman toimivaa luottokorttia tuskin juuri kukaan aikuinen matkustelee nykyaikana. Hän voisi myös pyytää työkavereita ostamaan liput ja maksamaan heille käteisellä, jos se on hänen tapansa hoitaa ostokset. Älä ainakaan anna rahaa, vaan osta pelkkä lippu.
Luottokortti on turvatekijä matkoilla, suosittelen.
Sanat katoavat päästäni, sinä et. Hyvää yötä *******x
- ***x
Kuka on ominu mun kulmunit Pirjon ja Riitan.
Olen palannut Ouluun.Minut voi löytää nyt Oulusta.Voit toki tervehtiä minua,jos onnistut tulemaan minua jossakin vastaan.😊
Nainen voi ajatella sydämellään, mies ei voi. Vastuu painaa.
Tunsin mitä tunsin ja nyt sattuu. Se on vaan nämä harhasen sekopään tunteet nyt vaan kärvisteltävä pois.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi ajatella sydämellään, mies ei voi. Vastuu painaa.
Hoida ne vastuut pois niin olet sen naisen tasolla.
Nainen sanoi: "Maailma ei suosi yksinolevia naisia, siksi mennään naimisiin."
Vierailija kirjoitti:
Tunsin mitä tunsin ja nyt sattuu. Se on vaan nämä harhasen sekopään tunteet nyt vaan kärvisteltävä pois.
No niin surullista. Voi sua nytten. :/
Vierailija kirjoitti:
Se toinen nainen sanoi että paskat, teen kuten haluan. Tämän maailman tulee miellyttää minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se toinen nainen sanoi että paskat, teen kuten haluan. Tämän maailman tulee miellyttää minua.
Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Kuka tuli ketä eilen käytävällä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuli ketä eilen käytävällä vastaan?
Vitosen ihana kollegamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olisitte valmiita laittamaan kaivatulle rahaa? Omani pyytää sitä lentolippuun, mutta en ole aivan varma, haluanko maksaa sitä kokonaan. Minusta sen pitäisi mennä puoliksi, jos molemmat haluaa oikeasti tavata.
Riippuu ihan siitä, mitä kenelläkin on. Jos toinen on oikeasti vähävarainen, itse tarjoaisin. Jos tilanne tasaisempi, eri asia.
Hän on hyvässä ammatissa, joten ei se siitä ainakaan kiinni ole. Hän on työkomennuksella kotimaansa ulkopuolella ja sanoo, ettei korttinsa ole toiminut siellä, joten siksi pitäisi maksaa. Kuvista kuitenkin näkee, että rahaa on käytössä. On alkanut epäilyttää, että hän on joko tosi pihi tai ei ole täysin varma tästä jutusta, eikä siksi halua uhrata mitään itse.
Kuulostaa kusetukselta
Ei voi olla totta, meneekö joku näihin!?
Kävisköhän huomenna niinkin hyvä tuuri, että saisin höpötellä hetken sun kanssa kahden? Tai voi sen kai omalla tavalla huonoksikin tuuriksi laskea, kun jokainen sellainen kahdenkeskinen hetki tuntuu jälkikäteen hukkaan heitetyltä tilaisuudelta ja toisaalta siltä, että höpöttelin ohi suuni hermostuksissani.