Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Pidän sinua kuin kukkaa kämmenellä.
Tarvitsen sinua joka päivä. Aamuisin, iltaisin, öisin. Jos olisit mun, sinut söisin. 🙃
Toivottavasti näen sinut vielä tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Pakko tulla autolla etten ahdistele sua viinipäissäni. Kaikkee sitä.
t
Hmm, ensi kuussako?
Nyt mä taas näytin mun herkän puolen. Ei vissiin sytyttänyt? Jos jatkan kuitenkin omalla tyylillä jatkossa, kaikkeen sitä sitten lähteekin. Hyi olkoon.
Lokakuussa sattumalta nähtiin. <3
Välillä havahduin siihen, että sinä todella välität ja se todella olet sinä. Ja että miten se voi olla mahdollista? Sinä, joka olet niin kovin rakas.
Mietitkö koskaan olisinko sopiva heille?
Vierailija kirjoitti:
Niin ne lupaa eikä pidä puoliakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa sattumalta nähtiin. <3
Missä nähtii
Vierailija kirjoitti:
Suojelen kaikkea hyvää.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa suloiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuli ketä eilen käytävällä vastaan?
Vitosen ihana kollegamies.
Mun kollegamies taitaa olla nelosessa. Eikä kyllä edes törmätty eilen, kunhan tässä tiputtelen tunnisteita. Sivusta
Hei tämähän voisi täsmätä! Olen kaivatttuni kollegamies, joka välillä oli nelosessa, ja kai nyt vitosessa, mutta ei oikeastaan. Olen siellä täällä, enkä oikein missään. Paras osuma silti on, että ei törmätty eilen. Se osuu täydellisesti. Toisesta sivusta.
Tää ensisivuilijan kollegamies on kyllä välillä myös kutosessa mutta ei kai juurikaan vitosessa. Harmi!
Pidän sinua kuin haurainta hopeaketjua, varovasti ja huolellisesti. n
Vierailija kirjoitti:
Toivon samoin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti minä sinut. Ilahtuisin.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö koskaan olisinko sopiva heille?
Kelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuli ketä eilen käytävällä vastaan?
Vitosen ihana kollegamies.
Mun kollegamies taitaa olla nelosessa. Eikä kyllä edes törmätty eilen, kunhan tässä tiputtelen tunnisteita. Sivusta
Hei tämähän voisi täsmätä! Olen kaivatttuni kollegamies, joka välillä oli nelosessa, ja kai nyt vitosessa, mutta ei oikeastaan. Olen siellä täällä, enkä oikein missään. Paras osuma silti on, että ei törmätty eilen. Se osuu täydellisesti. Toisesta sivusta.
Ei ihan sujunut smoothisti belle-hermannista hiekkikseen