Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Ihmiseltä vaaditaan välillä vahvuutta. Tukisitko minua siinä?
Laittakaa sivusta, kun kirjoitatte sivusta. Sen verran voi toisia kunnioittaa, ettei sorki toisten keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunne että kaikki romahtaa niskaan hetkenä minä hyvänsä.
Mistä se tunne tulee? Onko sille syitä?
Pitää olla varuillaan. Tunne että jos hetkeksikään hengähtää ja niin sanotusti nuolaisee ennen kuin tipahtaa niin matto vedetään alta. Pakko pingottaa koko ajan.
Kotona, töissä, kaipauksessa...?
Kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiseltä vaaditaan välillä vahvuutta. Tukisitko minua siinä?
Ilman muuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla varuillaan. Tunne että jos hetkeksikään hengähtää ja niin sanotusti nuolaisee ennen kuin tipahtaa niin matto vedetään alta. Pakko pingottaa koko ajan.
Miksi taistelet itseäsi vastaan?
En mä ees tiedä mitä vastaan taistelen. Ehkä oon vaan suorittamisella paennu itseäni. Mikä on minä itse. Oon katsellu itseäni sivusta jo pitkään.
Ei kannata paeta itseänsä, loputtomiin se ei edes onnistu. Saattaa tulla jopa romahduskin, itsensä on saatava kiinni ja ajan tasalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla.
Miksi kaipauksessakin? Onko kaivattu vaativa?
Kiitos huolenpidosta, mutta keskity vain omiin asioihisi. Et tiedä tästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä
Nälkä kasvaa syödessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olisitte valmiita laittamaan kaivatulle rahaa? Omani pyytää sitä lentolippuun, mutta en ole aivan varma, haluanko maksaa sitä kokonaan. Minusta sen pitäisi mennä puoliksi, jos molemmat haluaa oikeasti tavata.
Riippuu ihan siitä, mitä kenelläkin on. Jos toinen on oikeasti vähävarainen, itse tarjoaisin. Jos tilanne tasaisempi, eri asia.
Hän on hyvässä ammatissa, joten ei se siitä ainakaan kiinni ole. Hän on työkomennuksella kotimaansa ulkopuolella ja sanoo, ettei korttinsa ole toiminut siellä, joten siksi pitäisi maksaa. Kuvista kuitenkin näkee, että rahaa on käytössä. On alkanut epäilyttää, että hän on joko tosi pihi tai ei ole täysin varma tästä jutusta, eikä siksi halua uhrata mitään itse.
Kuulostaa kusetukselta. Älä lähetä hänelle rahaa, yhtään.
Mammoille sopisi semmonen villin lännen ajan vaatetus. Hameineen ja hattuineen.
Surkeat jutut taas eikä kukaan vastaa taaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä
Samoin
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Sulla oli eilen sellainen ujon tyytyväinen ilme, kun tultiin vastakkain käytävällä: 🥴😌
Vierailija kirjoitti:
Mammoille sopisi semmonen villin lännen ajan vaatetus. Hameineen ja hattuineen.
🤠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olisitte valmiita laittamaan kaivatulle rahaa? Omani pyytää sitä lentolippuun, mutta en ole aivan varma, haluanko maksaa sitä kokonaan. Minusta sen pitäisi mennä puoliksi, jos molemmat haluaa oikeasti tavata.
Riippuu ihan siitä, mitä kenelläkin on. Jos toinen on oikeasti vähävarainen, itse tarjoaisin. Jos tilanne tasaisempi, eri asia.
Hän on hyvässä ammatissa, joten ei se siitä ainakaan kiinni ole. Hän on työkomennuksella kotimaansa ulkopuolella ja sanoo, ettei korttinsa ole toiminut siellä, joten siksi pitäisi maksaa. Kuvista kuitenkin näkee, että rahaa on käytössä. On alkanut epäilyttää, että hän on joko tosi pihi tai ei ole täysin varma tästä jutusta, eikä siksi halua uhrata mitään i
Älä välitä ilkeilijöistä ap. Sulla on ihanaa edessä tulossa.