Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Tunne että kaikki romahtaa niskaan hetkenä minä hyvänsä.
Mistä se tunne tulee? Onko sille syitä?
Vierailija kirjoitti:
Olen päässyt irti kaipauksen ikeestä 👋 tulin vaan kertomaan
Mäkin! Täällä on sittenkin ulko-ovi, hurraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla varuillaan. Tunne että jos hetkeksikään hengähtää ja niin sanotusti nuolaisee ennen kuin tipahtaa niin matto vedetään alta. Pakko pingottaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olisitte valmiita laittamaan kaivatulle rahaa? Omani pyytää sitä lentolippuun, mutta en ole aivan varma, haluanko maksaa sitä kokonaan. Minusta sen pitäisi mennä puoliksi, jos molemmat haluaa oikeasti tavata.
Riippuu ihan siitä, mitä kenelläkin on. Jos toinen on oikeasti vähävarainen, itse tarjoaisin. Jos tilanne tasaisempi, eri asia.
Hän on hyvässä ammatissa, joten ei se siitä ainakaan kiinni ole. Hän on työkomennuksella kotimaansa ulkopuolella ja sanoo, ettei korttinsa ole toiminut siellä, joten siksi pitäisi maksaa. Kuvista kuitenkin näkee, että rahaa on käytössä. On alkanut epäilyttää, että hän on joko tosi pihi tai ei ole täysin varma tästä jutusta, eikä siksi halua uhrata mitään itse.
Vierailija kirjoitti:
Jostakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikelle on aina syynsä mutta MIKÄ se syy on, se onkin toinen juttu. Erikoista edes kysyä asiaa tuolla tavalla..
Olen jumissa kaipuussa. Onko täällä varauloskäyntiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla varuillaan. Tunne että jos hetkeksikään hengähtää ja niin sanotusti nuolaisee ennen kuin tipahtaa niin matto vedetään alta. Pakko pingottaa koko ajan.
Miksi taistelet itseäsi vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Annoin sun mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, että minulla on myös saamelaisperimää?
Ei mitään väliä. Sanoisin, että kiehtovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olisitte valmiita laittamaan kaivatulle rahaa? Omani pyytää sitä lentolippuun, mutta en ole aivan varma, haluanko maksaa sitä kokonaan. Minusta sen pitäisi mennä puoliksi, jos molemmat haluaa oikeasti tavata.
Riippuu ihan siitä, mitä kenelläkin on. Jos toinen on oikeasti vähävarainen, itse tarjoaisin. Jos tilanne tasaisempi, eri asia.
Hän on hyvässä ammatissa, joten ei se siitä ainakaan kiinni ole. Hän on työkomennuksella kotimaansa ulkopuolella ja sanoo, ettei korttinsa ole toiminut siellä, joten siksi pitäisi maksaa. Kuvista kuitenkin näkee, että rahaa on käytössä. On alkanut epäilyttää, että hän on joko tosi pihi tai ei ole täysin varma tästä jutusta, eikä siksi halua uhrata mitään itse.
Tsemppiä sulle tuntematon ystävä! Kaukokaipuu ei ole aina helppoa ja se voi tuoda riitojakin. Sydän kuitenkin tietää, joten luota sen ääneen. Yleensä se on molemminpuolista jos vilpittömästi rakastat. kohtalontoveri kaukokaipuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö kaivattusi tähän jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi taistelet itseäsi vastaan?
En mä ees tiedä mitä vastaan taistelen. Ehkä oon vaan suorittamisella paennu itseäni. Mikä on minä itse. Oon katsellu itseäni sivusta jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
G: Kelpaatko kaivatullesi?
En mieti koskaan asiaa noin päin. Olen tyytyväinen itseeni ja elämääni.
Mietin, että haluaisinko tuota miestä elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ymmärrys aidosta rakkaudesta on hyvin puutteellista.
Puutteellinen nainen sitten täytyy jo olla.
Nainen on aina puutteellinen, mutta niin rakas harhoineen.
Vierailija kirjoitti:
Miten sillä lailla pääsi käymään? Teitkö itse jotain tai tekikö kaivattusi?