Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ne on aina niin hyviä nämä yhden säännön huipputietäjät, jotka osaavat pätevästi kertoa kaikille esim. minkälainen kaipaus on mahdollista tai mitä yhtä samaa kaavaa kaikkien elämä tilanteineen noudattaa. Lol-bada-tsum!
Ei se silti ole sun kaivattu, jonka viestiin sä aina takerrut :)
Enkä minä ole se jonka viesteihin sinä aina takerrut ja tiedät paremmin. Harhasi ovat voimalliset.
En mä takerru yhtään mihinkään tai harhaile yhtään mitään. Kirjoitan täällä omalle kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin lehmä auringon, on hän.
Pimeys koittaa, ori uljas ilmestyy.
Vaan ehtiikö hän, kepposensa tehdä nuo?
Ennen kuin aamu taas saa,
ja lehmän laitumelta yllättää.
Jos olen lehmä, oletko sinä sonni?
Voin kyllä astua sinut 🤗
Se olisi ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Näen sinut edessäni kaukaisuudessa levittäen käsiäsi ja kutsuen luoksesi, juoksen sinua kohti pitkän matkan huomaten, että painolastini putoaa pikkuhiljaa matkanvarrella. Sitten olen perillä ja halataan ja siihen jään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on Jumalan suunnitelma?
Olematon, kuten jumalakin
Kaivattuni tietää Jumalan olevan oleva eikä enää kiellä sitä, sillä hän näkee itsekin olevansa hänen hieno veistoksensa.Jumalaa ei tiedetä vaan siihen uskotaan. Jokainen uskovainen tietää tämän, koska samaan perustuu myös se, ettei jumalan olemassaoloa tarvitse todistaa kenellekään. Uskon asia.
Itse en usko, eikä kaivattunikaan.
Maailmassa on paljon asioita joita et voi nähdä tai käsin koskettaa. Avaa mielesi.
Jumalassa on hienoa se, että hän on kaikkivoipainen ja loi sinulle silti vapaan tahdon valita uskoa vai eikö. Saat itse kulkea sen polun ja tutustua häneen jos niin valitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on Jumalan suunnitelma?
Olematon, kuten jumalakin
Kaivattuni tietää Jumalan olevan oleva eikä enää kiellä sitä, sillä hän näkee itsekin olevansa hänen hieno veistoksensa.Jumalaa ei tiedetä vaan siihen uskotaan. Jokainen uskovainen tietää tämän, koska samaan perustuu myös se, ettei jumalan olemassaoloa tarvitse todistaa kenellekään. Uskon asia.
Itse en usko, eikä kaivattunikaan.
Maailmassa on paljon asioita joita et voi nähdä tai käsin koskettaa. Avaa mielesi.
Jumalassa on hienoa se, että hän on kaikkivoipainen ja loi sinulle silti
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Gladiaattori 2 katsomatta. Yhdessä?
En juurikaan jaksa katsella elokuvia ja kaikkein viimeksi jenkkielokuvia.
Tämähän on kaipausketju. Minä kaipaan nyt Jumalaa.
Mun elämä on silkkaa pas*aa. Kaulaa myöten.
Tule ja pelasta minut täältä lietealtaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen sinut edessäni kaukaisuudessa levittäen käsiäsi ja kutsuen luoksesi, juoksen sinua kohti pitkän matkan huomaten, että painolastini putoaa pikkuhiljaa matkanvarrella. Sitten olen perillä ja halataan ja siihen jään.
Ihan kuin olis tullut kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mies kulta, olet selvästikin selkähieronnan tarpeessa.
Kuvaus selkeä ruskeasilmäisestä ja vaaleahiuksisesta naimisissa olevasta fysioterapeutista.
Kirjoittelu internetissä ei täytä ihmisen tarvetta.
Lohikäärme ja torni ja se ihana neito siinä tornin edessä olet tietysti sinä rakkaani. Sinä saisit ratsastaa minulla päivin ja öin aina kun haluaisit, minä aina haluaisin ja Amorin nuoleni ampuisin voimalla lujasti sinuun. Pelastaisin sinut. Söisin sinut. Olisit mun. Oltaisiin erottamaton duo. Säestäisin rakkauteni.
Vierailija kirjoitti:
Lohikäärme ja torni ja se ihana neito siinä tornin edessä olet tietysti sinä rakkaani. Sinä saisit ratsastaa minulla päivin ja öin aina kun haluaisit, minä aina haluaisin ja Amorin nuoleni ampuisin voimalla lujasti sinuun. Pelastaisin sinut. Söisin sinut. Olisit mun. Oltaisiin erottamaton duo. Säestäisin rakkauteni.
Voimille tollanen ratsastaminen kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ne on aina niin hyviä nämä yhden säännön huipputietäjät, jotka osaavat pätevästi kertoa kaikille esim. minkälainen kaipaus on mahdollista tai mitä yhtä samaa kaavaa kaikkien elämä tilanteineen noudattaa. Lol-bada-tsum!
Ei se silti ole sun kaivattu, jonka viestiin sä aina takerrut :)
Enkä minä ole se jonka viesteihin sinä aina takerrut ja tiedät paremmin. Harhasi ovat voimalliset.
En mä takerru yhtään mihinkään tai harhaile yhtään mitään. Kirjoitan täällä omalle kaivatulleni.
Vastasit minulle, enkä ole kaivattusi.
Vierailija kirjoitti:
Käskettiin luottaa universumin suunnitelmaan niin oottelen sitten tässä että kaivattu joku päivä tupsahtaa nenän eteen suuteloimaan..
Aika loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä on silkkaa pas*aa. Kaulaa myöten.
Tule ja pelasta minut täältä lietealtaasta.
Heti kun laitat viestin et kaipaat apua💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemminpuolinen kaipaus voi päätyä ketjuun, te ette voi sitä estää. Minä ja kaivattu kaivataan toisiamme täällä. Jaa, miksikä? Siksi, että kaivattu niin haluaa.
Varattu petturi ei tosin ole hääppöinen. Yhteydessä ei ole kyse rakkaudesta laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Milloin kaivattu muutat?
Heti kun on varaa sekä voimia.
Koen, että olen nähnyt tarpeeksi tuota touhua.