Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On noin kiimaisia nuo koulussa työskentelevät.
Pitää paikkansa. Siinä on kuulkaa Palanderin letkautukset tai Mikkolan orgianäytökset kevyttä kauraa kun vertaa opettajanhuoneen meininkiin. Raskas työ vaatii tasapainottavaa.
🤣
Kokemukset ovat subjektiivisia. Se mikä tuntui sinusta ihanalta, lämpimältä kohtaamiselta, oli hänelle tavanomainen ja mitätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa. Siinä on kuulkaa Palanderin letkautukset tai Mikkolan orgianäytökset kevyttä kauraa kun vertaa opettajanhuoneen meininkiin. Raskas työ vaatii tasapainottavaa.
En ole koskaan kokenut yhtä kiimaista ihmistä kuin yhden miesopettajan, kun kuljin ko. koululla asiantuntijahommissa. Hyvä ettei kalu seissyt, jos edes katsoin sitä. Lepohuone oli työhuoneeni vieressä. Sen ovella se raukka hyvä ettei väkisin vetänyt minua sinne. Silmät, naama ja olemus huusivat seksiä. Terkut sulle, jos satut muistamaan noin 4 (?) vuoden taakse. Olit kyllä komea, mutta kun en minä miehistä.
Millä nimikirjaimilla kaipaat JR:ää? Huomasitko mun viestit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokenut yhtä kiimaista ihmistä kuin yhden miesopettajan, kun kuljin ko. koululla asiantuntijahommissa. Hyvä ettei kalu seissyt, jos edes katsoin sitä. Lepohuone oli työhuoneeni vieressä. Sen ovella se raukka hyvä ettei väkisin vetänyt minua sinne. Silmät, naama ja olemus huusivat seksiä. Terkut sulle, jos satut muistamaan noin 4 (?) vuoden taakse. Olit kyllä komea, mutta kun en minä miehistä.
Sivusta tämä siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollegalle, joka aamulla nopsasti pyyhälsi kopiohuoneen läpi toppaliivissä, juoksi samaan hissiin puoli kahdeltatoista ja vastasi: "Moro!", kun huusin kaikille moikka lähtiessäni: 💫🥰
Mielenkiintoinen työ sinulla, ei millään siis pahalla.
Kiireinen elikäs hektinen.
Kuumeinen tuo hektinen.
Murulleni terkkuja. Kauan sitä kesti. Onko nyt kaikki ok?
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni olen hyvällä mielellä.😘
Hauska kuulla rakas, olisitpa lähelläni🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kollegalle, joka aamulla nopsasti pyyhälsi kopiohuoneen läpi toppaliivissä, juoksi samaan hissiin puoli kahdeltatoista ja vastasi: "Moro!", kun huusin kaikille moikka lähtiessäni: 💫🥰
Mielenkiintoinen työ sinulla, ei millään siis pahalla.
Kiireinen elikäs hektinen.
Kuumeinen tuo hektinen.
kiireinen, kiihkeä, nopeatahtinen, kuumeinen, rauhaton, maaninen, levoton ...
Vierailija kirjoitti:
Milloin kaivattu muutat?
Pitäisikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen, että olen nähnyt tarpeeksi tuota touhua.
Onko kokemuksesi aito? Joskus sitä luulee että ne omat pienetkin kokemukset ovat koko maailman suuruisia. Useasti jos kuuntelee muidenkin kokemuksia niin huomaakin että itsehän sitä valittaakin lähes tyhjästä.
Miksi lähes kaikilla ihmisillä on tarve määritellä toisen kokema? Et sinä tiedä mitä ja miten se toinen ihminen kokee asiat.
Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin kaivattu muutat?
Pitäisikö?
Pitäisi.
Mitä on teidän bucket listalla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä on teidän bucket listalla?
Australia. Täysin tutkimaton maanosa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin kaivattu muutat?
Pitäisikö?
Pitäisi.
Kerro vielä miksi.
Lämmin halaus ihastuttavalle naapuritalon naiselle 🤗😘
-ihastunut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin kaivattu muutat?
Pitäisikö?
Pitäisi.
Kerro vielä miksi.
Josko sitten osaisin lopettaa tämän skitsoilun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin kaivattu muutat?
Pitäisikö?
Pitäisi.
Kerro vielä miksi.
Eri mutta ok
Sinäkin rakas. Minulle olet, ilo.