Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
8221/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko kaivattysi ok-talossa, rivarissa, paritalossa, kerrostalossa, bungalowissa, perunakuopassa, kellarissa, pommisuojassa, teltassa, aitassa, kasvihuoneessa, tiipiissä vai missä?

Itse asiassa ei harmainta aavistusta, missä nykyisin asuu. Jos oikein muistan, asui viimeksi R-alkuisella tiellä. 

Vierailija
8222/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gladiaattori 2 katsomatta. Yhdessä? 

Voisin lähteä. Laita viesti irl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8223/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Pidän silmät kiinni raakuuksien aikaan, saat kertoa milloin uskaltaa taas katsoa.

Vierailija
8224/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskettiin luottaa universumin suunnitelmaan niin oottelen sitten tässä että kaivattu joku päivä tupsahtaa nenän eteen suuteloimaan..

Vierailija
8225/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et tunne, että sulla on velvollisuus kirjoittaa mulle. Ymmärrän, jos elämässä tapahtuu uusia juttuja tai jos et jaksa. Älä siis huoli mun kaipauksesta😚

Välillä se tuntuu velvollisuudelta, mutta usein sydän sanoo, että kirjoita jotain. 😙 Vaikka tässä ei ole mitään järkeä.

Kirjoitat tänne velvollisuudesta. Otahan itsees niskasta kii.  

Vierailija
8226/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua elämääni, koska siinä on sinun muotoisesi paikka. Hamuan tyhjää, en saa sinusta otetta enkä sinuun kosketusta. Paikkaa on vaikea täyttää, kun siihen ei sovi kuin sinä. Se on sinulle valettu.

Vierailija
8227/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko kaivattysi ok-talossa, rivarissa, paritalossa, kerrostalossa, bungalowissa, perunakuopassa, kellarissa, pommisuojassa, teltassa, aitassa, kasvihuoneessa, tiipiissä vai missä?

Kerrostalossa.

Vierailija
8228/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et tunne, että sulla on velvollisuus kirjoittaa mulle. Ymmärrän, jos elämässä tapahtuu uusia juttuja tai jos et jaksa. Älä siis huoli mun kaipauksesta😚

Välillä se tuntuu velvollisuudelta, mutta usein sydän sanoo, että kirjoita jotain. 😙 Vaikka tässä ei ole mitään järkeä.

Eihän rakkaudessa kuulukaan olla järkeä! Silkkaa suloista hulluutta - ihanaa ja kamalaa. 🥴 erisivu

Vierailija
8229/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tarjouksesta, mutta... Nuo sanat on osoitettu minulle varmaan tuhansia kertoja. Yksi sinun kirjoittamana, vaikkei noilla sanoilla.

Vierailija
8230/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivatun kanssa katselisin vaikka testikuvaa tai rapistuvaa maalia. Jos totta puhutaan, katselisin varmaan kaivattua.

Vierailija
8231/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Conditional love...kunpa <3

Vierailija
8232/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käskettiin luottaa universumin suunnitelmaan niin oottelen sitten tässä että kaivattu joku päivä tupsahtaa nenän eteen suuteloimaan..

Universumilla ei ole suunnitelmia. Se vain kulkee kohti epäjärjestystä.

Vierailija
8233/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemminpuolinen kaipaus voi päätyä ketjuun, te ette voi sitä estää. Minä ja kaivattu kaivataan toisiamme täällä. Jaa, miksikä? Siksi, että kaivattu niin haluaa.

Ei, ei se ole sun kaivattu vaan joku ihan tuntematon kaipaajarukka, jonka viestissä sä roikut kärttämässä lisätietoja 🙃

Vierailija
8234/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelma voi olla päinvastainen ajatustesi kanssa. Ei voi tietää.

Aivan, tuli mieleeni että oletko ihminen joka arvostaa ja kunnioittaa elämää?

Etkö? Okei, no ei sitten mitään, unohda koko juttu.

Vierailija
8235/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vain hyvä, että ihmisellä on elämässään jotain velvollisuudeksikin luokiteltavaa toimintaa. Kaivatulle rustailen enemmän kuin mielelläni. 😉

Vierailija
8236/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku ajatuksissani. 🥰

Vierailija
8237/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan suunnitelma.

Vierailija
8238/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä väliä. Haussa kaivatun kainalopaikka. 🤭

Vierailija
8239/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on Jumalan suunnitelma?

Vierailija
8240/8702 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa pätkä kävisi kaivattu vierellä. Menisi kuitenkin iloisesti ohi... 🤭

Ketju on lukittu.