Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Gladiaattori 2 katsomatta. Yhdessä?
Voisin lähteä. Laita viesti irl.
Vierailija kirjoitti:
Joo! Pidän silmät kiinni raakuuksien aikaan, saat kertoa milloin uskaltaa taas katsoa.
Käskettiin luottaa universumin suunnitelmaan niin oottelen sitten tässä että kaivattu joku päivä tupsahtaa nenän eteen suuteloimaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et tunne, että sulla on velvollisuus kirjoittaa mulle. Ymmärrän, jos elämässä tapahtuu uusia juttuja tai jos et jaksa. Älä siis huoli mun kaipauksesta😚
Välillä se tuntuu velvollisuudelta, mutta usein sydän sanoo, että kirjoita jotain. 😙 Vaikka tässä ei ole mitään järkeä.
Kirjoitat tänne velvollisuudesta. Otahan itsees niskasta kii.
Kaipaan sinua elämääni, koska siinä on sinun muotoisesi paikka. Hamuan tyhjää, en saa sinusta otetta enkä sinuun kosketusta. Paikkaa on vaikea täyttää, kun siihen ei sovi kuin sinä. Se on sinulle valettu.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko kaivattysi ok-talossa, rivarissa, paritalossa, kerrostalossa, bungalowissa, perunakuopassa, kellarissa, pommisuojassa, teltassa, aitassa, kasvihuoneessa, tiipiissä vai missä?
Kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et tunne, että sulla on velvollisuus kirjoittaa mulle. Ymmärrän, jos elämässä tapahtuu uusia juttuja tai jos et jaksa. Älä siis huoli mun kaipauksesta😚
Välillä se tuntuu velvollisuudelta, mutta usein sydän sanoo, että kirjoita jotain. 😙 Vaikka tässä ei ole mitään järkeä.
Eihän rakkaudessa kuulukaan olla järkeä! Silkkaa suloista hulluutta - ihanaa ja kamalaa. 🥴 erisivu
Kiitos tarjouksesta, mutta... Nuo sanat on osoitettu minulle varmaan tuhansia kertoja. Yksi sinun kirjoittamana, vaikkei noilla sanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa katselisin vaikka testikuvaa tai rapistuvaa maalia. Jos totta puhutaan, katselisin varmaan kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
Käskettiin luottaa universumin suunnitelmaan niin oottelen sitten tässä että kaivattu joku päivä tupsahtaa nenän eteen suuteloimaan..
Universumilla ei ole suunnitelmia. Se vain kulkee kohti epäjärjestystä.
Vierailija kirjoitti:
Molemminpuolinen kaipaus voi päätyä ketjuun, te ette voi sitä estää. Minä ja kaivattu kaivataan toisiamme täällä. Jaa, miksikä? Siksi, että kaivattu niin haluaa.
Ei, ei se ole sun kaivattu vaan joku ihan tuntematon kaipaajarukka, jonka viestissä sä roikut kärttämässä lisätietoja 🙃
Suunnitelma voi olla päinvastainen ajatustesi kanssa. Ei voi tietää.
Aivan, tuli mieleeni että oletko ihminen joka arvostaa ja kunnioittaa elämää?
Etkö? Okei, no ei sitten mitään, unohda koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain hyvä, että ihmisellä on elämässään jotain velvollisuudeksikin luokiteltavaa toimintaa. Kaivatulle rustailen enemmän kuin mielelläni. 😉
Vierailija kirjoitti:
Jumalan suunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko kaivattysi ok-talossa, rivarissa, paritalossa, kerrostalossa, bungalowissa, perunakuopassa, kellarissa, pommisuojassa, teltassa, aitassa, kasvihuoneessa, tiipiissä vai missä?
Ei sillä väliä. Haussa kaivatun kainalopaikka. 🤭
Millainen on Jumalan suunnitelma?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa pätkä kävisi kaivattu vierellä. Menisi kuitenkin iloisesti ohi... 🤭
Itse asiassa ei harmainta aavistusta, missä nykyisin asuu. Jos oikein muistan, asui viimeksi R-alkuisella tiellä.