Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Mietin tänään, että mun sukunimen viimeinen kirjain on sama kuin sun kotipaikan ensimmäinen, ja sun sukunimen viimeinen kirjain on sama kuin mun kotipaikan ensimmäinen. Aikamoista!
Strösselsson ja Naantali maybe?
Vierailija kirjoitti:
HV 🐭
Thänks. Next.
Vierailija kirjoitti:
Mihin käytät elämäsi ajan? Mihin huomiosi ja energiasi kohdistuu? Mitä mieltä olet, onko valitsemasi elämäntyyli oikeasti edullinen sinulle? Kysyn siksi koska tiedostan että joskus voi ajautua harhapoluille. - vain ajatus sivussa -
Itseni kehittämiseen, uusien tietojen ja taitojen hankkimiseen. On erittäin sopiva elämäntyyli minulle, en muuttaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tänään, että mun sukunimen viimeinen kirjain on sama kuin sun kotipaikan ensimmäinen, ja sun sukunimen viimeinen kirjain on sama kuin mun kotipaikan ensimmäinen. Aikamoista!
Strösselsson ja Naantali maybe?
Ei ole n kumpikaan kirjaimista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parasta kaivatussasi?
Kukaan ei osaa koskettaa samalla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
God morgon
Drömde om dig 😘
Tack, tror jag
Hoppas det. I Helsingfors?
I raahe
Raahen rannat saarineen
Sun hymysi ajattelu kirkastaa tämän raikkaan sateisen päivän. 😊
Hetki sinua kuin silloin tavattaessa. 🤗 Lämmität mua ajatuksissa ja keho tuntee.
Rakastan sinua, ei muuta tällä kertaa.
Edelleen parhaimpia on se, että kohdattiin. Toinen kerta oli tähän aikaan, lounastauolla. Oli vapun jälkeinen keskiviikko tuolloin v.21. Olohuonees pino banskulaatikoita ja partsin kalusteet. Näit kotini niin, nopsaa katsoessa. Tunnen sut erilailla, sen mitä havaita sain. Aion tanssia seuraavaks sä ajatuksis mies, kenties nähdään ja hymyillään jossain taas!
Järjen häivähdys lounastauolla. Mikään irl ei tue sitä, että mikään täällä olisi häneltä minulle. Josko harha siis hellittäisi.
n
Vierailija kirjoitti:
Järjen häivähdys lounastauolla. Mikään irl ei tue sitä, että mikään täällä olisi häneltä minulle. Josko harha siis hellittäisi.
n
Mulla sama tilanne, mutta harha ei helpota.
Sivusta
Gallup
Mitä voit odottaa kaivatultasi? Mikä on realistista?
En mitään. Minkä taakseen jättää, edestään löytää.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä voit odottaa kaivatultasi? Mikä on realistista?
En mitään. Välttelen ettei kohdata. Olen vaihtanut kauppakäyntini eri aikaan, jottei törmätä vahingossa ruokaostoksillakaan ajoittain. Eli käyn kaupassa siihen aikaan ja päivinä jolloin hän on töissä. Kyllä se unohtuu täysin lopulta. Muut yhteydet on jo katkenneet, joten ei sähköistäkään viestintää enää koskaan.
Mistä ristiriidasta? Saatko kaivatultasi ristiriitaisia signaaleja?