Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit unessani. Oli pitkä uni, jossa olit läsnä ja yhdessä kohtaa tulit jopa viereeni istumaan. Laitoin käteni selkäsi taakse, vaikka paikalla oli muitakin ihmisiä. Sinä taas sääresi niin, että se osui omaani. Unessa on siis juuri ja juuri kosketettu. Tuntui onnelliselta olla vieressäsi.
Enpä olisi uskonut silloin vuosia vuosia sitten että tuontapaisiin ja muutamiin tiukkoihin haleihin se tulisi jäämään. Että siinä oli se onni mitä tulisi olemaan. Tunsin onnea ja autuutta niissä hetkissä. Silloin mä vielä uskoihin meihin, siis häneen ja minuun. Pidin sitä täysin selviönä että päädymme yhteen. Ehkä hitaasti, mutta kumminkin.
Nyt tekisin paljon että voisin palata edes noihin hetkiin takaisin. Jos edes kuulla hänen ääntään. Niin tänäkin päivänä sydän särkyy heti aamusta niin kuin se on jo vuosia aamuisin särkynyt.
Ei olla halattu. Oli miehelle.
Hyvää työpäivää hyllyjen väliin, milloin sitten onkaan sun työvuorosi...tai jos olet vapaalla, pidä kiva päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit unessani. Oli pitkä uni, jossa olit läsnä ja yhdessä kohtaa tulit jopa viereeni istumaan. Laitoin käteni selkäsi taakse, vaikka paikalla oli muitakin ihmisiä. Sinä taas sääresi niin, että se osui omaani. Unessa on siis juuri ja juuri kosketettu. Tuntui onnelliselta olla vieressäsi.
Enpä olisi uskonut silloin vuosia vuosia sitten että tuontapaisiin ja muutamiin tiukkoihin haleihin se tulisi jäämään. Että siinä oli se onni mitä tulisi olemaan. Tunsin onnea ja autuutta niissä hetkissä. Silloin mä vielä uskoihin meihin, siis häneen ja minuun. Pidin sitä täysin selviönä että päädymme yhteen. Ehkä hitaasti, mutta kumminkin.
Nyt tekisin paljon että voisin palata edes noihin hetkiin takaisin. Jos edes kuulla hänen ääntään. Niin tänäkin päivänä sydän särkyy heti aamusta niin kuin se on jo vuosia aamuisin
Jos olet nainen, niin mitä enemmän tunnen sua ajan kanssa, niin olisit ollut täydellinen vaimo. Mulla oli jo silloin tunne.
Olenhan mä. Hän kuitenkin halusi viedä vihille jonkun toisen naisen kuin minut, joten se siitä.
Kuulostaa 37-vuotiaan tekstiltä. Vai olisiko muutaman vuoden vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä?
Hups se kommentti meni väärään ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
G:
🔼 Kaipaukseni on rakkauslarppausta vailla oikeita aikomuksia
🔽 Kaipaukseni on aitoa ja aikomukseni vilpittömiä
Ei edes mitään rakkauslarppausta vaan kepeä ihastus, jonka ihan omasta halustani pidän pelkällä fantasiatasolla. Varsinainen lähentyminen, suhde tms. ei kiinnostaisi tämän henkilön kanssa tippaakaan.
Sinä paranet vuosi vuodelta, mutta mites mulle kävikään? 🥳
Minkälainen kaivattusi (mies) on? Kauan olette tunteneet? Hyvät ja huonot puolet? Voit kertoa mitä vaan hänestä T. Kiinnostunut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
God morgon
Drömde om dig 😘
Tack, tror jag
Hoppas det. I Helsingfors?
I raahe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko itse juttuihisi?
Uskon. Raatorehellisyys ei vaikuta kelpaavan.
Ei niin. Olisin halunnut kuulla aikoinaan toisenlaisen totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen kaivattusi (mies) on? Kauan olette tunteneet? Hyvät ja huonot puolet? Voit kertoa mitä vaan hänestä T. Kiinnostunut mies
Kasvukipuinen.
Tosi kauan.
Intohimoinen ja älykäs, mutta myös kiivas ja toisinaan hiukan ylimielinen.
Kun totuus on se, joka on, se ei miellytä. Sen mukaisesti eletään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvukipuinen.
Tosi kauan.
Tunnustan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvukipuinen.
Tosi kauan.
Tunnustan.
Ok, et ole hän kuitenkaan. Ei käy täällä.
Sineen silmien, jos vain matkaani tehdä voisin... Parhainta pikkulauantaita. Olet ajatuksissani.