Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
7581/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulle toivon päivää ilman tikkuja ja takkuja (vaikka ne takut kyllä onkin aika söpöjä) 🥰

Vierailija
7582/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakas. Ensi viikolla taas nähdään. Antoisaa päivää! 🖤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7583/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisit kyllä tehdä sun tikusta asiaa.

Sinä saisit kyllä näyttää itsevarmuudella mistä sun kana pissii.

Vierailija
7584/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

God morgon 

Drömde om dig 😘

Vierailija
7585/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ei pitäisi nähdä näin usein. Oot nyt mielessä 24/7, enkä ehdi välissä rauhoittua erottaakseni todellisuuden unelmista.

Vierailija
7586/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jappe hyvää huomenta,hymy voi pelastaa päivän.

Nyt aamupalalle ja mentävä taas.

Vierailija
7587/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää keskiviikkoa suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Vierailija
7588/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisitpä kuinka lohduton olen.

Lohduttaisin, jos vain saisin.

Vierailija
7589/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen viestin toivot multa?

Ei väliä. Kunhan laitat sen.

Vierailija
7590/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jappe hyvää huomenta,hymy voi pelastaa päivän.

Nyt aamupalalle ja mentävä taas.

😊

Vierailija
7591/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

God morgon 

Drömde om dig 😘

Tack, tror jag

Vierailija
7592/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit unessani. Oli pitkä uni, jossa olit läsnä ja yhdessä kohtaa tulit jopa viereeni istumaan. Laitoin käteni selkäsi taakse, vaikka paikalla oli muitakin ihmisiä. Sinä taas sääresi niin, että se osui omaani. Unessa on siis juuri ja juuri kosketettu. Tuntui onnelliselta olla vieressäsi.

Vierailija
7593/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit unessani. Oli pitkä uni, jossa olit läsnä ja yhdessä kohtaa tulit jopa viereeni istumaan. Laitoin käteni selkäsi taakse, vaikka paikalla oli muitakin ihmisiä. Sinä taas sääresi niin, että se osui omaani. Unessa on siis juuri ja juuri kosketettu. Tuntui onnelliselta olla vieressäsi.

Enpä olisi uskonut silloin vuosia vuosia sitten että tuontapaisiin ja muutamiin tiukkoihin haleihin se tulisi jäämään. Että siinä oli se onni mitä tulisi olemaan. Tunsin onnea ja autuutta niissä hetkissä. Silloin mä vielä uskoihin meihin, siis häneen ja minuun. Pidin sitä täysin selviönä että päädymme yhteen. Ehkä hitaasti, mutta kumminkin.

Nyt tekisin paljon että voisin palata edes noihin hetkiin takaisin. Jos edes kuulla hänen ääntään. Niin tänäkin päivänä sydän särkyy heti aamusta niin kuin se on jo vuosia aamuisin särkynyt.

Vierailija
7594/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

God morgon 

Drömde om dig 😘

Tack, tror jag

Hoppas det. I Helsingfors?

Vierailija
7595/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa huomenta mammat. Hellät ja pitkät aamuhalit.

Vierailija
7596/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi uskonut silloin vuosia vuosia sitten että tuontapaisiin ja muutamiin tiukkoihin haleihin se tulisi jäämään. Että siinä oli se onni mitä tulisi olemaan. Tunsin onnea ja autuutta niissä hetkissä. Silloin mä vielä uskoihin meihin, siis häneen ja minuun. Pidin sitä täysin selviönä että päädymme yhteen. Ehkä hitaasti, mutta kumminkin.

Nyt tekisin paljon että voisin palata edes noihin hetkiin takaisin. Jos edes kuulla hänen ääntään. Niin tänäkin päivänä sydän särkyy heti aamusta niin kuin se on jo vuosia aamuisin särkynyt.

Jos olet nainen, niin mitä enemmän tunnen sua ajan kanssa, niin olisit ollut täydellinen vaimo. Mulla oli jo silloin tunne.

Vierailija
7597/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen viestin toivot multa?

Että oisko sulla aikaa

Mulla on aikaa, en mä ole sen loppumisesta puhunut.

Et olekaan, mutta olit ensimmäinen johon mun ajatukset kääntyi, kun aihetta sivuttiin tuossa yksi päivä. Sivusta

Vierailija
7598/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää keskiviikkoa suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Hyvää keskiviikko päivää kohteliaalle risuleualle. 🧡🤗  Samoin, sinä mun. Suukko ja halaus.

Terv. pikkuvaalea

Vierailija
7599/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän ei pitäisi nähdä näin usein. Oot nyt mielessä 24/7, enkä ehdi välissä rauhoittua erottaakseni todellisuuden unelmista.

Oon huomannut saman, mutta samalla tuntuu että tää tällainen ei riitä alkuunkaan. Vähän helpottaa sun äänen kuuleminen mutta mieluiten olisin sun vieressä noin niinkuin joka hetki, ainakin nyt aluksi että saisin vajaukset täytettyä.

Vierailija
7600/8702 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus terveiset kaivatulleni. Mielenkiintoista päivää sinne töihin/vapaa-aikaan, ettet vaan tylsistyisi. 👍

Ketju on lukittu.