Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Tällainen päivä taas. Taistelen elämän realiteetteja vastaan. Stressaan ja turhaudun töistä ja muista velvoitteista, kipuilen kaipuun kanssa ja haikailen joutavia.
Sellaista olen tänään miettinyt, että olisi kiva tehdä kaivatun kanssa pari päivää etätöitä jostain syrjäiseltä vuokramökiltä. Hoitaa asialliset hommat hellyydenosoitusten, rakastelun ja p***misen lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen päivä taas. Taistelen elämän realiteetteja vastaan. Stressaan ja turhaudun töistä ja muista velvoitteista, kipuilen kaipuun kanssa ja haikailen joutavia.
Sellaista olen tänään miettinyt, että olisi kiva tehdä kaivatun kanssa pari päivää etätöitä jostain syrjäiseltä vuokramökiltä. Hoitaa asialliset hommat hellyydenosoitusten, rakastelun ja p***misen lomassa.
Kannatan.
Riittääkö jos täällä huutelee sininen?
Täytyy myöntää, etten varmaan haluakaan mitään. Halusinkohan koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä voit odottaa kaivatultasi? Mikä on realistista?
Näkemättömyyttä loppu elämäksi. Ei mitään toivoa. Se sopii mulle. Paljon olen pohtinut tätä tapausta ja tullut siihen johtopäätökseen, että hän vain sattui sujahtamalla elämääni sopivaan saumaan. Yhdessä tunteiden käsittely saa joskus omatkin tunteet sekaisin, jos ei osaa erottaa niitä normi myötätuntoajatuksista. Kaikkea hyvää hänelle toivon, siinä kaikki. 🙏🏼 Kiitos kun kävit.
Jos suhtautuu suojelevasti, ihaillen ja myötätunnolla toiseen ja sitten joutuu esim. työn vuoksi olemaan tiiviin kahdenkeskisissä tilanteissa, niin saattaa syttyä salamaihastus ja ns. "proggisrakkaus", jollaiset ovat teatterimaailmassa hyvin yleisiä, kun vastanäyttelijän kanssa pitää harjoitella intiimejä kohtauksia. Yhtä intiimejä tilanteit
Heh, no nyt osui niin täydellisesti et alkoi vähän jännittää. Mutta niin tai näin, kun ne tunteet on syttyneet niin eipä ainakaan mulle sillä ole enää väliä, mikä ne varsinaisesti sytytti. Tahtoisin vaan seurata niitä ja kerrankin toimia ensisijaisesti sydämen sanelemana sen iänikuisen järjen sijaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ehkä odotin liian kauan jotain tapahtuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Mikset sinä laittanut tapahtumaan?
Sivusta
Sinä olet suuri ihme(tyksen aihe). 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Mikset sinä laittanut tapahtumaan?
Sivusta
Eihän hän halunnukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää kaivatulle. 🦊
Pihlajakettu?
Minä haluan, halusit sinä tai et. Ei se tilannetta muuta, mutta ei myöskään minun haluamistani.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan, halusit sinä tai et. Ei se tilannetta muuta, mutta ei myöskään minun haluamistani.
Muuttaisko se jos tietäisit haluaako vai ei toinen?
Haluaminen on uuvuttanut minut. On tämä varmaan jokin häiriö hormonitoiminnassa tai välittäjäaineissa tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää kaivatulle. 🦊
Pihlajakettu?
Skolekettu tullut takaisin.
Pari päivää jossain mökillä tai hotellissa olisi kyllä paikallaan, niin kuin joku edellä mainitsi.
Pimpelipom. Kaivattuni, tule luokseni.
Lähetän terveisiä tikusta asiaa-kollegalle. Istuttiin lounaalla vastakkain.