Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
7301/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitähän tästäkin tulee. 

Vierailija
7302/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rinnakkain ja lomittain ja silleen kuten kengät on laatikossa. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7303/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään siitä kun susta tulee esiin koko ajan vaan tuhmempia puolia. Jaksat yllättää, oot fiksu kun saat pidettyä mut koukussa.

Mä en halua pitää ketään koukussa. Mä oon just niin fiksu, et tajuun, että seksiin ei voi mitään vakavaa perustaa.

Hohhoijaa. Seksittömyyteen ei yleensä ottaen varsinkaan voi, poikkeuksena aseksuaalit ja kumppanuusvanhemmat sekä järjestetyt liitot.

Vierailija
7304/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan edelleen ollaan liki, elostellaan, itketään kauneuden äärellä ja ollaan toisillemme. Amen.

Tää saa mut huutaa Amen...

Vierailija
7305/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aina kertoa mulle miltä susta tuntuu. Hyvät ja huonot uutiset, epäluulot itsesi ja mun suhteen. Voit aina kertoa miten päivä on mennyt. Kun niistä keskustelee ja tulee asioihin selvyys ja totuus niin se keventää sydämen taakkaa. Oon aina vankkumattomasti sun puolella vaikka tapahtuisi mitä, kunhan säkin teet saman mulle. Mikään ei ole niin noloa että siitä ei voisi puhua. Saa olla avoin asioille. Haluan että tulet kuulluksi, nähdyksi ja arvostetuksi sellaisena kuin olet koska olet minulle rakkain koko maailmassa ja haluan että sulla on hyvä ja kotoisa fiilis. Ymmärrän sua ja silloin kun en ymmärrä niin haluan panostaa siihen, että ymmärrän, kunhan annat mulle luvan ymmärtää ja teet samoin mulle <3

Vierailija
7306/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään siitä kun susta tulee esiin koko ajan vaan tuhmempia puolia. Jaksat yllättää, oot fiksu kun saat pidettyä mut koukussa.

Mä en halua pitää ketään koukussa. Mä oon just niin fiksu, et tajuun, että seksiin ei voi mitään vakavaa perustaa.

Hohhoijaa. Seksittömyyteen ei yleensä ottaen varsinkaan voi, poikkeuksena aseksuaalit ja kumppanuusvanhemmat sekä järjestetyt liitot.

Seksi on hyvän suhteen perusta, oikeammin himo. 

Vierailija
7307/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmm-m, niin minustakin. Kehollisen rakkauden himo.

Vierailija
7308/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla fiilis että olen tavannut sen oikean mutta tälläistä tämä on. 

vaikeeta?

Vierailija
7309/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit aina kertoa mulle miltä susta tuntuu. Hyvät ja huonot uutiset, epäluulot itsesi ja mun suhteen. Voit aina kertoa miten päivä on mennyt. Kun niistä keskustelee ja tulee asioihin selvyys ja totuus niin se keventää sydämen taakkaa. Oon aina vankkumattomasti sun puolella vaikka tapahtuisi mitä, kunhan säkin teet saman mulle. Mikään ei ole niin noloa että siitä ei voisi puhua. Saa olla avoin asioille. Haluan että tulet kuulluksi, nähdyksi ja arvostetuksi sellaisena kuin olet koska olet minulle rakkain koko maailmassa ja haluan että sulla on hyvä ja kotoisa fiilis. Ymmärrän sua ja silloin kun en ymmärrä niin haluan panostaa siihen, että ymmärrän, kunhan annat mulle luvan ymmärtää ja teet samoin mulle <3

Kenelle?

Vierailija
7310/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt tuhmasti tässä salaa voin myöntää että aika villejä liikkui mielessäni eilenkin, kun vilkuilin muotojasi siinä lähellä ollessasi. Sieluni silmin näin kuinka riisuisin mustat kaariasi uskollisesti seurailevat housusi ja suudelmin, silityksin hyväilisin paljasta pintaa pikkareiden ulko- ja lopulta sisäpuoleltakin. Vaikka varsinainen kiinnostukseni sinuun muuhun perustuukin, niin tiedän että viihtyisin kehosi parissa ja saisit tuntea paljon hyvää loputtomiin. Kaksi tuntia joka kolmas päivä ei olisi kuin lämmittelyä. 

Vierailija
7311/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi, vaikka ilmestyisit nyt ovesta. Olen nimittäin Eevan asussa.

Riisuudu ja anna se takaisin Eevalle.

Ei pysty. Vereslihalla on hankala elää.

Vierailija
7312/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä mäkin haluan seksin kuuluvan suhteeseen keskeisenä osana. Tuo koukku vaan jotenkin toi sellaisen olon, että koko ajan pitäisi olla tarjoamassa uutta, jotta mielenkiinto pysyy yllä. Rehellisesti sanottuna mä oon oikeesti harvinaisen tylsä ihminen. 

Vierailija
7313/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ja samalla en ymmärrä.

Vierailija
7314/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän ja samalla en ymmärrä.

Mitä?

Vierailija
7315/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei tunnu olevan vaikeaa. 

Vierailija
7316/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas ihana nainen, olen taas koko päivän ajatellut minkälaista meidän yhteiselo olisi. Haluaisin nähdä ja tuntea, kun nautit. Haluaisin hemmotella sua joka päivä, huh. Kellään muulla ei ole ollut tällaista efektiä muhun. Uskon, että me ollaan luotu toisillemme, kun tavattiin ja tutustuttiin.

Ken oot?

No, sanotaanko näin, että mies kaukaa menneisyydestä johon kolahti aikalailla heti, kun tavattiin ja joka oli niin tyhmä, ettei ilmaissut sitä ja tehnyt aloitetta.

Olen eri kuin kenin kysyjä. Mut tulin vaan kertomaan, että samoja ajatuksia minulla aina kun näen erästä. Mä olin niin tyhmä myös, tiedätkö. 

Vierailija
7317/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😭<3

Vierailija
7318/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei tunnu olevan vaikeaa. 

Mistä sen päättelet?

Vierailija
7319/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on tammikuu tarvottu. Sitten enää helmikuu, eiks maaliskuussa jo helpota? 

Ei tämä kaipaus ja ikävä helpota milloinkaan.

Vierailija
7320/8702 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tutustua.

Ketju on lukittu.