Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tutustua.
Kuin myös, kuin myös 🏻
Tuli myös mieleen se siima oli kireellä kertomus tuosta kaikesta ja alkoi ahdistaan ihan hemmetisti. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei tunnu olevan vaikeaa.
Mistä sen päättelet?
Siitä ettet soita mulle tuskissasi keskellä yötä. 🙃
Jotkut käsittelee tuskansa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tutustua.
Olisi hyvin kiehtovaa ja kiintoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele Yellow Monkeyn romanttis-eroottista biisiä tai Cyber Ässän firefight-teemamusiikkia niin ei ole enää kökkö olo. Muista, pakonomainen haaveilu ei ole vaurio vaan armon lahja.
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen päättelet?
Sinäkö olet soittanut? Mä heräsin eilen kesken unien joskus 4 kieppeillä potemaan ikävää, tuskaa ja vähän itkemistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen päättelet?
Jotkut käsittelee tuskansa yksin.
Siinä ollaan samanlaisia. En soita kenellekään, kun en halua vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Voit aina kertoa mulle miltä susta tuntuu. Hyvät ja huonot uutiset, epäluulot itsesi ja mun suhteen. Voit aina kertoa miten päivä on mennyt. Kun niistä keskustelee ja tulee asioihin selvyys ja totuus niin se keventää sydämen taakkaa. Oon aina vankkumattomasti sun puolella vaikka tapahtuisi mitä, kunhan säkin teet saman mulle. Mikään ei ole niin noloa että siitä ei voisi puhua. Saa olla avoin asioille. Haluan että tulet kuulluksi, nähdyksi ja arvostetuksi sellaisena kuin olet koska olet minulle rakkain koko maailmassa ja haluan että sulla on hyvä ja kotoisa fiilis. Ymmärrän sua ja silloin kun en ymmärrä niin haluan panostaa siihen, että ymmärrän, kunhan annat mulle luvan ymmärtää ja teet samoin mulle <3
💋
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tutustua.
My pleasure.
Haluan antaa sinulle henkistä ja fyysistä euforiaa. Himoitsen sieluasi ja kehoasi. Jo pelkkä läsnäolosi kiihottaa minua sellaisella tavalla jolla kukaan ei ole aiemmin pystynyt. Saat seksuaalisuuteni puhkeamaan kukkaan. Olet aina saanut minut tuntemaan itseni hyvin naiselliseksi, sillä tavalla miten naisellisuuden käsitän. Olet rakkauden ja intohimon lähde. Kallein aarre. <3
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet juuri nyt?
Kaivattuani. Sitäkin, mahtaako hänellä olla mitään tunteita mua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Turhia, ei tavata koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhia, ei tavata koskaan.
Mitä turhia?
Vierailija kirjoitti:
Että en jaksais enää yhtään suhdetta, joka ei ole loppuelämän pituinen. Et vois luottaa itseen, siihen toiseen ja siihen, et elämä kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä jaksan pysyä selväjärkisenä.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen, kuinka rutistaisin hellästi ihastukseni möhömahaani vasten ja sanoisin: en päästä sua tästä koskaan pois.